آبروریزی ربات انسان نما عربستان

آبروریزی ربات انسان‌ نمای عربستانی‌ها مقابل دوربین خبرنگاران + ویدیو

ربات انسان نما عربستان در حین معرفی مقابل دوربین خبرنگاران حرکت نامناسبی کرده که باعث آبروریزی بسیار و تمسخر کاربران برای این کشور شده است.

ربات های انسان نما از جمله اختراعات جدیدی هستند که می‌توانند در آینده کمک بسیاری به بشریت کنند. موردی که به تازگی در دنیای اخبار تکنولوژی بسیار صدا کرده، مربوط به حرکت آبروریزانه یک ربات انسان نما عربستانی بوده که مقابل دوربین خبرنگاران این حرکت زشت را انجام داده است. در ادامه این مطلب می‌توانید این ویدیو جنجالی از آبروریزی ربات انسان نما عربستان را نیز تماشا کنید.

حرکت نامناسب ربات انسان نما عربستان با خانم خبرنگار

عربستان سعودی در زمینه ربات ها و هوش مصنوعی، یکی از کشورهای پیشور خاورمیانه است و ما قبلا خبری را در خصوص رونمایی از ربات سخنگو هوش مصنوعی سارا توسط عربستانی ها منتشر کرده بودیم.

در ویدیویی که از ربات انسان نما جدید عربستان منتشر شده نشان داده می‌شود که این ربات مرد با حرکت نامناسب، خانم گزارشگر را با دست خود لمس می‌کند. این ویدیو در 4 مارس 2024 ضبط شده و قسمتی از فیلم مراسم افتتاحیه این ربات در دیپ فست ریاض است. ویدیو مذکور توانست در مدت زمان کمی 8 میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی داشته و نظرات مختلفی هم در مورد این حرکت آبروریزانه ربات گفته شود.

برخی بینندگان این ربات را به آزار و اذیت خبرنگار زن در طول مصاحبه زنده متهم کردند و برخی نیز آن را با نام «ربات منحرف» معرفی می‌کنند.

علیرغم انتقادهای بسیاری که در خصوص این رفتار ربات گفته شده برخی کاربران نیز این عمل را تنها یک اشتباه فنی در برنامه‌نویسی ربات و یا یک نقص ارتباطی دانستند و توصیف‌هایی مانند رفتار عمدی را نادرست اعلام کردند.

این ربات در واقع اولین ربات انسان نما دوزبانه ساخت عربستان است که برای نمایش پیشرفت‌ها و دستاوردهای عربستان سعودی در زمینه هوش مصنوعی طراحی شده است. این ربات در جریان معرفی به بینندگان از خود به عنوان یک پروژه ملی عربستان نام برده و بر ادامه روند پیشرفت عربستان در این زمینه خبر داد.

ویدیو منتشر شده توانست جنجال رسانه‌ای شدیدی را به راه بیاندازد و اظهار نظرات زیادی نیز در خصوص این آبروریزی منتشر شده است.

در گجت نیوز بخوانید:
این ربات انسان نمای پیشرفته، آینده بشر را پیش‌بینی کرد + ویدیو وقتی چینی ها آدم را جای ربات انسان نما غالب می‌کنند! قدرتمندترین ربات انسان نما جهان در برابر خالقش شکست ناپذیر است + ویدیو خطرناک ترین ربات های جهان که واقعی هستند