مشخصات گوشی جدید شیائومی 12X

مشخصات گوشی جدید شیائومی 12X برای اولین بار فاش شد؛ پرچم دار مینی شیائومی

مشخصات گوشی جدید شیائومی 12X به عنوان پرچم دار مینی شیائومی منتشر شده و اخبار جدید حاکی از تراشه قدرتمند و دوربین با کیفیت هستند.

طی چند ماه اخیر شایعات زیادی در خصوص سری شیائومی 12 منتشر شده است و اکنون قصد داریم انتظاراتمان را از سری شیائومی 12 و 12 اولترا بیان نمائیم. حالا اطلاعات جدیدی از این اسمارت فون توسط یکی از افشاگران نزدیک به شیائومی به بیرون درز کرده است.

Kacper Skrzypek افشاگر معروف MIUI، اخبار جدیدی از سری جدید پرچمداران شیائومی منتشر کرده است. همچنین همزمان با این اطلاعات کد اسم این دستگاه (Psyche) نیز لیست شده و شماره مدل آن 2112123AG است. در ادامه همراه گجت نیوز باشید تا مروری بر مشخصات افشا شده داشته باشیم.

مشخصات گوشی جدید شیائومی 12X

ساعاتی پیش در گجت نیوز خواندیم که تولید انبوه گوشی شیائومی 12 با طراحی جدید و بی سابقه آغاز شده است. از طرف دیگر نیز به تازگی مشخصات دوربین شیائومی 12 اولترا نیز منتشر شده است.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، یکی از افشاگران نزدیک به کمپانی شیائومی به تازگی اخباری از سری 12X فاش کرده که نشان می‌دهد این سری مجهز به یک تراشه اسنپدراگون 870 کوالکام و یک نمایشگر آمولد 6.28 است. Kacper Skrzypek در 18 نوامبر گفته است:

«به شیائومی 12x خوشامد بگویید! کد اسم: psyche. اسنپدراگون 870، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، نمایشگر آمولد 145.4 در 65.4 میلی‌متری (6.28 اینچ) این اسمارت فون از قابلیت HDR10+ پشتیبانی می‌کند و با نرخ نوسازی 120 هرتزی، وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه خواهد کرد.»

مشخصات گوشی جدید شیائومی 12X

همان‌طور که این افشاگر معروف گفته است، سری شیائومی 12X مجهز به یک پنل آمولد 6.28 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس است. نرخ نوسازی آن نیز 120 هرتز خواهد بود و از قابلیت اچ دی آر 10 نیز پشتیبانی می‌کند. اندازه نمایشگر این سری آن را از جمله کوچک‌ترین گوشی‌های شیائومی خواهد ساخت.

قلب تپنده این سری اسنپدراگون 870 است و در پنل پشتی شاهد تعبیه یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی است. این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در خصوص سری 12X منتشر شده. انتظار داریم که این اسمارت فون‌ها در نیمه اول سال 2022 رونمایی شوند.

نظر شما در خصوص مشخصات گوشی جدید شیائومی 12X چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با گجت نیوز در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*