بمب های پوتین

بمب های پوتین تمام شود، کار مردم دنیا زار خواهد بود!

با به اتمام رسیدن ذخایر مهمات و بمب های پوتین، حالا ارتش روسیه نومیدانه به استفاده از تسلیحات قدیمی روی آورده است.

بنابر جدیدترین اطلاعات فاش شده توسط سازمان اطلاعات بریتانیا، با پایان بمب های پوتین، رئیس جمهور روسیه نومیدانه به حملاتی بی‌رویه علیه غیرنظامیان اوکراینی روی آورده است.

وزارت دفاع بریتانیا در شرایطی این اطلاعات را درباره آخرین وضعیت جنگ اوکراین در صبح روز دوشنبه 9 مه منتشر کرد که در مراسم رژه پیروزی سالانه، که به مناسب پیروزی شوروی بر نازی‌ها در جنگ جهانی دوم در میدان سرخ مسکو برگزار شد، ولادیمیر پوتین سخنرانی برانگیزاننده‌ای داشت.

پایان ذخایر تسلیحاتی روسیه

وزارت دفاع مدعی است کمبود ذخایر تسلیحاتی روسیه در اثر روند فرسایشی جنگ در اوکراین، که برخلاف انتظار کرملین حالا بسیار به طول انجامیده، سبب شده تا نیروهای روسی از تسلیحات قدیمی‌تر و غیرقابل اعتمادی استفاده کنند.

اخیرا گزارش شده که پوتین در آغاز تهاجم به اوکراین در روز 24 فوریه 2022 انتظار داشته که تنها در عرض چند روز به کیف رسیده، جشن پیروزی بگیرد.

پوتین

اما حالا آخرین گزارش‌ها حاکی از این است که نیروهای روس به طرز فزاینده‌ای ناامید شده‌اند چراکه منابع اولیه تسلیحات پیشرفته، حالا با تسلیحات قدیمی و غیرقابل اعتمادی جایگزین شده‌ است. در گزارش وزارت دفاع آمده:

از آنجایی که فرایند جنگ بیش از انتظار روسیه به طول انجامیده، ذخایر مهمات روس‌ها به طرز قابل توجهی کاهش یافته است و این امر سبب شده تا روس‌ها از تسلیحاتی استفاده کنند که قدیمی‌تر و غیرقابل اعتمادتر هستند و در عین حال دقت کمتری دارند.

جدیدترین خبرها حاکی از این است که روسیه در حال حاضر و در بحبوحه تحریم‌های بین‌المللی به دنبال تامین تسلیحات و مهماتی دقیق برای جایگزینی با مهمات از دست رفته خود است. در همین حین وزیر دفاع بریتانیا گفته که رئیس جمهور «گنگستر» روسیه با عدم ممانعت از ارتکاب انواع جنایات جنگی توسط سربازان روسی در اوکراین، عملکردی شبیه به نازی‌ها دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کی گفته تسلیحات روسیه تمام شده؟
    کلا 10 درصد تسلیحاتش تمام شده
    شما مگر بی سواد هستید یا کور و نابینا؟
    روسیه حداقل‌ 17 هزار تانک داره خب. فقط هزارتاش رو هم از دست داده باشه بازهم هیچ فرقی به حال غرب نخواهد داشت
    از 1700 جنگنده که داشته 200 تاش هم منهدم شده باشه حداقل 1500 جنگنده روسیه هنوز هم آماده جنگ هستش