معرفی گوشی ناتینگ فون 2

گوشی ناتینگ فون 2 امسال معرفی می‌شود؛ یک غوغای دیگر برای هیچ؟

مدیرعامل شرکت Nothing معرفی گوشی ناتینگ فون 2 در سال جاری را تایید کرد. او ضمن اشاره به عرضه گوشی در بازارهای جدید، وعده‌های پر رنگ و لعابی هم داده است.

کارل پی، در یک مصاحبه جدید گفت که امسال، گوشی ناتینگ فون 2 معرفی و در آمریکا هم فروخته خواهد شد. این در حالی است که ناتینگ فون 1 در آن کشور، عرضه اولیه نشد و پس از تاخیری طولانی، تنها در قالب یک برنامه آزمایشی به دست کاربران معدودی رسید. مدیرعامل شرکت، دلیل این امر را تنگدستی و سر شلوغی کمپانی در آن مقطع عنوان کرد؛ ولی حالا ظاهرا اوضاع بهتر شده و ناتینگ آماده برداشتن گام‌های جدید است.

معرفی گوشی ناتینگ فون 2

پی درباره مشخصات فنی این گوشی، اطلاعاتی را بروز نداد؛ ولی آن را «پریمیوم‌تر» از مدل قبلی خواند. البته او از به‌کار بردن لفظ پرچمدار هم خودداری و فقط ادعا کرد که Nothing Phone (2) در قیاس با گوشی های میان رده، یک محصول پریمیوم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت، به سرمایه‌گذاری سنگین روی توسعه نرم افزاری هم اشاره کرد:

برای آماده‌سازی Nothing OS، کمپانی با کمبود منابع مواجه بود؛ ولی حالا حدود 100 نفر فقط روی نرم‌افزار کار می‌کنند و OS ناتینگ فون 2 را خودمان خواهیم ساخت. منتظر یک تجربه کاربری روان و سریع بر پایه اندروید باشید.

او همچنین از رشد سریع کمپانی در بازارهای بین‌المللی خبر داد؛ طوری که درآمد Nothing در سال 2022 نسبت به سال پیش از آن، نزدیک به 10 برابر شد. البته عجیب هم نیست؛ زیرا تنها محصول این شرکت در سال 2021، یک ایرباد وایرلس به‌نام Ear (1) بود.

امسال اما ناتینگ برنامه‌های تجاری زیادی دارد و علاوه بر عرضه گوشی جدید، فروشگاه‌های فیزیکی بیشتری هم در نقاط مختلف دنیا، دایر خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به نظر من که همون ناتینگ فون ۱ هم طراحی جالبی نداشت که انقدر رسانه ها شلوغش کردن وتبلیغش رو کردن…یه مورد که از قاب نمیشه استفاده کرد یا اگرم بشه چراغ های اعلان پشت معلوم نمیشن حتما باید از قاب شفاف استفاده کرد که بیخوده..دوم اینکه ما گوشی رو همیشه داخل جیب مون میزاریم پس موقعی که زنگ میخوره چشمک زدن چراغای پشتش استفاده ای نداره.یا تو فضای بیرون هم معلوم نمیشن..سرکار هم که اکثرا مردم گوشی خودشون رو طوری میزارن که صفحه جلوی صورت مون باشه در حین تماس شماره رو ببینیم..موقع زدن به شارژ هم که گوشی پشتش به ماست بازم چراغای پشتش که هچ…تنها در صورتی قابل استفاده هست داخل فضای بسته باشی با نور کم گوشی رو برعکس روی میز بزاری منتظر بمونی تا پیامک بیاد برات چشمک بزنه😆.طراحی کلی گوشی هم که از ایفون اسکی رفته.مشخصاتش هم که میان رده هست.که تو کشور ما هم قیمت ایفون ۱۳به فروش میره که ترجیا من ایفون رو میپسندم از همه لحاظ.البته نظر شخصی من بود…بعضیا که خیلی خوششون اومده نوش جونشون