نسخه جدید شاد

نسخه جدید شاد با قابلیت‌های کلیدی رونمایی شد

نسخه جدید شاد یا شبکه آموزشی دانش آموزان رونمایی شده است. این برنامه دارای قابلیت‌های زیادی خواهد بود که امکان برقراری مکالمات گروهی از جمله آن‌ها است.

نسخه جدید شاد امروز 30 شهریور 1400 طی مراسمی در وزارتخانه آموزش و پرورش پرده‌برداری شد. در این مراسم مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول و همچنین علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پروش حضور داشتند.

سرپرست وزارت آموزش و پروش طی این مراسم گفت پرده‌برداری از نسخه جدید شاد در شرایط کنونی که زمانی تا آغاز سال جدید تحصیلی باقی نمانده است جای خوشحالی دارد و شرکت همراه اول به منظور پرده‌برداری از نسخه جدید این اپلیکیشن نقش پررنگی را ایفا کرده است.

کاظمی در ادامه با اشاره به این که به عقیده ما شرکت همراه اول عضو جداناپذیر نظام تعلیم و تربیت است، بیان کرد جا دارد تیم طراحی و توسعه دهنده اپلیکیشن شاد مورد تقدیر و تشکر ویژه‌ای قرار بگیرد. یکی از مهم‌ترین موفقیت‌هایی که کشور از آغاز فراگیری کرونا تاکنون به آن دست پیدا کرده است اپلیکیشن شاد می‌باشد. لازم به ذکر است که اپلیکیشن شاد پس از پایان کرونا نیز همچنان سیستم تعلیم و تربیت را یاری خواهد کرد.

مدیرعامل همراه نیز در جریان مراسم رونمایی از نسخه جدید شاد با اشاره به این که شرکت ارتباطات سیار برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شاد تمام تلاش خود را به کار گرفت و این وظیفه را به نحو احسنت انجام داد، بیان کرد خدمت به بندگان یکی از بهترین نعمت‌های الهی است که خوشبختانه ما از آن محروم نشدیم.

امکان استفاده از نسخه جدید شاد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

نسخه جدید شاد

وی ادامه داد نسخه جدید شاد با بهره‌مندی از قابلیت‌های بیشتر همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی آماده استفاده خواهد بود. لازم به ذکر است که مشترکان همراه اول می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی از این اپلیکیشن استفاده کنند. بهابادی در ارتباط با مرکز مانیتورینگ شاد نیز اظهار کرد مرکز مانیتورینگ شاد مدتی قبل پذیرای سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود و ایشان نسبت به تمام ظرفیت‌های این مرکز که وظیفه آن حل مشکلات شاد در سریع‌ترین زمان ممکن است، آگاهی کامل پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت همراه اول در رابطه با تازه‌ترین تصمیم شورای عالی فضای مجازی نیز بیان کرد به زودی فراخوانی را به منظور گردآوری افراد صاحب‌نظر و همچنین استارتاپ‌هایی که در طراحی و ارائه خدمات مربوط به فضای آموزش و پرورش مهارت دارند، صادر خواهیم کرد تا بتوانیم سرویس‌های آن‌ها را به صورت قانونی وارد پلتفرم شاد کنیم. در اینجا جا دارد از وزارت آموزش و پرورش نیز که در دوران فراگیری کرونا خدمات مجازی ارزشمندی را ارائه کرد کمال تشکر را به جای بیاوریم.

نسخه جدید اپلیکیشن شاد از چه قابلیت‌هایی بهره‌مند است؟

نسخه جدید شاد که به تازگی رونمایی شده است با قابلیت‌های تازه‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت که اضافه شدن موتور جست‌وجوگر شادبین، امکان برقراری مکالمات گروهی با هدف افزایش سرعت ارتباطی بین دانش‌آموزان و معلمان، طراحی رابط کاربری جدید با هدف ماندگاری و حضور هر چه بیشتر دانش آموزان و داشبوردهای مدیریتی ویژه برای نظارت هر چه بیشتر مدیران مدارس بر کیفیت آموزشی از جمله آن‌ها هستند.

طبق گفته محمد امین ابطحی، نماینده تام‌الاختیار مدیرعامل همراه اول در پروژه شاد، برنامه شاد موفق شده است به رکورد 403 گیگابایت بر ثانیه دست پیدا کند. همچنین تا به امروز چیزی حدود 47 میلیارد پیام و 17 میلیارد فایل در این پلتفرم بارگذاری شده است. علاوه‌ بر این 86 درصد از دانش آموزان، 98 درصد از معلمان و 99 درصد از مدیران مشغول به فعالیت در این برنامه هستند. همچنین تاکنون 24 میلیون نفر این برنامه را نصب کرده‌اند و این برنامه پذیرای روزانه یک میلیون تماس صوتی و تصویری از سوی کاربران است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*