هواوی MatePad

هواوی MatePad ؛ یک تبلت میان رده جذاب و اقتصادی با ویژگی‌های عالی

هواوی MatePad یک تبلت میان رده جذاب با ویژگی‌های عالی است. در این مطلب نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های هواوی میت پد می‌اندازیم.

تبلت‌ها جزو مهم‌ترین محصولاتی هستند که شرکت هواوی در کنار گوشی های هوشمند، لپ تاپ و گجت های پوشیدنی به مشتریان عرضه می‌کند. یکی از این تبلت‌ها، هواوی میت پد – Huawei MatePad است که با وجود میان رده و اقتصادی بودن، از مشخصات قابل توجهی بهره می‌برد و برای کاربرانی که به منظور انجام امور روزانه، تحصیلی یا حتی بازی‌های مختلف از تبلت استفاده می‌کنند، یک گزینه جذاب و ایده‌آل محسوب می‌شود.

در این مطلب قصد داریم ویژگی‌های مهم تبلت هواوی MatePad را بررسی کنیم و ببینیم چرا میت پد هواوی را یکی از بهترین تبلت های میان رده و اقتصادی بازار می‌دانیم. تبلت های میان رده باید با وجود قیمت مناسب و اقتصادی، به قابلیت‌ها و مشخصات فنی و عملکردی نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشند. از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های پایه این محصولات می‌توان به برخورداری از نمایشگر باکیفیت،‌ شارژدهی بالا، کیفیت عملکردی بالا و مشخصات سخت افزاری مناسب اشاره کرد.

فرقی نمی‌کند با یک محصول گران قیمت روبه‌رو باشیم یا یک محصول میان رده و اقتصادی، طراحی و کیفیت ساخت همیشه جزو پارامترهایی هستند که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند. به همین دلیل سازندگان باید بیشترین دقت خود را در زمینه طراحی و ساخت محصول خود به کار ببرند تا محصولی که به دست مشتری می‌رسد بتواند در حالت‌های مختلف و توسط کاربران متفاوت به راحتی و بدون محدودیت استفاده شود.

تبلت هواوی میت پد تمام این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را به طور کامل و یک‌جا در خود جای داده است. این تبلت خوش‌قیمت با مشخصات سخت افزاری مناسب و توان پردازشی بالا، در اجرای امور و اهداف مختلف کم نمی‌آورد و باتری مناسب آن نیز با شارژدهی بالا، نیاز تمام کاربران از هر گروهی را تامین می‌کند. حالا بیایید نگاهی به قابلیت‌ها و مزایای تبلت هواوی MatePad بیندازیم.

ویژگی های شاخص تبلت هواوی MatePad

نمایشگر باکیفیت با محافظت از چشمان کاربران

تبلت هواوی میت پد از نمایشگر 10.4 اینچی IPS LCD با طراحی FullView مانند بسیاری از محصولات روز شرکت هواوی بهره می‌برد. طراحی Fullview Display به این معناست که حاشیه‌های بسیار اندکی را در اطراف نمایشگر مشاهده می‌کنیم، به طوری که در میت پد میزان حاشیه‌های نمایشگر فقط 7.9 میلی‌متر است. به این ترتیب با وجود به‌کارگیری نمایشگر بزرگتر از 10 اینچ، ابعاد این دستگاه از محصولات 10 اینچی مشابه موجود در بازار بسیار کوچک‌تر است. این سبک طراحی باعث شده محصولی با ابعاد کوچک‌تر و جمع‌وجورتر و با ارگونومی بهتر برای در دست گرفتن، کار کردن و حتی جابه‌جایی آن را داشته باشیم.

علاوه بر طراحی خاص و حاشیه‌های اندک اطراف نمایشگر، هواوی به محافظت از چشمان کاربر نیز توجه ویژه‌ای داشته و به همین خاطر با رعایت استانداردهای محافظت از چشم در برابر نور آبی و حذف اثر فلیکر، گواهینامه‌های مربوطه را از موسسه معتبر آلمانی TUV Rheinland دریافت کرده است. بنابراین حتی در صورت استفاده طولانی‌مدت از تبلت که ممکن است ابزار اصلی شما برای انجام کارهای تحصیلی، اداری یا حتی بازی کردن باشد، سلامتی چشم‌تان با خطری مواجه نمی‌شود.

