سرعت شارژ گوشی پیکسل 6

گوگل در مورد سرعت شارژ گوشی پیکسل 6 دروغ می‌گوید!

قرار بود سرعت شارژ گوشی پیکسل 6 حدود 30 واتی باشد. ولی آزمایش‌ها نشان می‌دهد Pixel 6 فقط تا شارژ 50 درصد می‌تواند با این توان شارژ شود.

آیا تصور می‌کنید که با خرید پیکسل 6 می‌توانید یک آداپتور شارژ 30 واتی را تهیه کنید و از سرعت شارژ گوشی پیکسل 6 لذت ببرید؟ باید شما را ناامید کنیم! برخی از کسانی که موفق به تست دو گوشی جدید پیکسل شده‌اند، می‌گویند که این گوشی نمی‌تواند در تمام طول مدت شارژ شدن خود، از توان 30 وات استفاده کند. در واقع حداکثر سرعتی که آن‌ها موفق به دستیابی آن شده‌اند 22 وات بوده که تفاوت زیادی با شارژر 18 وات پیکسل 5 ندارد!

طبق ادعای گوگل، این گوشی‌ها در عرض نیم ساعت، 50 درصد شارژ می‌شوند. اما خیلی زود بعد از آن تا مقدار شارژ 75 درصد، استاندارد شارژ جدیدتر USB Power Delivery PPS جای خودش را به استاندارد قدیمی‌تر PD 2.0 می‌دهد.

بر اساس نتایج آزمایش‌های انجام گرفته، گوشی گلکسی اس 21 اولترا سامسونگ از قدرت کلی شارژ بیشتری با همین آداپتور شارژ برخوردار است و در تمام مدت شارژ از همان استاندارد مدرن‌تر استفاده می‌کند. هرچند باتری این گوشی کمی داغ‌تر می‌شود، اما حرارت آن چشمگیر نیست و هنوز هم گوشی خنک است.

ما این موضوع را در اینترنت با گوگل مطرح کردیم. ظاهراً این یک مشکل نرم افزاری است؛ زیرا الگوریتم شارژ در این گوشی تقریباً شبیه به الگوریتمی است که در گوشی پیکسل 5 هم استفاده می‌شود. البته گوگل با سیاست خاصی هیچ صحبتی از استفاده تمام توان 30 وات شارژ توسط گوشی‌های جدید پیکسل نکرده است. آن‌ها فقط تأکید می‌کنند که در عرض نیم ساعت، گوشی 50 درصد شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عمر باتری گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو مشخص شد

با این حال، هیچ چیز با استاندارد شارژرهای 30 وات مطابقت ندارد. مشخصات شارژر 30 واتی نشان می‌دهد احتمالاً پیکسل 6 و 6 پرو با یک به‌روزرسانی نرم افزاری بتوانند به توان نهایی شارژ خود دست پیدا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*