لنوو تینک بوک پلاس توییست - Lenovo ThinkBook Plus Twist

لپ‌تاپ لنوو تینک بوک پلاس با قابلیت چرخ 360 درجه به CES 2023 آمد

لنوو نسخه‌ای از لپ تاپ تینک بوک پلاس – Lenovo ThinkBook Plus را در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرد که نمایشگر آن به‌صورت کامل به‌چرخش در می‌آید!

به‌نظر می‌آید لنوو تمایل ویژه‌ای به آزمون و خطا با لپ تاپ‌های تجاری سری ThinkBook خود دارد. این شرکت چینی در نمایشگاه CES سال قبل نسخه‌ای 17 اینچی از تینک بوک پلاس با نمایشگر اصلی 3K به‌همراه نمایشگر LCD هشت اینچی روی قسمت کیبورد را معرفی کرد. لنوو حالا طی نمایشگاه CES 2023 نسخه جدیدی از تینک بوک پلاس با نام Twist را به‌نمایش گذاشته است که می‌توان نمایشگر آن را کاملاً چرخاند.

لنوو تینک بوک پلاس توییست - Lenovo ThinkBook Plus Twist

اول از همه، باید به برجسته‌ترین نکته این نسخه جدید لپ تاپ لنوو تینک بوک پلاس توجه داشت. لنوو در این لپ تاپ به‌جای لولای صدفی (Clamshell) مرسوم، نقطه‌ای چرخاننده وسط لولا به‌کار گرفته است. با این طراحی، کاربر می‌تواند به‌راحتی با یک دست صفحه را بچرخاند تا از نمایشگر اولد 13.3 اینچی 2.8K یا پنل جوهر الکترونیکی 12 اینچی استفاده کند. نمایشگر مذکور با فناوری جوهر الکترونیکی رنگی اکنون به نرخ تازه‌سازی 12 هرتز دست پیدا کرده است و همچنین محیط ویندوز در هر دو طرف قابل مشاهده خواهد بود. هر دو پنل هم از قلم پشتیبانی می‌کنند تا کاربر بتواند هرجا که می‌خواهد یادداشت بردارد.

لنوو تینک بوک پلاس توییست - Lenovo ThinkBook Plus Twist

در خصوص مشخصات لنوو تینک بوک پلاس Twist باید گفت که این لپ تاپ پردازنده‌های نسل 13 اینتل، گرافیک مجتمع اینتل و رم LPDDR5X با حداکثر ظرفیت 16 گیگابایت دارد. نمایشگر اصلی Twist، یک پنل اولد 13.3 ایچی با رزولوشن 2.8K، روشنایی 400 نیت و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است که 100 درصد از گستره رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. حافظه‌ ذخیره‌سازی SSD با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت و باتری 56 وات ساعتی بقیه مشخصات فنی مهم این لپ تاپ جدید لنوو هستند.

لنوو تینک بوک پلاس توییست - Lenovo ThinkBook Plus Twist

لنوو تینک بوک پلاس در ماه ژوئن پیش رو (خرداد تا تیر) با قیمت 1650 دلار عرضه می‌شود. در آخر جای گفتن دارد که لنوو همچنین تینک بوک 16P، کامپیوتر یوگا AIO 9i، تبلت لنوو تب اکستریم و هدفون بی‌سیم TC550 را به نمایشگاه CES 2023 آورده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*