کایی کونلون مدل 2023

کایی کونلون مدل 2023 ؛ کراس اور جدید مدیران خودرو یا ایران خودرو؟ + ویدیو

کایی کونلون مدل 2023 – Kaiyi Kunlun یک کراس اور مدرن و زیبای چینی است که احتمالا در آینده، توسط ایران خودرو یا مدیران خودرو به ایران می‌آید؛ البته با یک نام مناسب‌تر، برای مثال شاید کایی کانلان !

طی روزهای گذشته، اخباری مبنی بر مونتاژ کایی شوجت از سوی ایران خودرو در اینترنت پخش شده بود. کراس اور کایی شوجت، تقریبا پیش نمایی از ام وی ام X55 را به تصویر می‌کشد و احتمالا فروش موفقی را در بازار ایران تجربه کند. حال امروز قصد داریم تا به سراغ جدیدترین کراس اور این شرکت برویم که به احتمال زیاد، هم ایران خودرو و هم مدیران خودرو به دنبال واردات یا حتی مونتاژ آن خواهند بود. پس اگر شما هم دوست دارید تا با مشخصات فنی، قیمت، کابین و امکانات کایی کونلون آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراه ما باقی بمانید. اما در ابتدای کار از شما دعوت می‌کنیم که با یک ویدیو جذاب، زیر و بم این خودرو جدید چینی را بهتر بشناسید.

فهرست مطالب:

معرفی کراس اور چینی کایی کونلون مدل 2023

برند کایی دقیقا به مانند فونیکس، یکی از زیر مجموعه‌های ابر شرکت چری و از تازه واردهای دنیای خودرو به حساب می‌آید. تمرکز عمده این شرکت، بیشتر روی خودروهای مدرن اما ارزان قرار گرفته که دقیقا تعریفی از خودروهای محبوب در بازار ایران است!

طراحی ظاهری و ابعاد کایی کانلان

شاسی بلند کایی کانلان

چهره و قیمت این کراس اور، اصلا با یکدیگر تناسبی ندارد! در نمای جلویی، شاهد یک جلو پنجره فوق مدرن با جشنواره‌ای از LED و خطوط شکسته و هدلایت طرف هستیم که در کنار طرح X مانند سپر، نمای عجیبی را خلق کرده‌اند.

کایی کونلون مدل 2023

کمی که زاویه می‌گیریم، رینگ‌های آیرودینامیکی با طرح دو رنگ و ابعاد 19 اینچی (یا 20 اینچی آپشنال)، توجه ما را به خود جلب می‌کنند، اما به طور همزمان، خطوط شکسته‌ی روی درب‌ها و فلاپ‌ گلگیرها هم به نوعی فریاد می‌زنند. ولی سورپرایز کایی Kunlun مدل 2023 در نمای کناری، چیزی نیست جز «دستگیره‌های درب پاپ اوت»! چنین دستگیره‌هایی را معمولا فقط در خودروهای برقی می‌بینیم و در صورت واردات کایی کونلون به ایران، این خودرو در این زمینه، اولینِ خود خواهد بود.

کایی کونلون مدل 2023

نمای عقبی هم یک رنجرور مدل 2023 با سیستم اگزوز چهار کاناله را به ما نشان می‌دهد. همچنین اسپویلر سقفی دوال هم در این قسمت خودنمایی می‌کند. در انتهای این بخش به ابعاد کایی کونلون می‌رسیم که برابر با 4738 میلی متر طول، 1968 میلی متر عرض و 1708 میلی متر ارتفاع است. همچنین فاصله محوری هم به 2820 میلی متر محدود می‌شود. بد نیست بدانید که کایی کانلان از حیث ابعاد، تقریبا یک سر و گردن بالاتر از هایما S7 قرار می‌گیرد.

