منتظر رونمایی از این گوشی های جذاب طی روزهای آینده باشید

با شروع هفته جدید، نگاهی به گوشی های جذاب و جدیدی از برندهای مختلف از جمله ایسوس، آنر، ریلمی و لنوو خواهیم انداخت که به زودی معرفی می‌شوند.

کنگره جهانی موبایل از دو روز دیگر، ۹ اسفند ماه در بارسلونا اسپانیا برگزار خواهد شد؛ اما شاهد رونمایی از گوشی‌های زیادی در این کنفرانس نخواهیم بود. چرا که نسل جدید محصولات بسیاری از برندها پیش از آن رونمایی شده است. از جمله گوشی‌هایی که تولیدکنندگان آن‌ها را برای رونمایی در MWC 2022 رزرو کرده‌اند، می‌توان به گوشی‌های سری آنر مجیک ۴ و گوشی گیمینگ توانمند لنوو Y90 (یا همان لنوو لژیون فون ۳) اشاره کرد.

به غیر از این محصولات جدید، سایر محصولاتی که در کنگره جهانی موبایل حضور پیدا خواهند کرد همگی معرفی شده‌اند و فقط قرار است عرضه آن‌ها به بازارهای جهانی اعلام شود. به غیر از شرکت چینی ریلمی که محصولاتش مختص به بازار چین است. به هر ترتیب، در ادامه به بررسی گوشی‌هایی خواهیم پرداخت که می‌توانید طی روزهای آینده با آن‌ها ملاقات کنید.

این گوشی های جذاب طی هفته آینده معرفی می‌شوند

۱. ایسوس زنفون ۸

ایسوس زنفون ۸

ایسوس زنفون ۸ قرار است پس از وقفه‌ای طولانی، دو روز دیگر ۹ بهمن ماه در هند رونمایی شود. این گوشی پرچمدار جمع و جور قرار بود ماه مه سال ۲۰۲۱ معرفی شود.

از کلیدی‌ترین مشخصات این گوشی می‌توان به یک نمایشگر ۵.۹ اینچی فول اچ‌دی AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، دوربین دوگانه ۶۴ مگاپیکسلی واید + ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، یک حسگر اثر انگشت درون صفحه، اسپیکرهای دوگانه استریو، جک هدفون و یک باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۳۰ وات اشاره کرد.

۲. پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro

پوکو X4 Pro 5G

کمپانی شیائومی تأیید کرده است که دو گوشی پوکو X4 Pro 5G و پوکو M4 Pro را نهم بهمن ماه رونمایی خواهد کرد. این دو گوشی در اصل همان گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ اس با قاب پشتی متفاوت و قیمتی نسبتاً کمتر هستند.

بیشتر بخوانید:

پوکو X4 پرو 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی در MWC 2022 معرفی خواهد شد

۳. گوشی‌های سری آنر مجیک ۴

آنر مجیک ۴

کمپانی آنر قرار است در کنفرانس MWC 2022 حضور پیدا کند. این شرکت چینی طی روزهای گذشته عکس‌های تبلیغاتی مختلفی را منتشر کرده که این موضوع را تأیید می‌کند.

آنر قصد دارد در این رویداد از گوشی‌های سری آنر مجیک ۴ خود رونمایی کند که مثل نسل‌های گذشته در سه نسخه به نام‌های مجیک ۴، مجیک ۴ پرو و مجیک ۴ پرو پلاس عرضه خواهد شد. هر سه این گوشی‌ها از مشخصات فنی بالارده برخوردارند و به طبع قیمت کمی ندارند.

۴. گوشی‌های سری ریلمی GT2

ریلمی GT 2 - گوشی های جذاب سال ۲۰۲۲

ریلمی دو گوشی GT2 و GT2 Pro را با خودش به کنگره جهانی موبایل خواهد برد تا آن‌ها را آماده عرضه در بازارهای جهانی کند. مشخصات فنی این گوشی‌ها مثل نسخه چینی آن‌ها است که چندی پیش معرفی شد. قیمت نسخه معمولی و پرو نیز ۵۳۹ و ۷۸۹ یورو اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی انقلابی ریلمی GT 2 Pro معرفی شد؛ بدنه‌ای به لطافت کاغذ

ریلمی سریع ترین شارژر موبایل جهان را در نمایشگاه MWC 2022 معرفی می‌کند

اما ریلمی به جز این گوشی‌ها، تأیید کرده که از سریع‌ترین فناوری شارژ موبایل جهان نیز در MWC 2022 رونمایی خواهد کرد. آنطور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، این فناوری ۲۰۰ واتی است.

۵. لنوو لژیون Y90

لنوو لژیون Y90 جزو گوشی های جذاب جدید

یکی دیگر از گوشی های جذاب که به زودی رونمایی می‌شود، از برند لنوو است. قطعاً تاکنون نام گوشی لژیون Y90، گوشی گیمینگ و توانمند لنوو را شنیده‌اید. تأیید شده که این گوشی نهم اسفند ماه رونمایی می‌شود. البته انتظار می‌رود لنوو این گوشی گیمینگ را با نام متفاوت لژیون فون ۳ وارد بازارهای جهانی کند. سازنده چینی در کنار آن از یک تبلت گیمینگ به نام لژیون Y700 نیز رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

لنوو لژیون Y90 به حافظه داخلی توانمند کلاس کامپیوترهای قدرتمند مجهز می‌شود

گوشی لنوو Legion Y90 با 18 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی، در صدر بنچمارک مستر لو

۶. ریلمی V25

ریلمی V25

گوشی ریلمی وی ۲۵ یکی از گوشی های جذاب این لیست است که سوم مارس (۱۵ اسفند ماه) در چین رونمایی می‌شود. طبق گزارش‌های موجود، این گوشی نسخه‌ای شبیه به گوشی ریلمی ۹ پرو است. از مشخصات اصلی آن می‌توان به یک نمایشگر ۶.۵۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی (LCD)، چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام، دوربین سه‌گانه ۶۴ + ۲‌‌ + ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و رابط کاربری realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ اشاره کرد. این گوشی همچنین به یک باتری بزرگ ۵،۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ‌سریع ۳۳ وات مجهز است و ضخامت ۸.۵ میلی‌متر به همراه وزن ۱۹۵ گرمی دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*