بهترین تکنولوژی 2022

بهترین های دنیای تکنولوژی در سال 2022 ؛ از موبایل و هدست تا ساعت هوشمند و گجت‌های دیگر

در اینجا به معرفی تعدادی از بهترین محصولات دنیای تکنولوژی سال 2022 در دسته‌های مختلف پرداخته و هریک را به طور مختصر معرفی خواهیم کرد.

سالی که گذشت، برای دنیای گوشی های هوشمند و اکسسوری‌های آن سال پرباری بود. در این سال شاهد عرضه گوشی‌ها، اکسسوری‌ها و گجت‌های جدید و جذابی بودیم که هریک به‌نوعی توانستند محصولاتی موفق لقب بگیرند. از پرچمدار کاملی مانند گلکسی اس 22 اولترا گرفته تا شیائومی 12S اولترا با دوربین استثنایی و منحصربفردی که داشت؛ هریک سهم خود را در پیشرفت بازار تکنولوژی در سال 2022 ایفا کردند.

امروز قصد داریم در گجت نیوز به معرفی تعدادی بهترین محصولات دنیای تکنولوژی در سال 2022 پرداخته و هریک را به طور مختصر بررسی کنیم.

بهترین های دنیای تکنولوژی سال 2022

بهترین گوشی سال 2022: گلکسی S22 اولترا

گلکسی اس 22 اولترا

برنده عنوان بهترین گوشی سال 2022 ما، مدل اسنپدراگون گوشی Galaxy S22 Ultra است. البته نسخه اگزینوس این گوشی هم عملکرد چندان بدی ندارد؛ اما نمی‌توان آن را در شمار بهترین گوشی‌های سال قرار داد.

گلکسی اس 22 اولترا به یک سیستم دوربین فوق‌العاده مبتنی بر یک حسگر 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های تله فوتو با بزرگنمایی‌های سه و ده برابری استوار است. علاوه بر این، صفحه نمایش بسیار باکیفیت، قلم S-Pen برای نوت‌برداری و البته آپدیت‌های سریع امنیتی و نرم افزاری آن را به یک پرچمدار اندرویدی بی‌نقص تبدیل کرده‌اند.

به همین دلیل به‌سختی می‌توان برای تصاحب عنوان برترین گوشی سال رقیبی برای این محصول پیدا کرد.

جایگزین: گوگل پیکسل 7 پرو

پیکسل 7 پرو گوگل

یکی از مهم‌ترین دلایل جذابیت جدیدترین پرچمدار گوگل، سادگی آن است. این گوشی ممکن است زرق و برق پرچمداران سامسونگ را نداشته باشد، اما با ارائه طراحی منحصربفرد، عملکرد نرم افزاری بی‌آلایش، سریع و روان و البته دوربین‌های بسیار باکیفیت توانسته همه‌چیز را یک‌جا به کاربر ارائه کند.

Pixel 7 Pro در بخش نرم افزاری تقریبا بی‌رقیب است و قابلیت‌های کاربردی که گوگل در آن به کار برده، ضمن این که عملکردی عالی دارند، واقعا مشکل‌گشای کاربران خواهند بود. طبق روال همیشه، کاربران این گوشی زودتر از همه گوشی‌های اندرویدی آپدیت‌های نرم افزاری و امنیتی را دریافت می‌کنند. بنابراین اگر بروز بودن گوشی برایتان اهمیت بالایی دارد، احتمالا پیکسل 7 پرو حتی گوشی بهتری در مقایسه با گلکسی اس 22 است.

بهترین گوشی اقتصادی سال 2022: پوکو F4

بهترین تکنولوژی 2022

پوکو اف 4 یک گوشی چهارصد دلاری از شیائومی است که به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز بوده و یک صفحه نمایش اولد 120 هرتزی در اختیار دارد. علاوه بر این، میان رده قدرتمند شیائومی همچنین اسپیکرهای بسیار باکیفیتی داشته و از سیستم دوربین بسیار خوبی هم بهره می‌برد.

در صورتی که با نبود لنز اختصاصی زوم و قاب پلاستیکی این گوشی مشکلی نداشته باشید، پوکو F4 یک گوشی فوق‌العاده برای شما به حساب خواهد آمد.

