گوشی شیائومی سی سی 11 پرو / شیائومی می 11

گوشی شیائومی سی سی 11 پرو با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در تنا ظاهر شد

حضور در وبسایت تنا سبب لو رفتن تمامی مشخصات گوشی شیائومی سی سی 11 پرو شد. شیائومی CC11 پرو به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است.

یک گوشی با شماره مدل ۲۱۰۹۱۱۹BC در وب‌سایت تنا رویت شده است. انتظار می‌رود گوشی مورد اشاره همان شیائومی سی سی 11 پرو باشد که قرار است به زودی معرفی شود. تقریبا تمامی مشخصات فنی این گوشی در لیست مربوطه آمده است.

مشخصات فنی گوشی شیائومی سی سی 11 پرو

شیائومی CC11 پرو از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی اولد با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و با توانایی نمایش یک میلیارد رنگ استفاده خواهد کرد. شیائومی همچنین حسگر اثر انگشت را در زیر نمایشگر جای داده است. توان پردازشی این گوشی نیز توسط یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس 2.4 گیگاهرتز تامین می‌شود.

گوشی شیائومی سی سی 11 پرو

شیائومی CC11 Pro همانند بسیاری از گوشی‌های جدید از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد و یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری را نیز در دل خود جای داده است.

بخش تصویربرداری گوشی شیائومی سی سی 11 پرو توسط حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو حسگر ۸ مگاپیکسلی مدیریت خواهد شد. گوشی جدید شیائومی به اندروید 11 مجهز می‌شود و با در نظر گرفتن اندازه نمایشگر، باید گفت که یک گوشی فوق‌العاده سبک به حساب می‌آید (۱۶۶ گرم وزن). شرکت چینی به باریکی این دستگاه نیز توجه خاصی داشته است تا با ۶.۹۸ میلی‌متر ضخامت یادآور سری شیائومی می 11 لایت باشد.

Xiaomi CC11 Pro با پیکربندی‌های متنوعی عرضه خواهد شد. برای حافظه داخلی کاربران می‌توانند از میان نسخه‌های مجهز به ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایت گزینه دلخواه را انتخاب کنند و میزان رم نیز ۶، ۸، ۱۲ و یا ۱۶ گیگ خواهد بود.

گوشی شیائومی سی سی 11 پرو

این گوشی در رنگ‌های متنوع زیادی همچون قرمز،‌ نارنجی، زرد، سبز، آبی روشن، آبی، بنفش، مشکی، سفید و صورتی روانه بازار خواهد شد که کمی عجیب است.

شیائومی به زودی از گوشی سی سی 11 پرو در کنار مدل استاندارد آن رونمایی خواهد کرد. هر دو گوشی فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هستند. البته شیائومی CC11 از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند، ولی مدل پرو از چنین قابلیتی بهره نمی‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*