شارژر جدید 120 واتی شیائومی

شارژر جدید شیائومی، یک غول کوچک 120 واتی است

شیائومی از شارژر جدید 120 واتی خود رونمایی کرد. این شارژر با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، سرعت و ایمنی شارژ گوشی های Xiaomi را تضمین می‌کند.

در حالی که مدتی قبل شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی معرفی شده بود، اخیراً شارژر جدید 120 واتی گالیم نیترید (GaN) این شرکت به‌صورت رسمی معرفی شده است. جدیدترین اخبار تکنولوژی حکایت از این دارند که این غول فناوری چینی قصد دارد این شارژر جدید را طی رویداد Mi Fan Festival 2024 در 6 آوریل مصادف با 18 فروردین به نمایش بگذارد. در ادامه بیشتر با این محصول جذاب Xiaomi آشنا می‌شوید.

معرفی شارژر جدید 120 واتی شرکت شیائومی

شیائومی اولین بار در سال 2021 یک شارژر کوچک 67 واتی را با قیمتی برابر با 21 دلار معرفی کرد و مسیر توسعه فناوری شارژ GaN را با جدیت در پیش گرفت. این شرکت اواخر سال 2023 ست شارژر 67 واتی شامل کابل فست شارژ 1.5 متری 6A را با قیمت 23 دلار به بازار ارائه داد. شیائومی که عزم جزم خود برای توسعه فناوری شارژ هرچه سریع‌تر و کارآمدتر را نشان داده، حالا از یک شارژر 120 واتی جدید از نوع USB-C به USB-C رونمایی کرده است.

شارژر جدید 120 واتی شیائومی

این ست شارژر یک کابل 1 متری را در بر می‌گیرد و همان‌طور که انتظار می‌رود، سرعت و همچنین بازدهی بالاتری نسبت به محصولات گذشته شیائومی خواهد داشت؛ البته آگاهی از تنظیمات باتری شیائومی هم روی بهبود شارژدهی تاثیر دارد. این شارژر جدید شیائومی به‌صورت کاملاً بهینه با گوشی‌هایی مثل شیائومی 14 اولترا و گوشی‌های برند بلک شارک کار می‌کند و به‌صورت کلی با همه گوشی‌های برخوردار از قابلیت فست شارژ سازگار است.

شارژر 120 واتی Xiaomi با قابلیت‌هایی مثل محفاظت در برابر دمای بالا، قطع خودکار در صورت افزایش بیش از حد دما و تشخیص و جلوگیری از اتصال کوتاه، از لحاظ ایمنی جایی برای نگرانی باقی نمی‌گذارد. این شارژر همچنین از فناوری‌های پیشرفته‌ای مثل Mi-FC، باتری‌های دو سلوله، پمپ‌های بار دوگانه و… بهره می‌گیرد. شیائومی قیمت این محصول را 199 یوان معادل 28 دلار اعلام کرده است.

همچنین بخوانید:
اولین خودروی شیائومی کمتر از ۲ میلیارد تومان قیمت دارد شیائومی از پیشرفته‌ترین جارو و تی زمین شوی چین رونمایی کرد خودرو کراس اوور شیائومی برای رقابت با تسلا مدل Y وارد میدان می‌شود کسب و کار جدید شیائومی هم مشخص شد؛ غیر منتظره و هیجان انگیز