بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا

بهترین گجت های نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا

اگر اخبار مربوط به نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا را از دست داده‌اید، در اینجا بهترین گجت‌های معرفی شده در این رویداد را بررسی خواهیم کرد.

کنگره جهانی موبایل بارسلونا امسال هم آمد و رفت. محصولات جدیدی در این رویداد سالانه معرفی شد. لنوو از لپ تاپ‌های جدید سری تینک‌پد خودش رونمایی کرد و موتورولا نیز با خودش یک گوشی و لپ تاپ رول شونده را به بارسلونا آورده بود. علاوه بر این وان پلاس نیز از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته و متفاوت رونمایی کرد.

ما در این مقاله نگاهی به بهترین گجت های نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا خواهیم انداخت تا اگر اخبار این رویداد بزرگ را دنبال نکرده‌اید، محصولاتی که در آن معرفی شده را از دست ندهید.

بهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا

۱. لپ تاپ‌های لنوو تینک‌پد

لپ تاپ‌های لنوو تینک‌پد در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا

لپ تاپ‌های سری تینک‌پد لنوو همیشه عالی و پرفروش بوده‌اند. اکنون لنوو این خانواده را با جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل و نمایشگرهای OLED رونمایی کرده که از آن‌ها لپ تاپ‌های تجاری فوق‌العاده‌ای می‌سازد. یکی از ویژگی‌های برجسته نسل چهارم لپ تاپ لنوو تینک‌پد X13، یک دریچه گرمایشی جدید است که برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ، از زیر قاب به پشت بدنه آن انتقال پیدا کرده است.

تاچ پد لمسی Sensel در نسل دوم لپ تاپ لنوو تینک‌پد Z13 حس کلیک واضح‌تر و دقیق‌تری را در مقایسه با تاچ پد‌های نسل قبلی ارائه می‌کند.

۲. گوشی رولی موتورولا

گوشی رولی موتورولا

Rizr، یک گوشی مفهومی رولی از سوی موتورولا است که چرخش متمایزی را در گوشی‌های تاشو به‌وجود خواهد آورد. دو بار که دکمه روی فریم کناری گوشی رولی موتورولا را بفشارید، نمایشگر ۵ اینچی آن به ۶.۵ اینچی افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

موتورولا از اولین گوشی رولی جهان رونمایی کرد + گالری تصاویر

علاوه بر این، یک نمایشگر ثانویه نیز روی قاب پشتی این گوشی به‌کار رفته که وقتی گوشی رول می‌شود، ادامه نمایشگر به آن افزوده خواهد شد. شما می‌توانید از این نمایشگر به‌عنوان فضایی برای پیش‌نمایش دوربین پشتی و عکاسی سلفی با آن استفاده کنید. موتورولا همچنین یک لپ تاپ رول شونده را هم رونمایی کرده که پنل آن به پشت یا داخل لولا جمع می‌شود.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ رولی لنوو در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا به‌نمایش درآمد

۳. خنک‌کننده CryoFlux وان پلاس

خنک‌کننده CryoFlux وان پلاس در گوشی مفهومی وان پلاس ۱۱ کانسپت

وان پلاس یک سیستم خنک‌کننده مایع جدید به‌نام Active CryoFlux را در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد که دمای دستگاه را در حین بازی کردن تا ۲ درجه کاهش می‌دهد. این سیستم با استفاده از مخلوطی از آب، روغن و پودر میکا، حرارت ایجاد شده را از سیستم شما دور می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وان پلاس 11 کانسپت با سیستم خنک کننده مایع پیشرفته Active CryoFlux رونمایی شد

علاوه بر این، وان پلاس یک سیستم خنک‌کننده فعال را هم برای گوشی‌ها رونمایی کرده که به پشت قاب دستگاه متصل می‌شود و از یک رابط خنک‌کننده ترموالکتریک برای دفع گرما استفاده می‌کند. این دیوایس از توان ۴۵ واتی استفاده می‌کند و می‌تواند دما را تا ۲۰ درجه کاهش دهد.

۴. ساعت هوشمند Cyber Watch هواوی

ساعت هوشمند Cyber Watch هواوی در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا

ساعت هوشمند سایبر واچ هواوی که در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا رونمایی شد، برای کسانی طراحی شده که می‌خواهند به بالاترین اهداف سلامتی خود دست پیدا کنند. این دیوایس از ردیاب تناسب اندام، نظارت روی خواب و نظارت روی ضربان قلب برخوردار است. امکانات پیشرفته ایمنی را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد که شامل ارتباطات رمزگذاری شده، نرم افزار آنتی ویروس و محافظ بدافزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ساعت هوشمند جدید هواوی با پشتیبانی از تعویض قاب رونمایی شد

از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی باید به امکان تعویض قاب بدنه آن اشاره کرد. بنابراین با بستن ساعت Huawei Cyber Watch روی مچ دست خود می‌توانید علاوه بر حفظ امنیت داده‌های خود، آن را با استایل‌های مختلف خود نیز ست کنید.

