تعدادی از فایل‌های بخش داستانی بازی Halo Infinite لو رفت

استودیو ۳۴۳ اینداستریز به تازگی اعلام کرده که قسمت‌هایی از فایل‌های کمپین بازی Halo Infinite به بیرون درز کرده است؛ مراقب اسپویلرها باشید.

اولین پیش‌نمایش فنی (نسخه بتا) از بازی Halo Infinite اخیراً منتشر شد. با وقوع چنین اتفاقی، طرفداران فرنچایز هیلو بالاخره این شانس را پیدا کردند تا ببینند شوتر اول‌شخص موردانتظارشان چه حال و هوایی دارد. برداشت‌های اولیه امیدوارکننده به نظر می‌رسند اما گویا انتشار نسخه بتا این عنوان، با اشتباهاتی از سمت استودیو ۳۴۳ اینداستریز همراه بوده است.

جوزف استاتن به عنوان مدیر نوآوری بازی، اخیراً در توییتر راجع‌به اشتباه تیم توسعه‌دهنده صحبت کرده است. او گفت: «به طور ناخواسته تعداد کمی از فایل‌های کمپین بازی Halo Infinite در نسخه بتا منتشر شده است. فایل‌هایی که می‌توانند بخشی از داستان بازی را اسپویل کنند.» البته این فایل‌های اسپویلر توسط سازندگان کشف شده است.

استاتن در این‌باره می‌گوید: «به شدت مراقب اسپویلرها باشید و در صورت انتشار هرگونه جزئیات از بخش داستانی بازی Halo Infinite، آن‌ها را به اشتراک نگذارید.» باید ببینیم اعضای استودیو ۳۴۳ ‌اینداستریز چه برنامه‌ای برای مهار این اتفاق خواهند داشت اما به احتمال زیاد در هفته آینده و ماه بعد، فضای اینترنت لطمه زیادی به فرنچایز محبوب ایکس باکس خواهد زد.

بازی Halo Infinite

جالب اینجاست که اخبار مربوط به کمپین، بیشتر در مورد بازی Halo Infinite وجود دارد. همانطور که در حساب کاربری توییتر XboxNews مشاهده شد، به نظر می‌رسد که برنامه موبایل Halo Waypoint نشان می‌دهد که این بازی چندین کمپین مختلف خواهد داشت.

البته ما می‌دانیم که تنها یک کمپین قرار است در بازی وجود داشته باشد اما به نظر می‌رسد که استودیو 343 Industries قصد انتشار کمپین‌های تک‌نفره و داستانی بیشتری را در آینده دارد. مخصوصاً در شرایطی که آن‌ها می‌خواهند پشتیبانی‌شان از بازی Halo Infinite را تا چند سال بعد ادامه دهند، این اتفاق منطقی به نظر می‌رسد.

بازی هیلو: بی‌کران در تعطیلات سال ۲۰۲۱ برای کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. همچنین قرار است تا پیش از عرضه رسمی بازی‌، نسخه‌های بتا بیشتری با مقیاس‌هایی بزرگ‌تر از نسخه فعلی منتشر شوند. در مجموع اگر می‌خواهید از شر اسپویلرها و فایل‌های لو رفته از بخش داستانی این عنوان در امان بمانید و با خیال راحت منتظر مستر چیف و ماجراهایش باشید، حواس‌تان را بیشتر جمع کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*