شاسی بلند کاین جدید

پورشه کاین 2024 با داشبورد فضایی خود، مرسدس بنز را به چالش می‌کشد!

پورشه کاین مدل 2024 بالاخره خجالت را کنار گذاشت و کابین زیبا و چشم نواز خود را به نمایش گذاشت. داشبورد Porsche Cayenne 2024، سه نمایشگر مجزا دارد که حسابی کار مرسدس بنز را سخت می‌کند!

ویروس برقی شدن کم کم به خودروهای پورشه هم می‌رسد و باید با افسانه‌هایی مثل 911 و کاررا جی تی خداحافظی کنیم. پورشه تایکان، این مسیر را آغاز کرده است و احتمالا پورشه ماکان و کاین هم آن را ادامه دهند. در ادامه با اولین تصاویر منتشر شده از کابین و داشبورد جذاب پورشه کاین 2024 همراه می‌شویم و به مشخصات فنی احتمالی آن هم نگاهی می‌اندازیم.

فهرست عناوین:

داشبورد و کابین کاین آخرین مدل با سه نمایشگر

شاسی بلند کاین جدید جی تی توربو شارژ

اگر فکر می‌کنید که داشبورد و کابین مرسدس بنز E کلاس جدید، لقب بهترین داشبورد و سیستم مولتی مدیا در جهان را دارد، فقط کافی است تا به تصاویر زیر نگاه کنید. درست روبروی راننده، یک کلاستر دیجیتال 12.3 اینچی قرار گرفته که نقشه سه بعدی مسیر و اطلاعاتی مثل سرعت و … را در اختیار او قرار می‌دهد.

شاسی بلند کاین S آخرین مدل

نمایشگر مولتی مدیا هم دقیقا 12.3 اینچی است و در کنار نمایشگر دیجیتالی که برای سرنشین جلویی تعبیه شده، تمام داشبورد را به زیر سلطه خود در می‌آورد. همچنین یک هدآپ دیسپلی 10 اینچی هم برای راننده تعبیه شده تا تمام هوش و حواس خود را معطوف مسیر کند.

شاسی بلند کاین جدید جی تی توربو شارژ

روی کنسول میانی، باز هم یک نمایشگر دیجیتال قرار دارد در نقش تنظیم سیستم تهویه هوای اتوماتیک عمل می‌کند. دستگیره‌های نصب شده بر روی این قسمت هم به حفظ تعادل راننده و سرنشین جلویی کمک می‌کنند و اگر کمی دقت کنید، پد شارژر وایرلس 15 وات و پورت شارژ USB C را هم پیدا می‌کنید. کلیدهایی که در کنسول میانی قرار دارند، از تکنولوژی هپتیک فیدبک بهره می‌برند که رابط کاربری هیجان انگیزتری را به مخاطب هدیه می‌دهند.

شاسی بلند کاین S آخرین مدل

داشبورد پورشه کاین 2024 دقیقا الهامی از تایکان است و به همین خاطر، اهرم دنده از آن حذف شده به سبکی کاملا خلاقانه، به پشت فرمان منتقل شده. سیستم استارت کی لس هم برخلاف اکثر خودروها، سمت چپ فرمان است.

مشخصات فنی احتمالی و تاریخ رونمایی از پورشه کاین 2024

نکته: تصاویر مربوط به نسخه پروتوتایپ کاین مدل 2024 هستند

خودرو شاسی بلند پورشه کاین 2024

آخرین مدل شاسی بلند کاین احتمالا دو هفته دیگر و در اواسط اردیبهشت ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. شایعاتی از برقی شدن این خودرو وجود دارد ولی به احتمال خیلی زیاد، فعلا فقط نسخه هیبریدی و بنزینی راهی بازار خواهند شد.

خودرو شاسی بلند پورشه کاین 2024

پورشه کاین 2024 در تریم استاندارد، احتمالا با یک موتور 6 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ 3 لیتری به میدان خواهد آمد که 350 اسب بخار قدرت و تقریبا 500 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

خودرو شاسی بلند پورشه کاین 2024

تریم میانرده، به پورشه کاین S مدل 2024 تعلق دارد که یک موتور 8 سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ 4 لیتری را حمل می‌کند و 469 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را می‌سازد.

خودرو شاسی بلند پورشه کاین 2024

این اعداد در پورشه کاین GT مدل 2024 و به لطف پیشرانه V8 تویین توربو شارژ اسپرت، به 651 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور جهش می‌کنند. همچنین گیربکس اتوماتیک 8 سرعته دو کلاچه تیپ ترونیک S پورشه هم اینجاست تا تمام این توان را به هر چهار چرخ خودرو ارسال کند.

خودرو شاسی بلند پورشه کاین 2024

پورشه کاین هیبریدی مدل 2024 هم دقیقا همان موتور V6 تویین توربو شارژ را در کنار یک موتور الکتریکی حمل می‌کند که توان این مجموعه در کنار هم، به 450 تا 464 اسب بخار می‌رسد. همچنین پکیج باتری‌های 26 کیلو واتی هم اینجا هستند تا در کنار تکنولوژی «ترمزهای احیا شونده»، موتور برقی را به کار بیاندازند.

خودرو شاسی بلند پورشه کاین 2024

پورشه کاین آخرین مدل، شاسی بلند پرچمدار آلمانی‌ها به حساب می‌آید و به همین خاطر، رنج گسترده‌ای از امکانات را خواهد داشت که در ادامه به مهم‌ترین‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • صندوق پران برقی
  • کروز کنترل اتوماتیک
  • سانروف تمام پانارومیک برقی
  • دوربین 360 درجه
  • رادار نقطه کور
  • هشدار تصادف از جلو و عقب به همراه ترمزهای اضطراری
  • سیستم تشخیص عابرین پیاده
  • دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی
  • سیستم تهویه مطبوع کابین با قابلیت تصفیه هوا
  • رادار باقی ماندن بین خطوط
  • اتو لایت و دی لایت
  • تابلو خوان

قیمت پورشه کاین 2024

خودرو شاسی بلند پورشه کاین 2024

فعلا هیچ عددی به صورت رسمی اعلام نشده است اما حدس می‌زنیم که قیمت پورشه کاین 2024 در تریم استاندارد از 73 هزار دلار شروع شود و در تریم GT به 190 هزار دلار برسد. با این تفاسیر، کاملا واضح است که واردات پورشه کاین آخرین مدل به ایران، به این زودی‌ها رخ نمی‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*