لباس تترون بیمارستانی

بهترین خرید لباس تترون بیمارستانی را با ما تجربه کنید

به طور معمول دمای بیمارستان در فصول مختلف سال یکسان می‌باشد. از این رو لباسی که برای بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد به گونه‌ای طراحی شده است که بیمار در آن احساس راحتی کند.

از انواع لباس های بیمارستانی می‌توان به لباس تترون بیمارستانی اشاره کرد که در بیمارستان برای افرادی که بستری می‌شوند و باید بیشتر از دو روز در بیمارستان بمانند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه حرفه‌ای آراد برندینگ شما را در ادامه به خواندن مطالب بیشتر پیرامون این موضوع دعوت می‌نماید.

زیرا لباس یک‌بار مصرف بیماران نمی‌توانند مدت طولانی از آن استفاده کنند و مجبور هستن از لباس پارچه تترون بیمارستانی استفاده کنند. پارچه لباس تترون بیمارستانی کیفیت‌های متفاوتی دارند که در قیمت آن تاثیر دارد و این تفاوت کیفیت‌ها گرماژ پارچه یا ضخامت است یا مقدار نخ و مقدار پلاستیکی که در پارچه استفاده شده است.

پارچه تترون بیمارستانی از گرماژ ۱۶۰ که کیفیت ضعیفی دارد شروع می‌شود تا کیفیت تترون ۱۹۰ گرم که کیفیت عالی می‌باشد؛ به همین نسبت هر چه کیفیت پایین‌تر باشد قیمت نیز کمتر است و هر چه گرماژ بالاتر کیفیت بهتر به همان نسبت قیمت هم بالاتر است.

لباس تترون بیمارستانی

اگرچه که کیفیت پایین دارند مقدار پلاستیک مورد استفاده در آن بیشتر است و بیماران در آن تعرق می‌کنند و در مناطق گرم اصلا نمی‌شود استفاده کرد. پارچه‌هایی که کیفیت بهتری دارند میزان نخ به کار رفته در آن بیشتر است و بیمار راحت‌تر می‌تواند از آن استفاده کند.

لباس تترون بیمارستانی در اندازه‌های مختلف از L و XL برای بیماران عادی که چاق نیستند استفاده می‌شود و 2XL و 3XL برای بیماران خیلی چاق که دور کمر آنها از ۱۱۰ بیشتر است مورد استفاده قرار می‌گیرد که بسته به اندازه قیمت‌های متفاوت دارند.

البته در بیمارستان بیشتر از اندازه معمولی استفاده می‌کنند و از اندازه‌های بزرگ کمتر سفارش می‌دهند. اندازه‌ای بزرگ تقریبا دو برابر پارچه استفاده می‌شود که به همین نسبت قیمت افزایش داده می‌شود.

اندازه‌های L و XL اندازه‌های معمولی هستند که بیماران اغلب می‌توانند از آن استفاده کنند ولی اندازه‌های 2XL و3XL اندازه‌های خیلی بزرگی هستند که برای بیماران درشت اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اندازه‌ها به دلیل این که برای دوخت و تولید میزان پارچه بیشتری در آن به کار می‌رود، قیمت بیشتری نسبت به اندازه‌های L و XL دارد.

لباس تترون بیمارستانی دو نوع زنانه و مردانه دارد که برای زنان بلوز بلند‌ که شبیه مانتو است لباس ۹۰سانتی‌متر و شلوار قد شلوار ۱ متر می‌باشد که اغلب به رنگ صورتی است؛ بعضی از بیمارستان‌ها لباس تترون زنانه را با روسری سفارش می‌دهند.

لباس تترون مردانه که شامل بلوز با قد ۷۵ سانتی متر و شلوار قد یک متر می‌باشد. رنگ لباس مردانه هم آبی آسمانی است. البته بعضی از بیمارستان‌ها تترون طرح‌دار سفارش می‌دهند که قیمت آن با تترون ساده تفاوت دارد.

لباس تترون بیمارستانی

خرید لباس بیمارستانی

از آن جایی که پرستاران دائما با بیماران سر و کار دارند باید لباس‌های استریل و مرغوبی تن کنند که وزن سبکی نیز داشته باشند؛ پارچه‌های شبه ترگل این ویژگی را دارند و برای دوخت این لباس بسیار مناسب‌اند که کارخانجات نساجی بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت‌اند. سومین نوع پارچه مناسب برای البسه بیمارستانی، پارچه‌های ترگال هستند که قابلیت رنگ‌پذیری بالایی دارند و برای استفاده در انواع رادیولوژی و سونوگرافی کاربرد دارند. این پارچه ها به علت سبکی در حین عکس‌برداری بر تن بیمار می‌شود که هیچ‌گونه ممانعتی در هنگام عکس‌برداری وجود نداشته باشد و پس از مصرف نیز آن را دور می‌اندازند. از میان پارچه‌های نام برده شده در بالا، پارچه‌های تترون برای دوخت البسه بیمارستانی ماسب‌تراند، زیرا:

  1. رنگ‌بندی این پارچه‌ها بسیار زیبا و متنوع است و در رنگ‌های لیمویی، آبی، صورتی، سبز و… وجود دارند.
  2. بسیار سبک، لطیف و نرم می‌باشند و در عین حال بدن‌نما نیز نیستند.
  3. پارچه‌های تترون قابلیت رنگ‌پذیری و شستشو نیز دارند.

لباس تترون بیمارستانی

در روانشناسی رنگ سفید نشانه پاکی و خالص بودن است و رنگ صورتی نشانگر لطافت و همچنین رنگ آبی بیانگر آرامش است. همانگونه که می‌دانیم یکی از مواردی که در تسریع  درمان بیماران کمک می‌کند، آرامش و دوری از هرگونه استرس است. پس هیچ یک از این رنگ‌ها بدون دلیل انتخاب نشده‌اند. مجموعه ما اقدام به تولید انواع البسه بیمارستانی با بهترین کیفیت و قیمت کرده است و در صورتی که شما نیز مشتری این محصول می‌باشید و در پی خرید لباس بیمارستانی، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*