تانک جدید کره شمالی

رهبر کره شمالی از یک تانک جدید رونمایی کرد؛ تمرینی برای جنگ با آمریکا

اخیرا رسانه مرکزی پیونگ یانگ، خبر و تصاویری از رونمایی تانک جدید کره شمالی با حضور رهبر این کشور یعنی کیم جونگ اون منتشر کرده است.

روابط کره شمالی با همسایگانش از جمله ژاپن و کره جنوبی و متحد اصلی این دو کشور یعنی آمریکا، در سالیان اخیر به‌نحوی بوده که در علم روابط بین‌الملل از آن به عنوان صلح مسلح یاد می‌شود. برگزاری رزمایش‌های مشترک توسط آمریکا، کره و ژاپن در منطقه از یک سو و آزمایش‌های اتمی، موشکی و رونمایی از ادوات نظامی جدید توسط کره شمالی از سوی دیگر، وضعیتی مستعد برخورد نظامی در منطقه شرق آسیا پدید آورده است. در ادامه روند مذکور، اخیرا کره شمالی از یک تانک جدید رونمایی کرده است.

تانک جدید کره شمالی توسط کیم جونگ اون رونمایی شد

رهبر کره شمالی در مراسم رونمایی از تانک جدید، حتی سوار این تانک هم شد. این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که کره جنوبی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مخالفان رژیم سیاسی مستقر در کره شمالی، همواره و با همکاری آمریکا در حال برگزاری رزمایش‌های نظامی مشترک است.

رونمایی از تانک جدید کره شمالی با حضور کیم جونگ اون

این رزمایش‌ها نظر کیم جونگ اون را هم جلب کرده و او این اقدامات را تمرینی برای جنگ قلمداد کرده است. در رابطه با رونمایی از تانک جدید با حضور رهبر کره شمالی، رسانه مرکزی این کشور موسوم به کی‌سی‌ان‌ای روز پنجشنبه در گزارشی نوشت:

کیم جونگ اون از عملکرد موفق این تانک جدید بسیار خوشحال بود و ابراز خرسندی کرد. این تانک‌های سنگین کره شمالی می‌توانند در بدترین شرایط جنگی به راه خود ادامه دهند و اهداف را در فواصل گوناگون مورد هدف قرار دهند. قدرت مانور بالای این تانک، قادر به در هم شکستن هر خط دفاعی قدرتمندی است.

تصاویر منتشر شده توسط این رسانه دولتی، کیم جونگ اون را در حالی که خودش سوار بر تانک شده است نشان می‌دهد. احتمال می‌رود کره شمالی این تانک‌های جنگی جدید را که در تمرین‌های آموزشی اولیه قرار دارند، برای انجام یک عملیات استفاده کند.

رهبر کره شمالی روی تانک جدید

کیم جونگ اون در همین خصوص بر ضرورت تمرینات شبیه‌سازی میدان نبرد واقعی و مسابقات آموزشی در این حوزه تاکید کرده و گفت:

انجام چنین تمریناتی ضروری است تا رانندگان و سرنشینان تانک بتوانند در هر شرایط جنگی با سرعت و دقت بالا، ماموریت‌ها را انجام دهند.

همچنین بخوانید:
این کشورها قدرتمندترین نیروی هوایی جهان را دارند هواپیمای جاسوسی و مرموز جدید چینی‌ ها به دل آسمان زد + عکس کلاه نظامی جدید آمریکایی‌ها را تماشا کنید ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*