کنفرانس Unleashed اپل

هرآنچه در کنفرانس Unleashed اپل معرفی شد؛ مک بوک پرو جدید، ایرپادز ۳ و…

اگر کنفرانس Unleashed اپل که شب گذشته برگزار شد را از دست داده‌اید، در ادامه این پست با ما همراه باشید تا با تمام اتفاقات رخ داده در این رویداد آشنا شوید.یکی دیگر از کنفرانس‌های کمپانی اپل هم شب گذشته برگزار شد. اپل برای دومین بار در امسال از سخت افزارهای جدید خود در فاصله کمتر از ۲ ماه رونمایی کرد. محصولاتی که در کنفرانس Unleashed اپل معرفی شدند، دقیقاً همان چیزهایی بودند که انتظارش می‌رفت. ما می‌دانستیم نسل جدید ایرپاد در این رویداد معرفی می‌شود. علاوه بر این اپل پلن‌های جدیدی را برای اپلیکیشن Apple Music معرفی کرده که فقط با Siri کار می‌کنند. اپل همچنین از نسل جدید چیپست‌های سری M1 خود در زیر قاب دو لپ تاپ مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید رونمایی کرده است.

اگر رویداد شب گذشته اپل را از دست داده‌اید، در ادامه شما را با از اتفاقی که در آن افتاد مطلع می‌کنیم.

در کنفرانس Unleashed اپل چه گذشت؟

۱. معرفی مک بوک پرو جدید با چیپست M1 Pro و M1 Max

با تاچ بار خداحافظی کنید و به جای آن به دکمه‌های بیشتر روی کیبورد و پورت‌های بیشتر روی بدنه مک بوک پرو سلام کنید. اکنون شما می‌توانید انتخاب کنید برای شارژ مک بوک پرو خود از مگ سیف استفاده کنید یا پورت‌های تاندربولت. به علاوه، کلیدهای سری F نیز جایگزین تاچ بار لمسی در بالای صفحه شده است.

کنفرانس Unleashed اپل

و شاید جالب‌ترین خبری که در کنفرانس Unleashed اپل اعلام شد، طراحی ناچ نمایشگر این لپ تاپ چیزی شبیه به نمایشگر آیفون ۱۳ بود.

کنفرانس Unleashed اپل

بیشتر بخوانید:

مک بوک پرو جدید اپل در دو سایز ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ و با نمایشگر ناچ و طراحی جدید معرفی شد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۲. معرفی سومین نسل ایرپاد

کنفرانس Unleashed اپل

اپل شب گذشته سومین نسل ایرپاد معمولی خودش را با امکاناتی همچون پشتیبانی از صدای فضایی (Spatial Audio) و کمی طراحی متفاوت‌تر معرفی کرد. ایرپاد حالا عمر باتری طولانی‌تری داشته و در برابر تعریق/ آب مقاوم است. برای خرید این محصول باید ۱۷۹ دلار بپردازید.

بیشتر بخوانید:

اپل ایرپاد ۳ با طراحی جدید و ویژگی Spatial audio معرفی شد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۳. معرفی اسپیکر هوم پاد مینی با رنگ‌های متنوع‌تر

کنفرانس Unleashed اپل

اسپیکر هوشمند هوم پاد مینی مجهز به دستیار Siri یکی دیگر از محصولات معرفی شده کنفرانس Unleashed اپل بود که قرار است در رنگ‌های متنوع زرد، نارنجی، آبی، سفید و خاکستری عرضه شود.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۴. پلن‌های جدید Apple Music

کنفرانس Unleashed اپل

بنا به دلایلی اپل پلن‌های حق اشتراک ارزان‌تری را برای سرویس Apple Music معرفی کرده که البته کاربران برای استفاده از آن حتماً باید از دستیار مجازی Siri کمک بگیرند. قیمت این اشتراک به صورت ماهانه ۴.۹۹ دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*