جاده مرگ در اوکراین

تماشا کنید: لحظات وحشتناک از جاده مرگ در اوکراین

در تصاویر پهپادی منتشر شده توسط ارتش اوکراین، مسیری با نام جاده مرگ شناخته می‌شود که یکی از وحشتناک‌ترین لحظات جنگ با روسیه را نشان می‌دهد.

پهپادها از جدیدترین اختراعات بشر شناخته می‌شوند که به دلیل قابلیت‌های خاص، در بیشتر وضعیت‌ها قابل استفاده هستند. پهپادهای نظامی نیز در همین دسته قرار دارند و ارتش اوکراین نیز آن‌ها را به‌کار گرفته است. طبق تصاویر منتشر شده از ارتش اوکراین، در مسیری با نام جاده مرگ تانک‌های روسی مورد حملات همین پهپادها قرار گرفته‌اند. در بخش اخبار نظامی سایت گجت نیوز می‌توانید گزارش این لحظات وحشتناک را ببینید.

جاده مرگ در اوکراین؛ مسیری برگشت ناپذیر

جاده مرگ مسیری است که در نزدیکی منطقه دونتسک قرار دارد و در واقع یک مسیر روستایی به‌شمار می‎‌رود.

 

همان‌طور که در همین فیلم دیده می‌شود، در این مسیر روستایی حدود 23 تانک و خودروی زرهی روسی منهدم شده‌اند. اکثر این وسایل نقلیه توسط پهپادهای FPV از بین رفته‌اند که علت استفاده ارتش اوکراین از این پهپادها، کمبود مهمات وعده داده شده از کشورهای غربی گزارش شده است.

جاده مرگ در اوکراین

استراتژی روسیه برای غلبه بر اوکراین بیشتر بر حملات پیاده نظامی تمرکز دارد و اوکراین نیز با استفاده از نقاط ضعف این تاکتیک توانسته آسیب‌های شدیدی به ارتش روسیه وارد کند.

در گجت نیوز بخوانید:
پای یوفو به جنگ روسیه و اوکراین باز شد + ویدیو پوتین: بهترین تانک جهان برای روسیه است بهترین پهپادهای نظامی دنیا در سال ۲۰۲۴ شاهکار جدید پوتین: شبیه ساز واقعی بمب اتم برای آمادگی سربازان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*