ثبت نام خودروهای وارداتی

آغاز ثبت نام خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه + قیمت و شرایط فروش

ثبت نام خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه آغاز شد. در ادامه به بررسی شرایط فروش، اسامی خودروها و قیمت آنها می‌پردازیم.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از روز گذشته برای ثبت نام متقاضیان باز شد. مدیر سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در این رابطه اظهار کرد سایت سامانه برای ثبت نام متقاضیان مرحله اول که در اسفندماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند بازگشایی شده و در این مرحله یازده خودرو وارداتی عرضه می‌شود. به‌گفته مهدی تقدسی، متقاضیان به‌مدت سه روز تا روز چهارشنبه 15 آذرماه برای ثبت نام فرصت خواهند داشت.

شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه

وی افزود این مرحله پنجمین عرضه از خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه است و 11 محصول در این مرحله عرضه می‌شود که شش خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند. متقاضیانی که در اسفندماه سال گذشته در اولین مرحله از ثبت نام خودروهای وارداتی، مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب وکالتی خود بلوکه کرده بودند، از عصر روز دوشنبه 13 آذرماه تا پایان روز چهارشنبه 15 آذرماه 1402 می‌توانند درخواست خود را در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به آدرس https://saleauto.ir ثبت کنند.

ثبت نام خودروهای وارداتی

شرکت‌های واردکننده این خودروها تمامی فرایندهای دریافت مجوزهای لازم از جمله استاندارد و محیط زیست را انجام داده‌اند و خودروهای مذکور وارد کشور شده‌اند. بنابراین هیچ خودرویی که هنوز وارد کشور نشده یا تاییدیه‌های لازم را دریافت نکرده، در این فروش‌ها عرضه نمی‌شوند. همچنین به‌گفته مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی، در این مرحله هیچ‌گونه ثبت نام جدیدی انجام نمی‌شود و صرفا متقاضیانی که در مرحله اول در اسفندماه سال گذشته ثبت نام کرده و وجه اعلامی را در حساب وکالتی بلوکه کرده بودند، می‌توانند در این مرحله خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

تخصیص خودروها به متقاضیان بر اساس رتبه ثبت نامی گذشته آنها یعنی نوبت‌دهی ثبت نام در اسفندماه سال گذشته و اولویت انتخاب خودرو در همین ثبت نام انجام می‌شود. متقاضیانی که در چهار دوره عرضه قبلی ثبت نام کرده بودند و انتخاب خودرو را انجام دادند، ولی خودرویی به آنها اختصاص پیدا نکرد، گزینه عدم تخصیص را در پرتال خود مشاهده می‌کنند؛ این افراد می‌توانند در صورت تمایل، در این مرحله اقدام به انتخاب خودرو جدید کنند.

قیمت خودروهای وارداتی جدید در سامانه یکپارچه

در نهایت می‌توانید قیمت خودروهای وارداتی جدید را در سامانه یکپارچه مشاهده کنید. قیمت خودروها به‌صورت قطعی و علی‌الحساب در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی معمول پس از ترخیص در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت قطعی که مصوب خواهد شد، اضافه می‌شوند.

خودروشرکت واردکنندهقیمت فروش در مبادی ورودی
چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 2سایپا849 میلیون و 620 هزار تومان (قطعی)
چانگان سی اس 35 پلاس تیپ 3سایپا904 میلیون و 470 هزار تومان (قطعی)
زوتی دی ال 5پارس خودرو826 میلیون و 500 هزار تومان (قطعی)
بستیون تی 77بهمن موتور1 میلیارد و 651 میلیون و 600 هزار تومان (قطعی)
جتا وی اس 5ماموت خودرو1 میلیارد و 695 میلیون و 700 هزار تومان (قطعی)
جتا وی اس 7ماموت خودرو2 میلیارد و 22 میلیون و 500 هزار تومان (قطعی)
جیلی آزکارافردا موتور1 میلیارد و 400 میلیون تومان (علی‌الحساب)
ونوسیا دی 60 پلاسمکث موتور1 میلیارد و 150 میلیون تومان (علی‌الحساب)
ونوسیا استارمکث موتور1 میلیارد و 600 میلیون تومان (علی‌الحساب)
سوزوکی سیازراسا موتور خاورمیانه1 میلیارد تومان (علی‌الحساب)
چانگان سی اس 55 پلاسسایپا1 میلیارد تومان (علی‌الحساب)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*