گوشی کانسپت جدید سامسونگ

گوشی کانسپت جدید سامسونگ، حتی دور مچ هم بسته می‌شود!

گوشی کانسپت جدید سامسونگ که در نمایشگاه MWC 2024 معرفی شده، آینده گوشی‌های هوشمندی را نشان می‌دهد که دور مچ کاربر هم بسته می‌شوند.

سامسونگ امسال برای مراسم MWC بارسلون، با دست پر آمده و گلکسی رینگ را پس از مدتی بالاخره معرفی کرد. در میان اخبار تکنولوژی، شنیده می‌شود که سامسونگ از گوشی کانسپت جدیدی نیز رونمایی کرده که با قابلیت‌های عجیب خود، می‌تواند دور مچ بسته شود. در این مطلب از سایت گجت نیوز به معرفی این شگفتانه جدید سامسونگ خواهیم پرداخت.

گوشی کانسپت جدید با قابلیت نمایشگر انعطاف پذیر

گوشی مچی، محصول در حد ایده جدیدی است که سامسونگ برای کنگره جهانی موبایل امسال آورده که در حالت عادی، کاملا شبیه یک گوشی معمولی است اما پس از آن که خم شده و مانند یک دست‌بند راحت روی مچ قرار می‌گیرد، تبدیل به یک محصول دیگر می‌شود.

با توجه به نظرات کارشناسان، نمایشگر این گوشی کانسپت جدید واقعا کارآمد است و می‌توان به راحتی روی آن اسکرول کرد. این محصول اگر بتواند به مرحله تولید انبوه برسد، به احتمال زیاد یکی از خلاقانه‌ترین گجت‌هایی خواهد بود که از روی گوشی طراحی شده است.

گوشی کانسپت جدید سامسونگ

یکی از قابلیت‌های جالب این گوشی، Flex Magic Pixel است که باعث می‌شود زاویه دید صفحه را فقط برای خودتان تنظیم کنید و افرادی که در اتوبوس یا مترو کنار شما هستند، قادر نخواهند بود محتویات روی دست‌بند شما را مشاهده کنند. سامسونگ برای این قابلیت از فناوری OLED و هوش مصنوعی استفاده کرده که همچنین باعث می‌شود تا بدون نیاز به در دست نگه داشتن گوشی، گجت‌های مختلف خود را نیز کنترل کنید.

در گجت نیوز بخوانید:

آموزش ساخت اکانت سامسونگ با روش‌های مختلف در همه گجت‌ها

صفحه نمایش انعطاف‌پذیر و خم، یکی از مواردی است که سامسونگ سال‌هاست روی آن کار می‌کند و اولین نمونه‌های این فناوری را در تلویزیون‌های OLED خود که خم بودند، به نمایش گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*