خودرو کانسپت نیسان مکس اوت

نیسان مکس اوت ؛ خودرو کانسپت برقی ژاپنی با حس و حال دهه 60 + ویدیو

نیسان مکس اوت – Nissan Max Out EV جدیدترین خودرو کانسپت برقی ژاپنی ها است که از نظر ظاهری، هیچ شباهتی با ماشین های مفهومی الکتریکی و مدرن ندارد!

شرکت نیسان در سال 2021 رسما اعلام کرد که قصد دارد تا وارد بازار خودروهای تمام برقی شود و نتیجه این کار، سرمایه گذاری 17.6 میلیارد دلاری در بخش ماشین های الکتریکی بود. خودرو کانسپت نیسان Max Out EV هم یکی از اولین گام‌های سامورایی‌ها در رسیدن به خودروهای EV و انقلابی به حساب می‌آید که امروز قصد داریم تا با تصاویر جذاب و هرآنچه که از آن همراه شویم. اما قبل از هر چیز، شما می‌توانید ویدیو معرفی نیسان مکس اوت را تماشا کنید.

نیسان مکس اوت برقی ؛ ماشین مفهومی جدید ژاپنی ها

تیم چهار نفره‌ی مکس اوت ، چیل اوت، سورف اوت و هنگ اوت، انقلابی‌ترین خودروهای کانسپت نیسان به حساب می‌آیند که ما آن‌ها را برای اولین بار، در رویداد Ambition Nissan 2030 دیده بودیم و در آن زمان گفته می‌شد که شرکت نیسان قصد دارد تا سال 2030، سبد خودروهای برقی خود را به 15 عدد افزایش دهد.

ماشین مفهومی Nissan Max Out EV

هرچند که این هدف فعلا دور از ذهن است و برنامه جدید نیسان، بر مبنای ترکیبی از خودروهای برقی، هیبریدی و بنزینی چیده شده است. به هر حال نیسان آریا به عنوان اولین کراس اوور تمام برقی و تولید انبوه این شرکت، حسابی جای پای خود را محکم کرده است و اکنون خودرو مفهومی نیسان مکس اوت قصد دارد تا آینده این شرکت را به نمایش بگذارد و بی ام و آی ویژن دی و پژو اینسپشن را شرمنده کند.

همانطور که از تصاویر و ویدیو نیسان Max Out EV متوجه شده‌اید، ما با یک خودرو کانسپت کانورتیبل طرف هستیم که فضای کابین آن فقط برای دو سرنشین جا دارد. همچنین این صندلی‌ها می‌توانند تا نزدیک به چرخ‌های محور عقب هم حرکت کنند و حتی یک فضای تخت خواب‌شو را به وجود آورند.

خودرو کانسپت نیسان مکس اوت

به علاوه می‌دانیم که خودرو کانسپت برقی نیسان Max-Out EV بر اساس پلتفرم CMF-EV نیسان ساخته شده است که از قابلیت‌های رانندگی تمام خودکار هم بهره می‌برد. همچنین فرمان نیسان مکس اوت هم به داخل داشبورد جمع می‌شود تا فضای کابین، به بزرگ‌ترین حالت خود برسد. البته خودروهای کانورتیبل و بدون سقف، جایی در دنیای آینده ندارد چرا که ضریب درگ و مقاوت این خودروها در برابر جریان هوا، زیاد است و در نتیجه مصرف انرژی آن‌ها هم (در برابر خودروهای معمولی) بالاتر خواهد بود. بد نیست اشاره کنیم که مصرف بهینه انرژی و افزایش شعاع حرکتی، دو مورد از سنگ‌های بزرگ در راه توسعه‌ی خودروهای الکتریکی به حساب می‌آیند.

خودرو کانسپت نیسان مکس اوت

البته طراحی ظاهری این خودرو مفهومی هم تقریبا حس و حالی از انیمه های ژاپنی را منتقل می‌کند و شاید هیچ وقت حتی نزدیک مرحله تولید هم نشود! در پایان کار به بخش فنی می‌رسیم که فعلا در مورد مشخصات فنی، باتری‌های و موتورهای نیسان مکس اوت ، چیزی نمی‌دانیم اما اگر بی ام و i Vision DEE را معیار قرار دهیم، می‌توان انتظار داشت که خودرو مفهومی نیسان Max-Out EV احتمالا میزبان یک یا دو موتور الکتریکی خواهد بود که توان آن‌ها در بهترین حالت خود به 530 اسب بخار می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*