جایگزین: ناتینگ فون 1

ناتینگ فون 1

پیش از عرضه Nothing Phone (1) هیجان عجیبی پیرامون آن شکل گرفته بود. با این وجود در پایان، این گوشی تنها یک میان رده معمولی به شمار می‌آمد که از طراحی خلاقانه‌ای در پشت بهره می‌برد.

ناتینگ فون البته در برابر قیمت 470 دلاری که دارد، با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 778G صفحه نمایش اولد 120 هرتزی و طراحی نرم افزاری سریع، روان و مینیمال را ارائه داده که ارزش مضاعفی به آن می‌بخشد. البته عملکرد دوربین این گوشی به طور کلی پرفراز و نشیب است؛ اما بهبودهای نرم افزاری اخیر آن باعث ارتقای عملکرد دوربین شده‌اند.

طبیعتا نمی‌توانید انتظار یک گوشی ساختارشکن و بی‌نقص را از ناتینگ فون 1 داشته باشید. با این حال با یک گوشی خوش‌ساخت در محدوده قیمتی زیر 500 دلار طرف هستید که تنها به خاطر قیمت کمی بیشتر و عملکرد ضعیف‌تر دوربین، عنوان برترین گوشی اقتصادی سال 2022 را به پوکو اف 1 می‌بازد!

بهترین دوربین گوشی همراه: شیائومی 12S اولترا

شیائومی 12S اولترا

در چند سال اخیر طراحی سیستم دوربین در گوشی‌های هوشمند با پیشرفت چشمگیری همراه شده و بهینه‌سازی‌های نرم افزاری تاثیر پررنگ‌تری در عملکرد دوربین‌ها گذاشته‌اند. با این وجود، همچنان مشخصات سخت افزاری دوربین‌ها حرف اول را در عملکرد آن‌ها می‌زند. در حال حاضر بهترین دوربین بازار، بی چون و چرا متعلق به شیائومی 12S اولترا است.

12S Ultra نخستین گوشی‌ای بود که از حسگرهای یک اینچی IMX989 سونی استفاده می‌کرد. این حسگرها در مقایسه با نمونه‌های به کار رفته در سایر گوشی‌های بازار اندازه‌ای بسیار بزرگ‌تر داشته و به دلیل دریافت نور بسیار بیشتر، تصاویری هم‌تراز با دوربین‌های DSLR را به ثبت می‌رساند. سایر حسگرهای این گوشی نیز با اینکه مانند دوربین اصلی شگفت‌انگیز نیستند، اما همچنان در شمار بهترین نمونه‌های بازار به شمار می‌روند.

علاوه بر حسگرهای فوق‌العاده، شیائومی 12S اولترا از حیث نرم افزاری هم عملکرد ایده‌آلی را ارائه داده و با این که از منظر سخت افزاری مانند پیکسل 7 پرو هوشمند نیست، اما همچنان در شمار برترین‌های بازار به شمار می‌رود.

در کل، Xiaomi 12S Ultra رقابت راحتی را برای تصاحب عنوان بهترین دوربین گوشی تلفن همراه در سال 2022 پیش رو داشت!

جایگزین: ویوو X80 پرو

بهترین تکنولوژی 2022

برای کسب عنوان دوم در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند رقابت سنگینی بین پیکسل 7 پرو و ویوو ایکس 80 پرو شکل می‌گیرد. هر دو گوشی سنسورهای تقریبا مشابهی دارند؛ هرچند که پرچمدار ویوو از حسگرهای بروزشده GN1 بهره می‌برد و پیکسل 7 پرو سنسورهای قدیمی‌تری دارد.

از طرفی، با اینکه عملکرد نرم افزاری دوربین Pixel 7 Pro زبانزد است، اما ویوو نیز با استفاده از تراشه پردازش تصویر اختصاصی V1+ بهترین پردازش و نمایش تصاویر HDR در میان تمامی محصولات بازار را ارائه می‌کند. در این میان، پوشش T-Coating زایس و یک لنز زوم اضافی باعث می‌شوند که Vivo X80 Pro تا حدودی دست بالاتر را در مقایسه با پیکسل 7 پرو در اختیار داشته باشد.

