ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی ؛ با کیفیت و بی کیفیت ترین ها را بشناسید

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی برای شهریور 1400 منتشر شد که چهار خودرو موفق به دریافت 5 ستاره کیفی شدند. در ادامه با باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی آشنا خواهیم شد.

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی برای شهریور 1400 توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شد. این شرکت خودروهای داخلی را در پنج دسته قیمتی بررسی کرده و برای هر یک از آنها بر اساس سطح کیفی و میزان رضایت مشتریان بین 1 تا 5 ستاره کیفی در نظر می‌گیرد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران هدف اصلی تهیه و انتشار این گزارش را ارتقای کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت میان خودروسازان اعلام کرده است.

طبق گزارشی که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای شهریور 1400 منتشر کرد، از میان خودروهای داخلی چهار خودرو شامل دیگنیتی (بهمن موتور)، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ایران خودرو)، کامیونت ایسوزو مدل 85NMR و مدل NPR75K (بهمن دیزل) توانستند پنج ستاره کیفی را به شکل کامل دریافت کرده و به باکیفیت ترین خودروهای داخلی تبدیل شوند.

وانت نیسان تک سوز آپشنال و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال از شرکت زامیاد با دریافت فقط یک ستاره کیفی جزو بی‌کیفیت ترین خودروهای داخلی محسوب می‌شوند. در ادامه گزارش ارزشیابی کیفی محصولات داخلی را در شهریور ۱۴۰۰ مشاهده می‌کنید:

گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش سواری

ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*