دانلود کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس برای اندروید و آی او اس

با دانلود کلاب هاوس – Clubhouse و انجام تمامی مراحل مربوط به ثبت نام می‌توانید در این شبکه اجتماعی نوظهور فعالیت کنید و شنونده گفت‌وگوهای اعضای آن باشید.

کلاب هاوس شبکه اجتماعی فراگیر جدیدی بوده که پس از استفاده ایلان ماسک از آن به شدت بر سر زبان‌ها افتاد. گرچه فرآیند عضویت در این برنامه بسیار کند دنبال می‌شود اما در حال حاضر به حدود دو میلیون کاربر دست یافته و با سرعت پایینی این روند رو به افزایش است.

کلاب هاوس در واقع یک شبکه اجتماعی مبتنی بر گفت‌وگوهای صوتی بوده و کاربران در روم‌های مختلف درباره موضوعات متفاوتی بحث و تبادل نظر می‌کنند. امکان ارسال پیغام متنی، استیکر، گیف و غیره در این برنامه وجود ندارد و تنها راه ارتباطی شما با دیگران صحبت کردن خواهد بود. به منظور جلوگیری از ایجاد هرج و مرج و شلوغی غیر قابل کنترل، در هر روم یک مدیر وجود دارد تا اجازه صحبت کردن را برای حاضرین فراهم کند.

دانلود کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، صرفا دانلود و نصب کلاب هاوس نمی‌تواند مجوز ورود و استفاده شما از اپلیکیشن باشد. به عبارتی شما برای استفاده از محتویات این برنامه نیازمند یک دعوتنامه از سوی یکی از کاربران فعال برنامه خواهید بود تا بتوانید تمامی مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید و به روم‌ها وارد شوید. در حال حاضر کلاب هاوس تنها برای آی دیوایس‌ها قابل دانلود و نصب بوده و کاربران اندرویدی هنوز نمی‌توانند از این برنامه بهره ببرند. تیم توسعه‌دهنده کلاب هاوس دلیل این موضوع را حمایت از سرورها و حفظ کیفیت مکالمات عنوان کرده و در واقع کلاب هاوس هنوز قابلیت عرضه عمومی و توانایی پشتیبانی از استفاده میلیون‌ها نفر را ندارد. با این وجود گفته می‌شود در آینده نزدیک این برنامه از فاز بتا خارج خواهد شد و برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود اپلیکیشن کلاب هاوس برای آی او اس

  • نسخه برنامه : 0.1.31
  • تاریخ آپدیت : 12 مارس 2021
  • حجم فایل : 65.4

آیا شما در کلاب هاوس عضو شده‌اید؟ نظر شما درباره استایل جدید شبکه‌های اجتماعی چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*