بهترین گوشی تاشو: سامسونگ گلکسی زد فولد 4

گلکسی زد فولد 4

احتمالا کاربران چینی با انتخاب Galaxy Z Fold 4 به عنوان بهترین گوشی تاشوی سال 2022 مخالف باشند؛ چرا که گوشی‌های تاشوی دیگر در چین وجود دارند که احتمالا در برخی جنبه‌ها بهتر از گلکسی زد فولد 4 عمل کرده‌اند. به عنوان مثال، شیائومی میکس فولد 2 به طرز چشمگیری باریک‌تر از گوشی تاشوی سامسونگ است و اوپو فایند ان هم طراحی تقریبا بدون لولا و یکدست‌تری دارد.

در گجت نیوز بخوانید:

بررسی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ ؛ مشخصات، طراحی، نمایشگر، دوربین، باتری، سخت افزار و نرم افزار

در عین حال برتری نرم افزاری سامسونگ عنوان بهترین گوشی تاشوی سال 2022 را از آن این گوشی می‌کند؛ چرا که اولا رابط کاربری آن عملکرد بسیار بهینه‌تری را در سرویس‌های گوگل ارائه داده و ثانیا سیستم مالتی تسکینگ آن عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. همچنین موارد دیگری نظیر مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت و عرضه جهانی باعث می‌شوند که گلکسی زد فولد 4 بی‌رقیب بوده و یکی از بهترین های دنیای تکنولوژی در سال 2022 باشد.

جایگزین: اوپو فایند ان

بهترین تکنولوژی 2022

دیگر محصول فوق‌العاده امسال، گوشی تاشوی Oppo Find N است که نخستین محصول تاشوی اوپو به شمار می‌رود. در عین حال این گوشی تفسیر فوق‌العاده‌ای را از یک گوشی تاشوی اندرویدی ارائه می‌دهد.

در کنار عملکرد نرم افزاری قابل قبول Oppo Find N، این گوشی طراحی چشم‌نوازی دارد؛ به طوری که ضخامت آن تفاوت چندانی با یک گوشی معمولی ندارد. همچنین علیرغم این که اکثر گوشی‌های تاشو دوربین قدرتمند را فدای طراحی می‌کنند، این گوشی از همان حسگر به کار رفته در اوپو فایند ایکس 3 پرو استفاده می‌کند.

به طور کلی، اوپو فایند ان به عنوان نخستین تلاش یک کمپانی در ساخت گوشی‌های تاشو عملکردی فوق‌العاده دارد.

بهترین گوشی گیمینگ: ایسوس راگ فون 6 پرو

بهترین تکنولوژی 2022

اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ تمام عیار می‌گردید، بعید است گزینه‌ای بهتر از Asus ROG Phone 6 Pro پیدا کنید! این گوشی از بسیاری جنبه‌ها محصولی ایده‌آل و کم‌نقص است. سرعت این گوشی زبانزد و شارژدهی باتری آن فوق‌العاده است.‌ علاوه بر این، مجموعه گسترده‌ای از اکسسوری‌ها و ادوات جانبی هم در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

در این میان حضور جک هدفون و ماژول دوربین قابل احترام را هم نمی‌توان از قلم انداخت؛ هرچند که سیستم دوربین این گوشی عملا ضعیف‌ترین نمونه در میان تمامی اعضای خانواده ROG Phone 6 است.

به طور کلی ایسوس راگ فون 6 پرو هم برای گیمینگ و هم استفاده‌های غیر از بازی نیز عملکردی بی‌نقص را ارائه داده و یک محصول همه‌فن‌حریف به شمار می‌رود.

جایگزین: ایسوس راگ فون 6D آلتیمیت

راگ فون 6D آلتیمیت

ROG Phone 6D Ultimate در حقیقت همان راگ فون 6 پرو است که به جای تراشه پرچمدار کوالکام به چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس مدیاتک مجهز شده است. این تراشه ضمن ارائه عملکردی بسیار عالی همچنان پشت سر تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قرار گرفته و به همین دلیل قیمت نسخه 6D Ultimate کمی ارزان‌تر از نسخه پرو است.

به طور کلی خانواده گوشی‌های راگ فون 6 بهترین گزینه‌ها برای علاقمندان به گوشی‌های گیمینگ به شمار می‌روند. با این وجود اگر به دنبال هزینه کمتر برای گوشی خود هستید، بهتر است مدل 6D را انتخاب کنید.

