امکان برقراری تماس صوتی در نسخه iOS اپلیکیشن واتس اپ فعال شد

اپلیکیشن پرطرفدار واتس اپ که این روزها در آستانه رسیدن به یک میلیارد کاربر می باشد ، مدتی است که ویژگی کاربردی تماس صوتی را برای کاربران نسخه اندرویدی خود فعال نموده است.حالا خبر رسیده که قابلیت مکالمه صوتی در واتس اپ برای کاربران سیستم عامل iOS هم در حال انتشار است.

این ویژگی از دیروز به نسخه iOS اضافه شده و بنابراین به زودی امکان تماس صوتی رایگان از هر نقطه دنیا را خواهید داشت. البته ممکن است با دانلود نسخه جدید نیز این ویژگی را مشاهده نکنید، اما واتس‌اپ اعلام کرده که این ویژگی را به مرور تا چند هفته آینده برای تمامی کاربران منتشر خواهد کرد.

تماس صوتی تنها ویژگی اضافه شده به iOS واتس‌اپ نیست و امکاناتی چون همگام شدن با ویژگی Sharing یا به اشتراک گذاری جدید iOS 8، دکمه دسترسی سریع به دوربین و ارسال چندین ویدیو به شکل همزمان نیز به نسخه جدید افزوده شده است.می‌توانید از همین حالا واتس‌اپ خود را آپدیت کنید، اما لازم است برای دریافت ویژگی تماس صوتی اندکی صبر پیشه کنید.

همانطور که پیش از این در خبر ها داشتیم ، امکان برقراری تماس صوتی در اپلیکیشن واتس اپ برای کاربران سیستم عامل ویندوزفون هم بزودی میسر خواهد شد.

منبع : theverge

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*