ساخت فیلم Kids of Paradise و فیلم Princess & Peppernose با گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

فیلم Princess & Peppernose با گلکسی اس ۲۱ اولترا فیلمبرداری می‌شود + تریلر

فیلم Kids of Paradise و فیلم Princess & Peppernose با گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ فیلمبرداری و توسط کارگردانان نامداری ساخته خواهند شد.

سامسونگ الکترونیکس خبر از همکاری تازه‌ای با کارگردانان سینمایی برای به نمایش گذاشتن قدرت دوربین‌های گوشی گلکسی S21 Ultra داده است. در همین راستا، این کمپانی با جو رایت، یک کارگردان بریتانیایی برای ساخت فیلم Princess & Peppernose با گلکسی اس ۲۱ اولترا به توافق رسیده است.

از هم اکنون کمپین تبلیغاتی فیلم «پرنسس و فلفلی» به کارگردانی جو رایت آغاز شده است. در این فیلم موزیکال از رقص و عروسک‌گردانی زنده استفاده خواهد شد و تمام سکانس‌های آن با دوربین‌های گوشی Galaxy S21 Ultra سامسونگ ضبط می‌شوند. در زیر می‌توانید تریلر این فیلم سینمایی در دست ساخت را ببینید.

دانلود ویدیو

ما تصمیم گرفتیم از لنزهای عریض‌تر استفاده کنیم. چیزی که هیچگاه انجامش ندادیم. حرکت در نمای کلوزآپ با همان لنزی که ما برای شات‌های عریض‌تر استفاده کردیم به فیلم حال و هوای خاصی بخشیده است و حالت توهم انگیزی به فیلم داده که ما را به یاد فیلمبرداری با دوربین‌های کلاسیک Super8 می‌اندازد.

ساخت فیلم Kids of Paradise و فیلم Princess & Peppernose با گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

فیلم Princess & Peppernose

کارگردانی یکی دیگر از فیلم‌هایی که قرار است با دوربین‌های این پرچمدار توانمند ساخته شود را شا مو، کارگردان فیلم‌های مشهوری همچون My Huckleberry Friends و Love Will Tear Us Apart بر عهده خواهد گرفت. شا مو از گوشی گلکسی اس ۲۱ اولترا 5G برای ضبط فیلمی تحت عنوان “Kids of Paradise” استفاده خواهد کرد. این فیلم نگاه شاعرانه‌ای به کشمکش‌هایی بین کودکان یک مدرسه کوچک در حومه شهر خواهد داشت. مو برای ضبط این فیلم از حالت Director Mode دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا استفاده کرده است که سه شات متفاوت را در لحظه ارائه می‌کند.

ساخت فیلم Kids of Paradise و فیلم Princess & Peppernose با گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ

فیلم Kids of Paradise

سامسونگ همچنان به همکاری با کارگردانان بیشتری ادامه خواهد داد تا قدرت دوربین گوشی پرچمدارش را به تمام جهان نشان دهد. لازم به ذکر است که هر دو فیلم قرار است در فستیوال جهانی فیلم بوسان در کره جنوبی به نمایش درآیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*