۵. عینک هوشمند واقعیت افزوده شیائومی

عینک هوشمند واقعیت افزوده شیائومی

با عینک واقعیت افزوده شیائومی، دنیا را از زاویه جدیدی ببینید. این عینک با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، تصاویر دیجیتالی را در دنیای واقعی به‌نمایش می‌گذارد و تجربه‌ای فراگیر و تعاملی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

عینک AR شیائومی در رویداد MWC 2023 به صحنه آمد

عینک هوشمند Xiaomi AR Glasses تجربه بهتری از تماشای یک فیلم، بازی کردن یا وب‌گردی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. این عینک ایده‌آل هر کسی است که به‌دنبال یک اکسسوری مدرن است تا علاوه بر استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، بتوانید از آن در استایل روزمره خود نیز استفاده کنید.

۶. گوشی اقتصادی تعمیرپذیر نوکیا

عینک هوشمند واقعیت افزوده شیائومی

کمپانی نوکیا در این رویداد جهانی از یک گوشی ارزان قیمت و بسیار تعمیرپذیر به‌نام نوکیا G22 رونمایی کرد. این گوشی مناسب کاربرانی است که نمی‌خواهند پول زیادی به تعمیرات بدهند. در واقع بعد از چند سال استفاده، نیازی نیست که گوشی‌تان را عوض کنید.

بیشتر بخوانید:

گوشی نوکیا G22 رونمایی شد؛ در عرض چند دقیقه گوشی‌تان را تعمیر کنید!

خیلی راحت می‌توانید قطعات آسیب دیده یا مستهلک را با قطعات جدیدی جایگزین کنید. این به تولید کمتر قطعات الکترونیکی کمک می‌کند. علاوه بر این ویژگی جذاب، عمر باتری گوشی نوکیا جی ۲۲ نیز بسیار چشمگیر است و با هر بار شارژ کامل، ۳ روز شارژ نگه می‌دارد.

۷. گوشی ریلمی GT3 با شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی

گوشی ریلمی GT3 با شارژ فوق سریع ۲۴۰ واتی

اگر حوصله یا وقت کافی برای شارژ شدن گوشی خود را ندارید، توصیه ما به شما خرید گوشی‌هایی است که در کمترین زمان ممکن شارژ می‌شوند. یکی از سریع‌ترین شارژ‌ها متعلق به گوشی ریلمی GT3 است که با فناوری شارژ سریع ۲۴۰ واتی در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا رونمایی شد.

بیشتر بخوانید:

ریلمی GT3 با شارژر 240 واتی راهی بازارهای بین المللی شد

اما فقط سرعت شارژ این گوشی نیست که از آن محصولی جذاب برای خرید می‌سازد. گیمرها به‌خاطر عملکرد فنی خوب و عکاسان هم به‌خاطر دوربین‌های باکیفیتی که روی این گوشی نصب شده شیفته این گوشی خواهند شد. علاوه بر این کیفیت نمایشگر بالای آن هم می‌تواند از علاقه‌مندان به دنیای فیلم و سینما، دل‌ربایی کند.

۸. گوشی تاشو Phantom V تکنو

گوشی تاشو Phantom V تکنو در نمایشگاه MWC 2023 بارسلونا

گوشی‌های تاشو فعلی موجود در بازار مثل گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ سامسونگ قیمت بسیار بالایی دارند و هر کسی نمی‌تواند آن‌ها را تهیه کند. گوشی Phantom V شرکت چینی تکنو آمده است تا رقابت در این بازار را هیجان‌انگیز کند.

بیشتر بخوانید:

گوشی تاشو تکنو فانتوم وی فولد برای جنگ با گلکسی زد فولد 4 آماده شده است

این گوشی یک رقیب قدرتمند برای گلکسی زد فولد سامسونگ است. محصولی که یک نمایشگر بزرگ تاشو را در اختیار کاربران می‌گذارد و عملکرد بسیار خوبی برای مالتی‌تسکینگ دارد تا وقتی به لپ تاپ خود دسترسی ندارید، بتوانید با گوشی هوشمند خود کارهایتان را انجام دهید.

فانتوم وی از یک پردازنده توانمند، دوربین‌های باکیفیت و تکنولوژی اینترنت 5G برخوردار است. بنابراین هم برای کار و هم بازی کردن مناسب است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*