بهترین تبلت: آیپد پرو ام 2

آیپد پرو M2

علیرغم درخشش اندرویدی‌ها در بخش بهترین گوشی‌های هوشمند، در بخش تبلت، امسال هم مثل بسیاری سال‌های گذشته اپل حرف اول را می‌زند. کمپانی کوپرتینویی در iPad Pro 2022 تمام تلاش خود را کرده که یک تبلت قدرتمند، باامکانات و همه‌فن‌حریف را روانه بازار کند. به همین جهت از تراشه فوق‌العاده M2 در تبلتش استفاده کرده است.

علاوه بر این، قلم‌های اپل پنسل، صفحه نمایش ایده‌آل 12.9 اینچی و عمر باتری شگفت‌انگیز این تبلت‌ها باعث شده‌اند که جایگاه بهترین تبلت سال به‌سادگی به تبلت جدید و قدرتمند اپل برسد.

جایگزین: سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس

گلکسی تب اس 8 پلاس

در بخش بهترین تبلت‌های دنیای تکنولوژی سال 2022، سامسونگ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از میان تبلت‌های متنوع عرضه شده توسط سامسونگ در سالی که گذشت، گلکسی تب اس 8 پلاس بهترین است و با صفحه نمایش 12.4 اینچی اولد خود با نرخ رفرش 120 هرتز، تماشای فیلم و محتوای چندرسانه‌ای را به امری لذت‌بخش تبدیل کرده است. علاوه بر این، سامسونگ DeX نیز به اوج پختگی خود رسیده و اکنون قادر به ارائه یک تجربه دسکتاپ کاملا کاربردی است.

در این میان، طراحی تبلت جدید سامسونگ هم البته بسیار فاخر انجام شده و تجهیز آن به قدرتمندترین مشخصات فنی بازار باعث شده که با یک رقیب جدی برای آیپدهای اپل طرف باشیم. البته این تبلت سامسونگ به هیچ عنوان ارزان نیست و برای خرید آن باید مبلغ هنگفتی را کنار بگذارید! با این حال اگر به دنبال یک محصول اندرویدی در قد و قواره آیپد پرو M2 هستید، گلکسی تب S8 پلاس بهترین انتخاب شماست.

بهترین گوشی‌ساز سال 2022: شیائومی

بهترین تکنولوژی 2022

در حالی که بسیاری کمپانی‌های مطرح گوشی‌ساز در سال 2022 به ساخت محصولاتی مشابه با سال‌های گذشته مشغول شدند، شیائومی با توسعه دو تکنولوژی فوق‌العاده، زمینه عرضه محصولات خلاقانه جدیدی در سال 2023 را فراهم کرد.

نخستین دستاورد فوق‌العاده شیائومی در سال 2022 را باید حسگرهای یک اینچی به کار رفته در شیائومی 12S اولترا و شیائومی 13 پرو دانست که اگرچه توسط سونی ساخته شده‌اند؛ اما شیائومی با سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلاری خود در ساخت آن‌ها، تولیدشان را تسهیل کرد.

از سوی دیگر شیائومی میکس فولد 2 هم یک شاهکار مهندسی به شمار می‌رود که در حالت باز ضخامتی 5.4 میلیمتر داشته و در حالت بسته 11.2 میلیمتر ضخامت دارد. این گوشی با اختلاف باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان است و در حالت بسته، ضخامتی تقریبا هم اندازه یک آیفون 14 پرو مکس دارد!

این دستاوردهای بزرگ سخت افزاری، جایگاه شیائومی را در میان یکی از بهترین کمپانی های حوزه تکنولوژی در سال 2022 تضمین می‌کند. البته ساخت گوشی‌های میان رده و اقتصادی باکیفیت نیز دیگر دستاورد پراهمیت این کمپانی چینی در سالی که گذشت به شمار می‌رود.

جایگزین: سامسونگ

بهترین تکنولوژی 2022

سامسونگ نیز سال بسیار خوبی را سپری کرد و با عرضه محصولاتی عالی چون گلکسی زد فولد 4، زد فلیپ 4، گلکسی A53 و سری اس 22 ضمن کسب درآمد بسیار خوب، پایگاه کاربران خود را نیز مستحکم‌تر کرد.

