کراس اوور دیگنیتی

قیمت کراس اوور دیگنیتی بهمن موتور به صورت حدودی مشخص شد + مشخصات

کراس اوور دیگنیتی به عنوان محصول جدید بهمن موتور به‌زودی به بازار عرضه خواهد شد، از این رو قصد داریم قیمت حدودی و مشخصات آن را بررسی کنیم.

طی ماه‌های اخیر شاهد انتشار تصاویری از حضور کراس اوور دیگنیتی در خیابان‌های کشور بودیم که بعدها مشخص شد شرکت بهمن موتور در حالت تست این خودرو بوده و قصد دارد آن را به‌زودی به بازار کشورمان عرضه کند.

مشخصات کراس اوور دیگنیتی بهمن موتور

بهمن موتور قصد دارد دیگنیتی را با داخلی‌سازی 30 درصدی به باز عرضه کند که احتمالا از اواخر بهمن 99 شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. طول این خودرو 4.68 متر، عرض آن 1.86 متر و ارتفاع آن نیز 1.64 متر است که با چنین ابعادی در سگمنت کراس اوورهای سایز متوسط قرار می‌گیرد. البته دیگنیتی در واقع همان دانگ فنگ ix5 محسوب می‌شود که با نام جدید و طی همکاری بهمن موتور و دانگ فنگ چین به بازار عرضه می‌شود. همچنین این کراس اوور با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن‌متر روانه بازار خواهد شد.

از امکانات این کراس اوور چینی می‌توان به دوربین 360 درجه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک (لمسی) به همراه دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، سانروف پانوراما دو قسمتی به همراه سیستم ایمنی برخورد با مانع، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در 6 جهت، آینه‌های جانبی برقی به همراه چراغ خوشامدگویی و گرمکن، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایشگر لمسی باقابلیت اتصال به بلوتوث و دارای پورت USB و AUX، در برقی صندوق عقب و کلید مخصوص برای بسته شدن در، سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

قیمت بهمن Dignity

در حالا حاضر برای این کراس اوور چینی قیمت حدودی 780 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.