سرعت اینترنت ایران

آخرین وضعیت سرعت اینترنت ایران ؛ صعود در حوزه موبایل و سقوط در حوزه ثابت

جدیدترین آمارهای منتشر شده از وضعیت سرعت اینترنت ایران نشان می‌دهد کشورمان در حوزه موبایل یک پله رشد و در حوزه ثابت یک پله سقوط کرده است.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط وب سایت اسپید تست برای ماه ژوئن 2021 میلادی منتشر شد، میانگین سرعت اینترنت موبایل جهان حدود 55.34 مگابیت بر ثانیه و متوسط اینترنت ثابت نیز 106.61 مگابیت بر ثانیه گزارش شده است.

سرعت اینترنت ایران

آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد میانگین سرعت اینترنت موبایل و ثابت جهان در ماه ژوئن نسبت به ماه می 2021 میلادی اندکی ارتقا پیدا کرده است.

 آخرین وضعیت اینترنت در ایران

رشد یک پله‌ای جایگاه اینترنت موبایل

طبق گزارشی که منتشر شد، متوسط سرعت اینترنت موبایل ایران در ماه ژوئن 2021 حدود 31.06 مگابیت بر ثانیه و متوسط اینترنت ثابت آن نیز 22.02 مگابیت بر ثانیه اعلام شده است.

سرعت اینترنت ایران

چنین سرعتی ایران را در حوزه اینترنت موبایل در جایگاه 78 و در حوزه اینترنت ثابت نیز در جایگاه 133 جهان قرار می‌دهد. در واقع اینترنت موبایل ایران نسبت به ماه قبل یک پله رشد داشته و در حوزه اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است.

لیست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل

سرعت اینترنت ایران

بر اساس گزارش جدید وب سایت اسپید، جایگاه نخست لیست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل به کشور امارات با سرعت 193.51 مگابیت بر ثانیه تعلیق دارد. پس از آن کشور کره جنوبی با سرعت 180.48 مگابیت بر ثانیه و قطر با 171.76 مگابیت بر ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

لیست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت

سرعت اینترنت ایران

بر خلاف ماه‌های گذشته که کشور سنگاپور همواره در جایگاه نخست لیست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت جهان قرار داشت، در این ماه کشور موناکو با سرعت 260.74 مگابیت بر ثانیه توانست به صدر این لیست برسد. پس از موناکو، سنگاپور با سرعت 252.68 مگابیت بر ثانیه و هنگ کنگ با سرعت 248.94 مگابیت بر ثانیه در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. متوسط سرعت اینترنت یعنی اینکه نصف کشور ، همیشه سرعت اینترنت بالای 30 مگ دارن؟ این نصف کشور دقیقا کجای کشوره ما هم بریم اونجا از اینترنت بالای 30 مگ استفاده کنیم . اینجا گلستان سرعت دانلود فیلم از 13 سایت مختلف بدون فیلترشکن و اینترنت 4g نهایتا 200 کیلوبایت . البته سه روزه اینطوریه قبلش تا 5 مگ هم میرسید .

  2. هیچوقت اینترنت ایران درست نمیشه