هواوی MatePad

همچنین حالت‌های مختلف تغییر رنگ و نور زمینه نمایشگر و حالت eBook Mode برای مطالعه کردن در این تبلت ارائه شده است. در این حالت، رنگ نور زمینه تغییر یافته و به حالت کاغذهای فیزیکی کتاب‌ها درمی‌آید تا علاوه بر ایجاد حس مطالعه‌ی یک کتاب واقعی، بیشترین مراقبت از چشمان شما صورت بگیرد.

سیستم صوتی حرفه‌ای و باکیفیت

سیستم صوتی حرفه‌ای در دو بخش ضبط و پخش صدا، از دیگر ویژگی های شاخص تبلت هواوی MatePad به شمار می‌رود. در این تبلت از چهار میکروفون برای ضبط صدا استفاده شده که دارای سیستم حذف نویز خودکار هستند. این میکروفون‌ها در زمان انجام مکالمه‌های صوتی، ویدیویی یا حتی ضبط و ارسال صدا، به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام می‌دهند و صدایی با کیفیت بالا را دریافت و ارسال می‌کنند.

هواوی MatePad

قابلیت FollowCam نیز وجود دارد که با استفاده از آن در زمان انجام مکالمه‌های ویدیویی، کاربر در وسط کادر تصویر قرار می‌گیرد و دیگر نیازی نیست نگران تکان خوردن یا از کادر خارج شدن خود در هنگام یک مصاحبه یا کنفرانس تصویری باشید.

هواوی میت پد به چهار بلندگوی باکیفیت Harman Kardon مجهز شده که این اسپیکرها در چهار گوشه تبلت قرار گرفته‌اند. این چهار بلندگو با استفاده از افکت‌های صوتی کاربردی، می‌توانند صدای سه بعدی را تولید کنند و سطح کیفی آنها نیز واقعا عالی است. این تبلت در نهایت دقت، صدای خروجی را تنظیم می‌کند تا حس متفاوتی از پخش صدای شفاف با حجم مناسب را در یک تبلت تجربه کنید.

قلم هوشمند و همه کاره

امروزه و به خصوص در دوران پاندمی کرونا شاهد فراگیر شدن آموزش آنلاین هستیم و به همین دلیل استفاده از قلم هوشمند و کیبورد فیزیکی می‌تواند در کاربرد دستگاهی مثل تبلت یا گوشی هوشمند، نقش مهمی داشته باشد. در همین راستا، هواوی MatePad از قلم هوشمند M-Pencil پشتیبانی می‌کند که به جرات می‌توانیم آن را در بین بهترین و کاربردی‌ترین قلم‌های هوشمند موجود در بازار بدانیم.

هواوی MatePad

قلم هوشمند هواوی M-Pencil تاخیر بسیار کمی دارد و برای ترسیم اشکال یا طراحی‌های شما، ابزاری ایده‌آل خواهد بود. با توجه به یکپارچگی مناسب این قلم با نمایشگر تبلت، می‌توانید به طور گسترده و با سرعت بالا از آن در امور مختلف و نرم افزارهای گوناگون استفاده کنید. قلم هوشمند M-Pencil از یک باتری داخلی بهره می‌برد که به وسیله آن می‌توانید به اندازه یک روز کامل یا حتی بیشتر را از قلم خود استفاده کنید.

هواوی همچنین این امکان را فراهم کرده تا قلم خود را به صورت مغناطیسی شارژ کنید. برای انجام این کار فقط کافی است قلم را به بدنه بالای تبلت خود نزدیک کنید؛ در این حالت، قلم با قابلیت آهنربایی به این بخش از بدنه می‌چسبد و فرایند شارژ شدن آن شروع می‌کند. علاوه بر این دیگر بابت گم شدن قلم در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، نگرانی نخواهید داشت.