البته بسیاری از محصولات 2022 سامسونگ در حقیقت بهبودهایی جزیی برای مدل‌های سال‌های قبل خود به شمار می‌رفتند. با این وجود غول کره‌ای با ارائه سیستم عاملی ساده‌تر و روان‌تر، عمر باتری بیشتر و عملکرد بهتر دوربین در نور کم، هریک از آن‌ها را به بهترین نمونه از خانواده خود تبدیل کرد.

سامسونگ البته در سال 2022 متحمل ریسک‌هایی هم شد. به عنوان مثال، گلکسی اس 22 اولترا در حقیقت تولد دوباره سری گلکسی نوت است که با تجهیز به قلم‌های S-Pen به گجتی بسیار محبوب در بین کاربران تبدیل شد. همچنین مدل‌های اولترا از تبلت‌های این کمپانی هم با صفحه نمایش غول‌پیکر 14.6 اینچی اولد و بهره‌گیری از Samsung DeX توانستند تجربه‌ای بسیار نزدیک به لپ تاپ‌ها را ارائه داده و بخش جدیدی از کاربران را هدف بگیرند.

به طور کلی، با این که عملکرد سامسونگ از حیث خلاقیت و نوآوری در حد و اندازه‌های شیائومی نبود، اما همچنان شاهد رخ دادن سالی پرفروغ برای این شرکت بزرگ کره‌ای بودیم.

بهترین نوآوری در صنعت گوشی های هوشمند: درخواست کمک اضطراری اپل

کمک اضطراری اپل

در سال 2022 شاهد توسعه و رونمایی از نوآوری‌های فراوانی در صنعت گوشی‌های هوشمند بودیم. با این حال، بهترین نوآوری امسال، قابلیتی است که امیدواریم هرگز از آن استفاده نکنیم!

اپل قابلیت درخواست کمک اضطراری را امسال برای کاربران سری آیفون 14 معرفی کرد. به واسطه این قابلیت می‌توان در شرایط اضطراری، حتی در نقاطی که تحت پوشش شبکه‌های تلفنی نیستند با اتصال به ماهواره‌ها درخواست کمک اضطراری ارسال کرد.

نیازی به توضیح نیست که این قابلیت چقدر می‌تواند در شرایط اضطراری به دادمان برسد. با این وجود، عملکرد این سیستم تنها برای دو سال رایگان است و پس از آن باید هزینه استفاده از آن را پرداخت کرد. این تکنولوژی همچنین در حال حاضر تنها در چندین کشور دنیا قابل استفاده است.

در عین حال قابلیت Emergency SOS اپل را باید بهترین تکنولوژی معرفی شده در سال 2022 نامید که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد استفاده آن به شکل گسترده‌تر در تمامی گوشی‌های بازار باشیم.

جانشین: گوشی تاشوی واقعا باریک شیائومی!

شیائومی میکس فولد 2

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، گوشی میکس فولد 2 شیائومی یک معجزه طراحی مهندسی است که نشان داد گوشی‌های تاشو نیازی نیست لزوما دو تکه فلز ضخیم روی هم قرار گرفته باشند. در حالت باز، این گوشی فقط 5.4 میلیمتر ضخامت دارد که رکوردی فوق‌العاده برای یک گوشی تاشو به شمار می‌رود.

بهترین ایرباد بی سیم: ایرپادز پرو 2

بهترین تکنولوژی 2022

حتی اگر آیفون نداشته باشید، ایرپادز پرو 2 می‌تواند یکی از بهترین ایربادها برای شما باشد. طراحی جدید و بهبودیافته، تراشه جدید H2 که نویز کنسلینگ فعال را برای این ایربادها به ارمغان می‌آورد، در کنار طراحی جدید درایورها باعث شده‌اند که هیچ نمونه دیگری در بازار نتواند از حیث تجربه صوتی به AirPods Pro 2 نزدیک شود.

در کنار سیستم حذف فعال صدای محیط، قابلیت‌های دیگری نظیر صدای محیطی یا مد شفافیت (Transparency Mode) که باعث شنیدن همزمان موزیک و صدای محیط می‌شود، این ایربادهای اپل را به پادشاه این دسته از محصولات تبدیل کرده است.

