آپدیت جدید تلگرام برای سال ۲۰۲۳

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ قابلیت تغییر پروفایل مخاطبان، فیلتر اسپویل تصاویر و…

آپدیت جدید تلگرام به‌مناسبت سال نو میلادی عرضه شد. این بروزرسانی Telegram قابلیت‌های کاربردی فراوانی را به این پیامرسان اضافه می‌کند.

تلگرام با رسیدن سال 2022 به پایان راه خود آپدیت نهایی این برنامه برای این سال را منتشر کرد. این آپدیت جدید تلگرام مجموعه‌ای متنوع از قابلیت‌های کاربردی را با به‌دنبال دارد؛ از فیلتر اسپویلر برای فایل‌های رسانه‌ای تا تعیین تصویر پروفایل عمومی مجزا.

تغییرات و امکانات جدید در آپدیت جدید تلگرام

۱. فيلتر تار کننده تصویر

با بروزرسانی سال نو تلگرام، کابران می‌توانند یک فیلتر تار را جهت جلوگیری از اسپویل روی تصاویر یا بقیه فایل‌های رسانه‌ای قرار بدهند. تا زمانی که کاربر روی این تصاویر یا ویدیوهای دارای فیلتر ضربه نزند، امکان مشاهده آن وجود نخواهد داشت. از این قابلیت می‌توان در موقعیت‌های مختلفی بهره گرفت؛ به‌عنوان مثال، زمانی که می‌خواهید هدیه‌ای را تا آخرین لحظه مخفی نگه دارید یا نمی‌خواهید بدون اینکه فرد گیرنده بخواهد، بخشی از داستان یک فیلم را لو بدهید. این قابلیت مشابه همان فیلتر تاری است که در توییتر روی برخی از تصاویر به‌چشم می‌خورد.

قابلیت فیلتر اسپویل آپدیت جدید تلگرام

۲. مدیریت بهتر حافظه

تیم Telegram قدم‌های دیگری در راستای بهینه‌سازی حافظه برای کاربر برداشته است. آپدیت جدید تلگرام امکان حذف خودکار فایل‌های رسانه‌ای از چت‌های خصوصی، چت‌های گروهی و حتی کانال‌ها و در همان حال، تعیین استثنا برای چت‌های خاص را فراهم می‌کند. ضمن این، با نمودار دایره‌ای جدیدی نشان داده می‌شود که در هر زمان چه بخش‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قابلیت های جدید مدیریت حافظه در آپدیت جدید تلگرام

۳. نقاشی و ویرایش تصاویر

بخش نقاشی و نوشتار روی تصاویر در برنامه Telegram هم دستخوش تغییراتی شبیه به اسنپ‌چت یا اینستاگرام شده است. حتی کاربران حالا قابلیت اضافه کردن گیف یا ایموجی به تصاویر را دارند.

بخش نقاشی و نوشتار جدید در آپدیت تازه تلگرام

تلگرام با آپدیت جدید خود، در زمینه شخصی‌سازی در کنار اکثر پیامرسان‌های مبتنی بر شماره قرار می‌گیرد. این بروزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تصویر دلخواه خود را برای مخاطبانشان تعیین کنند، بدون اینکه طرف مقابل از این موضوع مطلع شود. گذشته از این، اکنون می‌توان به کاربران دیگر تصویر پروفایل پیشنهاد کرد تا آن‌ها در صورت تمایل، تصویر منتخب شما را برای پروفایل در نظر بگیرند. حتی کاربران می‌توانند از طریق تنظیمات یک پروفایل خصوصی و در کنار آن، یک پروفایل عمومی را برای خود انتخاب کنند.

آورده‌های آپدیت جدید اپلیکیشن تلگرام برای سال نو میلادی به همین‌جا ختم نمی‌شود. انیمیشن جدید بارگذاری صفحه‌ها برای اندروید، پنهان کردن لیست اعضای گروه‌های پرجمعیت و ایموجی‌های متحرک تعاملی جدید برخی از افزونه‌های جزئی دیگر آپدیت این پیامرسان محبوب به‌حساب می‌آیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*