تلویزیون های اولد ال جی A1

تلویزیون های اولد ال جی A1 ؛ ارزان‌ترین OLED TV کمپانی ال جی

تلویزیون های اولد ال جی A1 به عنوان ارزان قیمت‌ترین OLED TV کمپانی ال جی معرفی شدند. این تلویزیون‌ها از امکاناتی همچون دالبی ویژن و دالبی اتموس برخوردارند.

شما می‌توانید یک تلویزیون 4K عالی را با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار خریداری کنید، اما اگر به دنبال خریدی یک تلویزیون OLED هستید، باید هزینه بیشتری را بپردازید. این مشکلی است که ال جی با رونمایی از تلویزیون های اولد ال جی A1 (که با هدف هزینه کمتر نسبت به مدل‌های مجلل‌تر طراحی شده) قصد دارد آن را حل کند. طبیعی است که سازنده برای ارائه چنین محصولی، برخی از ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های اولد خودش را از این محصول حذف کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

روشنایی تلویزیون های میان رده OLED ال جی بهبود خواهد یافت

با نگاه سریعی به فهرست مشخصات فنی تلویزیون LG A1 OLED می‌بینیم که جای خالی برخی از ویژگی‌های مهم در اینجا خالیست. در اینجا خبری از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی نیست و به تبع آن نرخ رفرش متغیر نیز حذف شده است. همچنین پورت مدرن HDMI 2.1 نیز از این محصولات حذف شده است؛ این پورت، تلویزیون را به بهشت گیمرهای نسل جدید کنسول‌های بازی تبدیل می‌کند.

امکانات تلویزیون های اولد ال جی A1

تلویزیون‌های خانواده A1 در اندازه‌های ۴۸، ۵۵، ۶۵ و ۷۷ اینچی عرضه می‌شوند، به یک پنل ۵۰/۶۰ هرتزی مجهز هستند، از سه پورت HDMI 2.0b بهره برده و از فناوری HGiG HDR Gaming پشتیبانی می‌کنند. از همه مهم‌تر این تلویزیون‌ها از Dolby Vision، Dolby Atmos، حالت Filmmaker، دستیار مجازی گوگل و آمازون الکسا و همچنین فناوری AirPlay 2 اپل نیز پشتیبانی می‌کنند. این تلویزیون‌ها با بهره‌مندی از پردازنده Alpha 7 Gen4 به کاربران اجازه بهره‌مندی از استاندارد eARC برای انتقال بدون بدون اتلاف صدا و دسترسی به سیستم عامل webOS 6.0 را می‌دهند. این ویژگی‌ها می‌توانند جای خالی امکاناتی همچون پورت HDMI 2.1 و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی را به خوبی در این تلویزیون‌های اولد پر کنند.

متأسفانه قیمت تلویزیون های اولد ال جی A1 مشخص نشده است، اما سازنده وعده داده که آن‌ها مقرون به صرفه‌تر از سایر تلویزیون‌های OLED موجود در بازار هستند. اگر اینچنین باشد، ما امیدواریم آن‌ها با برچسب قیمتی کمتر از ۱۴۰۰ دلار که قیمت جدیدترین تلویزیون‌های اولد این کمپانی است عرضه شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*