آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A51

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A51 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی A51 سامسونگ منتشر شد. این بروزرسانی با رابط کاربری One UI 4.1 و پچ امنیتی ماه مارس ۲۰۲۲ گوگل همراه است.

ماه گذشته برخی از نسخه‌های جهانی گوشی گلکسی A51 سامسونگ آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کردند. حالا نوبت دریافت این بروزرسانی توسط کاربرانی رسیده که از دور قبلی عرضه جامانده‌اند.

این بروزرسانی با شماره فریمور A515U1UEU7DVD4 برای نسخه‌های آنلاک شده گوشی ای ۵۱ سامسونگ عرضه شده است. در این بروزرسانی علاوه بر اندروید ۱۲، پچ امنیتی ماه مارس گوگل نیز روی نرم افزار گوشی اعمال شده است که چندین نقطه آسیب‌پذیر امنیتی و حریم خصوصی را برطرف می‌کند.

اگر می‌خواهید بررسی کنید که این بروزرسانی برای گوشی شما هم ارسال شده یا خیر، از گوشی خود وارد صفحه تنظیمات شده، به بخش Software update بروید و روی گزینه Download and install ضربه بزنید. سامسونگ گوشی A51 را اوایل سال ۲۰۲۰ به همراه اندروید ۱۰ عرضه کرد. این گوشی اوایل سال ۲۰۲۱ آپدیت اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 را دریافت کرد. و حالا آخرین بروزرسانی اندرویدی بزرگ خود که اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 است را دریافت کرده است.