مراکز شبانه روزی واکسیناسیون

اعلام مراکز شبانه روزی واکسیناسیون در تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد که مرکز تازه راه‌اندازی شده بوستان گفت و گو به زودی به جمع مراکز شبانه روزی واکسیناسیون اضافه خواهد شد.

جلیل کوهپایه زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد طی هفته قبل 50 تا 60 هزار دوز واکسن کرونا به صورت روزانه تزریق می‌شد که به دنبال بیشتر شدن مراکز تزریق واکسن و همچنین بالا رفتن ساعات کاری مراکز واکسیناسیون این هفته شاهد افزایش دو برابری این میزان خواهیم بود.

ایجاد مراکز شبانه روزی واکسیناسیون مهم‌ترین دغدغه فعلی

کوهپایه با اشاره به این که تا آخر هفته جاری تعداد مراکز تزریق واکسن دانشگاه علوم پزشکی ایران به 50 مرکز افزایش پیدا خواهد کرد عنوان کرد که تأمین واکسن تا قبل از ورود محموله‌های جدید به کشور اصلی‌ترین دغدغه ما بود؛‌ اما هم‌اکنون دغدغه‌های اصلی ما در اختیار نداشتن فضای کافی برای ایجاد مراکز شبانه روزی واکسیناسیون جدید و هم‌چنین کمبود تعداد نیروهای کاربلد است که این دغدغه نیز به زودی با مشارکت‌های همه‌جانبه از سر راه برداشته خواهند شد.

مراکز واکسیناسیون به تازگی فعالیت خود را افزایش داده و با یاری رساندن دانشجویان،‌ مردم، بسیج و هلال‌احمر به صورت دو شیفت مشغول به کار هستند. کوهپایه در ادامه ضمن اعلام این خبر که مرکز تزریق واکسن کردستان هم‌اکنون فعالیت خود را شبانه‌ روزی کرده است،‌ عنوان کرد تعدادی از مراکز واکسیناسیون دیگر از جمله بیمارستان‌های تریتا، مرکز خودرویی دژبان ارتش و بیمارستانی واقع در جنوب شهر نیز طی روزهای آینده فعالیت خود را شبانه روزی خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه با اشاره به این که مرکز تزریق واکسن ایران مال نیز قادر است تا فعالیت خود را شبانه روزی کند، بیان کرد اخیرا مرکز تزریق واکسن بوستان نیز به جمع مراکز واکسیناسیون اضافه شده است و فعالیت آن در حال حاضر از ساعت 14 تا 20 است؛‌ اما در آینده این مرکز نیز فعالیت خود را شبانه روزی خواهد کرد.

30 تا 40 درصد افراد به سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا مراجعه می‌کنند

وی در ادامه بیان کرد که در حال حاضر 30 تا 40 درصد مردم برای دریافت نوبت به منظور تزریق واکسن به سایت salamat.gov.ir مراجعه می‌کنند و اگر تمام مردم برای دریافت نوبت به این سایت مراجعه کنند تزریق واکسن با افزایش سرعت همراه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در انتها با اشاره به این که تصمیم‌ گرفته شده تا سامانه slamat.gov.ir نوبت دوم واکسن را نیز اطلاع رسانی کند، خاطر نشان کرد با تحقق این مسئله در صورتی که شهروندان به طور مناسب راهنمایی شوند تزریق واکسن در تعداد بیشتری انجام خواهد شد و همچنین مراکز شبانه روزی واکسیناسیون نیز خلوت‌تر خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*