بررسی‌های انجام شده نشان داده که این هدفون‌ها قادر هستند به‌خوبی به دستگاه‌های اندرویدی یا ویندوزی هم متصل شوند. البته برخی قابلیت‌های این ایربادها تنها در انحصار گجت‌های اپل است. با این حال همچنان می‌توانید از کیفیت صدای کم‌رقیب آن بر روی تمامی دستگاه‌ها لذت ببرید.

جانشین: هواوی فری بادز 2 پرو

هواوی فری بادز پرو

هواوی سال‌هاست که در شمار بهترین سازندگان ایربادهاست و امسال‌هم FreeBuds Pro 2 از این قضیه مستثنی نیستند! این ایربادها هریک 6.1 گرم وزن داشته و سبک‌تر و کوچک‌تر از ایرپاد پرو 2 هستند. به همین جهت استفاده از آن‌ها راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر است.

به لطف همکاری با Devialet، این ایربادها به درایورهایی 11 میلیمتری دوگانه و بهینه‌سازی شده مجهزند و صدایی بسیار متوازن با پستی و بلندی‌های متعادل و نوت‌های میانی تازه را ارائه می‌کنند.

البته در کنار همه این موارد باید به عملکرد ضعیف‌تر قابلیت حذف نویز فعال در این ایربادها در مقایسه با ایرپاد 2 پرو اپل اشاره کنیم. همین امر باعث شده ایربادهای هواوی به رتبه دوم لیست برسند.

بهترین ساعت هوشمند: اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا

اپل واچ سال‌هاست که به خاطر هماهنگی نرم افزاری و سخت افزاری عالی و اکوسیستم اپلیکیشن‌هایی که ارائه می‌دهد، گزینه اول بسیاری افراد برای انتخاب ساعت هوشمند است. در سال‌های اخیر، سامسونگ، گوگل، هواوی و بسیاری رقبا سعی کرده‌اند فاصله خود با اپل در این بازار را کم‌تر کنند. با این وجود بهترین ساعت هوشمند سال 2022 به محصولی دیگر از اپل، یعنی Apple Watch Ultra می‌رسد.

این ساعت‌ها بیشتر برای کوهنوردان، شناگران و ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده و قابلیت‌های متعددی را در این خصوص در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. صفحه نمایش این ساعت هوشمند اپل روشنایی بسیار بیشتری دارد و تحت شدیدترین تابش‌های مستقیم هم قابل خواندن است. علاوه بر این، اپل واچ اولترا همانند یک تانک مقاوم است و بعید است به‌سادگی از اتفاقات روزمره آسیب ببیند!

همچنین عمر باتری بهتر، اکوسیستم همیشگی اپلیکیشن‌های اپل و قابلیت‌های ایمنی مانند تشخیص تصادف از جمله مواردی هستند که این ساعت را به یکی از بهترین محصولات دنیای تکنولوژی در سال 2022 تبدیل کرده‌اند. البته این ساعت هوشمند قیمت بسیار بالای 800 دلاری را هم با خود یدک می‌کشد!

جایگزین: سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو

بهترین تکنولوژی 2022

گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ هم بزرگ‌ترین و مقاوم‌ترین ساعت هوشمند سامسونگ است که همانند اپل واچ اولترا بسیار جان‌سخت بوده و برای کاربران علاقمند به ورزش‌های خطرناک بسیار مناسب است!

سامسونگ وعده شارژدهی سه تا چهار روزه باتری با هر بار شارژ را داده و قابلیت‌های پایش سلامتی فوق‌العاده‌ای را در ساعت هوشمند جدیدش تعبیه کرده است. البته این ساعت هوشمند کمی بیش از حد بزرگ بوده و رابط کاربری و اکوسیستم نرم افزاری آن در مقایسه با اپل واچ ضعیف‌تر است.

با این وجود اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند اندرویدی باشید، این محصول سامسونگ مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

شما در مورد لیست بهترین محصولات دنیای تکنولوژی در سال 2022 چه نظری دارید؟ اگر فکر می‌کنید محصول دیگری لیاقت حضور در این لیست را دارد، نظر خود را با ما در میان بگذارید.