سخت افزار قوی با کارایی سطح بالا

هواوی میت پد از تراشه پردازنده قدرتمند کایرین 810 بهره می‌برد که بر پایه لیتوگرافی 7 نانومتری ساخته شده است و علاوه بر کارایی سطح بالا، مصرف باتری کمی هم دارد. این تراشه قدرتمند از پردازنده هشت هسته‌ای برخوردار است که شامل دو هسته پرقدرت Cortex-A76 و شش هسته کم مصرف Cortex-A55 می‌شود. این ترکیب هسته‌ها برای انجام تمام کارهای روزانه و حتی امور سطح متوسط رو به بالا بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین این تراشه از پردازشگر گرافیکی Mali-G52 استفاده می‌کند که به همراه موتور گرافیکی GPU Turbo 3.0 به شما اجازه می‌دهد بیشتر بازی‌های روز و محبوب را با نرخ فریم بالا و ثابت اجرا کنید. اگر هم هدف شما از استفاده از این تبلت، اجرای نرم افزارهای با الگوریتم‌های هوش مصنوعی باشد، تراشه کایرین 810 همه شرایط را برایتان محیا کرده است.

این تراشه هواوی به بخش AI مجزا مجهز شده که به صورت خودکار عملیات هوش مصنوعی را تشخیص داده و سریع‌ترین راه حل را برای انجام آن انتخاب می‌کند. این امر موجب شده نتایج خروجی عکس‌ها در نرم افزار دوربین یا آنالیز رفتارشناسی کاربر در محیط کاربری با سرعت و کیفیت بسیار بیشتری صورت بگیرد و در عین حال، انرژی و باتری کمتری هم مصرف شود.

پشتیبانی از پلتفرم سوپر دیوایس هواوی

هواوی پلتفرم Super Device را برای ارتباط هرچه بیشتر دستگاه‌های خود با یکدیگر معرفی و ارائه کرده است. با استفاده از پلتفرم سوپر دیوایس می‌توانید تمام دستگاه‌های هواوی که از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند را با حالت‌های مختلف به هم متصل کنید و از ویژگی‌های یک دستگاه روی دیگری بهره ببرید. به عنوان مثال می‌توانید با قلم روی تبلت MatePad خود طراحی کنید و نتیجه آن را روی لپ تاپ میت بوک خود ببینید.

مزایای همزمانی ارتباط با سایر دستگاه‌ها به همینجا ختم نمی‌شود. مثلا با اتصال گوشی هوشمند هواوی خود به تبلت میت پد می‌توانید برای مشاهده چهره طرف مقابل در اندازه بزرگتر، تماس ویدیویی خود را از روی گوشی به تبلت منتقل کنید. یکی دیگر از کاربردهای Super Device، استفاده از فناوری Huawei Share است که با بخش Device+ دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل هارمونی به حد اعلا می‌رسد.

هواوی MatePad

باتری قدرتمند با شارژدهی بالا

تبلت هواوی MatePad به باتری بزرگ و قدرتمند 7250 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که عملکرد عالی با شارژدهی بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد. طبق آزمایش‌های انجام شده، این باتری می‌تواند با هر بار شارژ، تا 65 ساعت پخش موسیقی یا 12 ساعت پخش ویدیو یا 12 ساعت وبگردی را به شما ارائه کند. به این ترتیب تبلت هواوی میت پد با هر بار شارژ به راحتی بیش از یک روز کامل کاری را با شما همراهی می‌کند تا هیچ نگرانی بابت تخلیه زودهنگام شارژ باتری تبلت خود نداشته باشید.

اگر هم تبلت شما شارژ نداشت و عجله داشتید، باز هم جای نگرانی نیست؛ چرا که هواوی این امکان را فراهم کرده تا فقط با 30 دقیقه شارژ کردن میت پد، بتوانید حداقل به مدت 3.8 ساعت از آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

هواوی MatePad یکی از متعادل‌ترین و جذاب‌ترین تبلت های میان رده موجود در بازار محسوب می‌شود که به تمام بخش‌ها توجه ویژه‌ای داشته و به یک تبلت اقتصادی همه فن حریف تبدیل شده است. علاوه بر قابلیت‌های پرشمار و عالی، این تبلت از طراحی سبک و باریکی بهره می‌برد که باعث می‌شود بتوانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید و در هر شرایطی، تبلت خود را به عنوان یک همراه قابل اعتماد در کنارتان داشته باشید.

از دیگر مواردی که هواوی میت پد را به یک گزینه مناسب برای تمام کاربران با انواع سلیقه‌ها و نیازها تبدیل می‌کند می‌توان به قدرت سخت افزاری مناسب، نمایشگر باکیفیت با حاشیه‌های اندک، قابلیت‌های نرم افزاری متعدد و پشتیبانی از قلم و ابزارهای جانبی اشاره کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*