نسخه معمولی گوشی پوکو X5

گوشی پوکو X5 معرفی شد؛ چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

نسخه معمولی گوشی پوکو X5 معرفی شد. Poco X5 به چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است و با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

امروز شیائومی از گوشی میان‌رده و توانمند پوکو X5 پرو با چیپست اسنپدراگون 778G و امکانات بی‌شماری مثل دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۷ واتی رونمایی کرد. اما گوشی‌ساز چینی در کنار آن از نسخه معمولی محصول خودش، گوشی پوکو X5 نیز رونمایی کرده که امکانات جالب توجهی را با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار در اختیار کاربران می‌گذارد.

در زیر قاب پوکو X5 چه‌خبر است؟

نسخه معمولی گوشی پوکو X5

در ادامه این مقاله به بررسی مشخصات فنی، امکانات و قیمت پوکو X5 خواهیم پرداخت تا ببینیم زیر قاب این گوشی زیر ۳۰۰ دلاری چه‌خبر است.

چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ و یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد

این گوشی به چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام مجهز است و حافظه داخلی پایه آن نیز مثل مدل پرو، دو برابری شده و به ۱۲۸ گیگابایت رسیده است. و درست مثل برادر بزرگ‌ترش در یک نسخه قدرتمندتر با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی نیز عرضه می‌شود که به‌لطف یک کارت حافظه microSD می‌توانید این فضا را به ۱ ترابایت ارتقا دهید. اما در کمال تعجب، شیائومی از نسخه قدیمی‌تر رابط کاربری خودش یعنی MIUI 13 روی این گوشی استفاده کرده است.

گوشی Xiaomi Poco X5

در جلوی قاب پوکو ایکس ۵ پرو، یک نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی حضور دارد. اما برخلاف نسخه پرو، این یک پنل ۸ بیتی (به‌جای ۱۰ بیتی) است و از محافظ صفحه قدیمی‌تر گوریلا گلس ۳ (به‌جای گوریلا گلس ۵) استفاده می‌کند. با این حال، اوج روشنایی بالاتر ۱،۲۰۰ نیت را ارائه می‌کند تا حتی زیر نور مستقیم آفتاب هم مشکلی با نمایشگر گوشی هوشمند خود نداشته باشید.

نمایشگر گوشی Xiaomi Poco X5

دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی

سنسور دوربین اصلی این گوشی ۴۸ مگاپیکسلی است که حداکثر با وضوح 1080p فیلمبرداری می‌کند. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (۱۱۸ درجه‌ای) و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم آن را همراهی می‌کنند. ضمن اینکه روی حفره نمایشگر این گوشی یک سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گنجانده شده است.

شیائومی از یک باتری استاندارد ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی گوشی جدید خودش استفاده کرده که با توان ۳۳ واتی شارژ می‌شود. شما با استفاده از شارژر ۳۳ واتی داخل جعبه خود گوشی، می‌توانید این محصول را در عرض ۶۸ دقیقه از شارژ ۰ به ۱۰۰ درصد برسانید. فناوری‌های ارتباطی این محصول شامل بلوتوث ۵.۱ و وای فای ۵ می‌شود و در عین حال یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده مادون قرمز (در برخی مناطق) و NFC را هم ارائه می‌کند.

نسخه معمولی گوشی پوکو X5

این گوشی با قیمت پایه بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. رنگ‌بندی این گوشی هم شامل نسخه‌های آبی، سبز و بنفش می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*