هارمونی او اس 2 برای گوشی‌ نوا 5 آی

بتای عمومی هارمونی او اس 2 برای گوشی‌ نوا 5 آی و نوا 4 ای منتشر شد

نسخه آزمایشی سیستم عامل هارمونی او اس 2 برای گوشی‌ نوا 5 آی – Nova 5i و همچنین نوا 4 ای – Nova 4e هواوی در دسترس قرار گرفته است.

بتای عمومی هارمونی او اس 2 برای گوشی‌ نوا 5 آی و نوا 4 ای منتشر شد و اگر صاحب این موبایل‌های هوشمند هستید، می‌توانید این سیستم عامل متفاوت را تجربه کنید.

حالا که تعداد کاربران سیستم عامل HarmonyOS 2 در کشور چین رکوردشکنی کرده‌ است، شاهد انتشار آن برای گوشی‌های قدیمی‌تر هستیم. هواوی تا پیش از این اعلام کرده بود که می‌خواهد این سیستم عامل را برای بیش از 100 مدل از گوشی‌های اندرویدی که در چند سال اخیر عرضه شده‌اند، منتشر کند و حالا نوبت به گوشی‌ نوا 5i و نوا 4e رسیده است.

هارمونی او اس 2 برای گوشی‌ نوا 5 آی

اگر صاحب گوشی‌های مذکور هستید و می‌خواهید بتای عمومی هارمونی او اس 2 را امتحان کنید، سه راه مختلف پیش روی شماست. می‌توانید مستقیما به اپلیکیشن مای هواوی (My Huawei) رفته و از آنجا برای بخش بتا ثبت نام کنید یا به سراغ اپلیکیشن‌های ممبر سنتر (Member Center) یا پولن کلاب (Pollen Club) بروید و از آنجا پروسه‌ی ثبت نام را انجام دهید. ناگفته نماند که هر سه اپلیکیشن، باید به جدیدترین نسخه، آپدیت شده باشند.

تعداد کاربران هارمونی اخیرا از مرز 50 میلیون نفر عبور کرده و علت اصلی این موفقیت، رویکرد متفاوت شرکت هواوی است که تنها به به گوشی‌های پرچمدار خلاصه نمی‌شود و گوشی‌های میان‌رده و مقرون به‌صرفه نیز از این سیستم عامل بهره‌مند خواهند شد.

اما این پایان ماجرا نیست، مدتی قبل، این بتای عمومی برای گوشی‌های آنر 30، آنر 30 پرو، آنر وی 30 و وی 30 پرو منتشر شد و به‌زودی برای گوشی‌های نوا 6، نوا 7، نوا 8، میت ایکس و میت 20 در دسترس قرار خواهد گرفت. در ماه‌های آینده، می‌توانید سیستم عامل اختصاصی هواوی را بر روی تلوزیون‌های هوشمند هواوی، گوشی‌های سری میت 20 ایکس، سری P30 و غیره نیز دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*