کابین و امکانات کراس اور کایی Kunlun

کراس اور Kaiyi Kunlun

همانطور که از ابعاد این خودرو پیداست، شما با یک کراس اور سه ردیفه طرف هستید که در ردیف سوم خود، میزبان دو صندلی کوچک با قابلیت خم شدن و دو جالیوانی است. روکش صندلی‌ها و تودوزی کابین، کاملا با چشم ما آشناست و چنین فضایی را بارها در خودروهای چینی دیده بودیم.

بنابراین در مورد کیفیت آن زیاد صحبت نمی‌کنیم. اخبار اصلی از کابین کایی کونلون، به داشبورد محدود شده است. یعنی جایی که با یک نمایشگر دیجیتال 12.8 اینچی و کلاستر 10 اینچی طرف هستیم. طراحی و زاویه هر دو نمایشگر، واقعا حس و حال اسپرتی را خلق کرده است و اگر این فاکتور را در کنار خلوت بودن داشبورد قرار دهیم، شاید مدرن بودن کایی کونلون بیشتر به چشم ما بیاید.

کنسول وسطی هم علاوه بر اهرم دنده الکتریکی با پوشش کریستالی، میزبان موارد زیر است:

  • دو جالیوانی
  • دکمه استارت
  • صندوق پران برقی
  • کنترل حرکت خودرو در سرپایینی
  • اتوهلد
  • ترمز پارک برقی
  • شارژر وایرلس

کایی کونلون مدل 2023

همچنین کایی کونلون به دستیار رانندگی سطح 2 هم مجهز شده است که امکانات زیر را وعده می‌دهد:

  • سیستم هشدار خارج شدن از خط و دستیار باقی ماندن در بین خطوط
  • دستیار پارک خودکار
  • سیستم حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سرپایینی
  • کروز کنترل تطبیقی
  • رادار نقطه کور و دوربین 360 درجه
  • سنسور پارک و دوربین دنده عقب

مشخصات فنی کایی کونلون مدل 2023

کایی کونلون مدل 2023

این کراس اور زیبای چینی با سه تریم مختلف به نمایشگاه‌های خودرو چین حضور پیدا کرده است. در تریم اول و به مانند بسیاری از چینی‌های دیگر، در زیر کاپوت کایی کونلون شاهد یک پیشرانه 4 سیلندر خطی توربو شارژ با ظرفیت 1.6 لیتر هستیم که تقریبا 200 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را به راننده هدیه می‌دهد. اما در تریم دوم، یک موتور 2 لیتری توربو شارژ جایگزین آن می‌شود که می‌تواند 250 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور را به رگ‌های شما تزریق کند.

کراس اور کایی کونلون مدل 2023 در سومین تریم خود، یک ماشین پلاگین هیبرید را معرفی می‌کند که. این تریم در نسخه FWD و AWD معرفی شده است که توان هر نسخه به ترتیب برابر با 200 و 362 اسب بخار خواهد بود. فعلا چیزی در مورد ظرفیت باتری‌های این نسخه نمی‌دانیم اما گفته می‌شود که شعاع حرکت کایی کانلان مدل 2023 در حالت تمام برقی، چیزی بین 120 تا 180 کیلومتر است. پس می‌توان گفت که نسخه پلاگین هیبرید کایی Kunlun با یک باک پر می‌تواند چیزی حدود 600 تا 900 کیلومتر را طی کند.

قیمت و احتمال واردات کایی کونلون به ایران

در انتهای کار به قیمت کراس اور کایی کونلون می‌رسیم که در بازه 15.3 تا 34.4 هزار دلار قرار می‌گیرد. احتمالا تریم 1.5T با قیمت 1.2 تا 1.4 میلیارد تومان، به زودی روانه ایران شود. از آن جایی که ژنتیک کایی کونلون به چری بازمی‌گردد، احتمال می‌دهیم که شاید مدیران خودرو هم به سمت آن متمایل شود اما در حال حاضر، ایران خودرو به عنوان گزینه اصلی واردات یا مونتاژ کایی کونلون مدل 2023 به حساب می‌آید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*