شاسی بلند مفهومی BMW XM

شاسی بلند مفهومی BMW XM، به عنوان زیباترین SUV جهان انتخاب شد

شاسی بلند مفهومی BMW XM به‌عنوان زیباترین SUV دنیا انتخاب شد؛ اما علت انتخاب شاسی بلند جدید بی ام و از بین رقبای متعدد آن چیست؟

بی ام و سال گذشته میلادی از شاسی بلند مفهومی BMW XM رونمایی کرد و تعجب همگان را برانگیخت. شاید نظرات ضد و نقیضی درباره طراحی این خودرو وجود داشته باشد، اما نتایج نظرسنجی Ultimate Picks برگزارشده توسط Motoring Annual Design Enthusiasts نشان می‌دهد که دنبال‌کنندگان دنیای خودرو آن را زیباترین شاسی بلند جهان می‌دانند.

شاسی بلند مفهومی BMW XM

این نظرسنجی آنلاین روی نسل جدید دنبال‌کنندگان دنیای خودرو تمرکز دارد و ماه گذشته در شبکه‌های اجتماعی توجهات زیادی را به خود جلب کرد. طی این نظرسنجی، از زومرها (متولدین اواسط دهه 90 میلادی تا اوایل 2010) در اینستاگرام خواسته شد تا موارد مورد علاقه خود از بین پر سر و صداترین کانسپت‌های دنیا در حوزه‌های مختلف نظیر خودرو، کنسول‌های بازی و حتی لباس را انتخاب کنند. همچنین از بین گزینه‌های متعددی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، دلیل خود برای انتخاب آن‌ها یا حداقل نزدیک‌ترین دلیل را مشخص کنند.

شاسی بلند مفهومی BMW XM

علت انتخاب شاسی بلند مفهومی BMW XM به‌عنوان زیباترین اس یو وی دنیا

در حوزه خودرو، به‌جز شاسی بلند مفهومی BMW XM که زیباترین شاسی بلند جهان لقب گرفت، کیا EV9 و هیوندای Seven بیشترین رای را کسب کردند. رایج‌ترین دلیلی که برای انتخاب بی ام و ایکس ام به‌عنوان زیباترین SUV دنیا ارائه شد، نه ربطی به اعتبار این برند نداشت و نه به مهندسی هوشمندانه آن. شاید این موضوع کمی دور از انتظار به نظر بیاید، اما اکثر شرکت‌کنندگان جوان این نظرسنجی اظهار داشته‌اند که چراغ‌های جلوپنجره این خودرو را می‌پسندند.

شاسی بلند مفهومی BMW XM

به گفته محقق ارشد «تامارین اوتال رابیش» (Tamarin Otal Rubish)، آن دسته از طراحی‌های خودرو که به شدت جلب توجه می‌کنند و دارای ویژگی‌های مناسب برای به اشتراک گذاری در اینستاگرام هستند، از همه محبوب‌ترند. با این حال، وقتی یک طراحی در قالب ویدئو هم جذاب و گیرا به نظر برسد، در تیک تاک نیز سر و صدای زیادی به پا می‌کند.

شاسی بلند مفهومی BMW XM

تقریباً بر همه آشکار است که افراد در این گروه سنی عمدتاً به سمت خودروها و به‌صورت کلی محصولاتی جذب می‌شوند که در سر خط خبرها قرار گرفته باشند. حالا اگر این خودرو الکتریکی باشد و خدماتی هوشمند و یکپارچه را ارائه بدهد، احتمال موفقیت آن حتی دوچندان می‌شود. همه می‌دانیم که امروزه دیگر نه کیفیت واقعی خود محصول، بلکه عملکردش در شبکه‌های اجتماعی نقش بسزایی در قرار گرفتن آن در کانون توجهات ایفا می‌کند.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره انتخاب شاسی بلند مفهومی BMW XM به‌عنوان زیباترین SUV چیست؟