گلکسی اس 25 سامسونگ

گلکسی اس 25 سامسونگ اندازه بزرگتر و طراحی کاملا جدیدی خواهد داشت

بر اساس شایعات جدید، سامسونگ قصد دارد با تغییرات چشمگیر ظاهر گوشی گلکسی اس 25 – Galaxy S25 خود تعریف جدیدی از برند «گلکسی» ارائه کند.

با وجود این که سری گوشی‌های Galaxy S25 سامسونگ تنها دو ماه است که وارد بازار شده‌اند، اما افشاگران در همین مدت اطلاعاتی مهم را در خصوص مشخصات احتمالی سری گوشی‌های گلکسی اس 25 این کمپانی منتشر کرده‌اند. در جدیدترین اخبار منتشر شده از این سری پرچمدار آینده سامسونگ که به نقل از یکی از شناخته‌شده‌ترین افشاگران این کمپانی منتشر شده، این خانواده ظاهرا قرار است در طراحی هندسی کلی و ابعاد و اندازه دستخوش تغییرات فراوانی شوند.‌ بر اساس این اخبار، اندازه صفحه نمایش مدل استاندارد S25 از 6.2 اینچ به 6.36 اینچ افزایش خواهد یافت.

گلکسی اس 25 سامسونگ صفحه نمایش 6.36 اینچی خواهد داشت

افزایش اندازه صفحه نمایش گلکسی S25 به 6.36 اینچ، این گوشی را از نظر ابعادی هم‌تراز با آیفون 16 پرو قرار خواهد داد که احتمالا بلندتر از نسل قبلی بوده و عرض کمتری خواهد داشت. از سوی دیگر، شایعات منتشر شده پیشین در خصوص گلکسی اس 25 اولترا نیز حاکی از افزایش اندازه جزیی صفحه نمایش این گوشی هستند. اندازه صفحه نمایش نسل کنونی پرچمداران پریمیوم سامسونگ، گلکسی S24 اولترا برابر 6.8 اینچ است.

گوشی Galaxy S24

اطلاعات جدید منتشر شده از سری کهکشانی آینده سامسونگ از سوی کاربری از توییتر به نام Revengus منتشر شده که ادعا کرده اطلاعاتش را از یک منبع داخلی در سامسونگ به دست آورده است. البته او پیش‌تر هم از تغییر طراحی محصولات سری Galaxy S در سال 2025 خبر داده بود. بنابراین اطلاعات جدید در حقیقت نقش تاییدیه‌ای برای اخبار پیشین این کمپانی را دارند. این افشاگر پیش‌تر ادعاکرده بود که طراحی نسل آینده سری پرچمدار سامسونگ بر عهده طراح مرسدس بنز، «ایهوان لی» خواهد بود تا بتواند حس و حال جدیدی را به این سری گوشی‌های تزریق کرده و تعریفی تازه از برند Galaxy ارائه دهد. بر این اساس به نظر می‌رسد افزایش اندازه گلکسی S25 هم بخشی از تغییرات بزرگ این گوشی خواهد بود.

در نگاه اول شاید افزایش اندازه صفحه نمایش از 6.2 به 6.36 اینچ چندان تاثیرگذار به نظر نرسد. با این وجود همین 0.16 اینچ فضای اضافی قطعا دست سامسونگ را برای استفاده از اجزای داخلی بیشتر و بزرگتر باز خواهد گذاشت. در همین خصوص، بنت بوهنر، دیگر افشاگر حوزه دستگاه‌های اندرویدی در توییتر هم مدتی پیش اعلام کرده بود که گلکسی S25 اولترا به خاطر اندازه بزرگتر صفحه نمایشش در مقایسه با گلکسی S24 اولترا از حسگر اصلی بزرگتر دوربین و باتری حجیم‌تری بهره خواهد برد. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که چنین مساله‌ای در خصوص نسل جدید پرچمداران سامسونگ هم صدق کند و شاهد دستگاهی قدرتمندتر با اندازه بزرگتر باشیم.

گلکسی اس 25 سامسونگ

در عین حال اکثریت افشاگران همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که نسل بعدی پرچمداران سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز خواهد بود که به‌طور قابل توجهی قدرتمندتر از نسل کنونی است.‌ این تراشه جدید با پشتیبانی از رم‌های جدید با پهنای باند بسیار بالاتر انجام پردازش‌های هوش مصنوعی روی خود دستگاه را امکان‌پذیر ساخته و گوشی‌های اندرویدی را در نبرد هوش مصنوعی در برابر آیفون 16 پرو اپل برنده خواهند ساخت.

در گجت نیوز بخوانید:
7 دلیل برای خرید گلکسی اس 24 اولترا و 3 دلیل برای اینکه منتظر S25 Ultra بمانیم مهم‌ترین انتظاراتی که از گلکسی S25 سامسونگ داریم گلکسی اس ۲۴ اولترا در فضا؛ ثبت تصاویری حیرت انگیز از کره زمین با دوربین پرچمدار سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*