آموزش فعال سازی اینترنت رایگان عیدانه

آموزش فعال سازی اینترنت رایگان عیدانه

وزارت ارتباطات به‌تازگی از ارائه 5 گیگابایت اینترنت رایگان خبر داد. در ادامه آموزش فعال سازی بسته اینترنت رایگان عیدانه را مطالعه کنید.

بر اساس آخرین اخبار داخلی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور عیسی زارع‌پور اخیراً از ارائه 5 گیگابایت اینترنت رایگان به مردم به مناسبت عید نوروز و ماه رمضان خبر داد. البته بسته عیدی دولت به مردم شامل 12 گیگابایت حجم برای ترافیک داخلی هم می‌شود. در صورتی که به دریافت اینترنت رایگان عیدانه تمایل دارید، در ادامه می‌توانید آموزش فعال سازی و دریافت این بسته را مطالعه کنید.

آموزش دریافت بسته اینترنت رایگان عیدانه دولت

برای دریافت بسته اینترنت 5 گیگابایتی رایگان کافی است به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با نشانی my.gov.ir مراجعه کنید. ابتدا باید شماره همراه، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید و پس از ورود به پنل کاربری، روی قسمت «ثبت نام هدیه اینترنت عیدانه دولت» ضربه بزنید. سپس صفحه‌ای تازه برای شما باز می‌شود و در این صفحه با ضربه زدن روی گزینه «تایید»، فرایند ثبت نام شما نهایی می‌شود.

آموزش فعال سازی اینترنت رایگان عیدانه

بعد از طی کردن این مراحل، پیامی جدید برای شما به نمایش درمی‌آید که ضمن اعلام تکمیل موفقیت‌آمیز فرایند ثبت نام، از فعال سازی بسته اینترنت رایگان از ابتدای فروردین ماه خبر می‌دهد. همان‌طور که در این پیام هم ذکر شده است، مهلت استفاده از این بسته تا عید فطر (چهارشنبه 23 فروردین پیش رو) خواهد بود.

آموزش فعال سازی اینترنت رایگان عیدانه

البته اگر قصد استفاده از بسته اینترنت رایگان را دارید ولی به‌تازگی سیم کارت ایرانسل دریافت کرده‌اید و با مشکل فعال نشدن سیم کارت ایرانسل مواجه‌اید، می‌توانید نگاهی به آموزش فعال کردن سیم کارت ایرانسل در گجت نیوز داشته باشید.

همچنین بخوانید:
عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد بسته های مکالمه هدیه ایرانسل ویژه ماه مبارک رمضان اعلام شد بسته های ویژه همراه اول برای ماه رمضان اعلام شد