عکس لو رفته دوربین هواوی P70

طراحی منحصر به فرد دوربین هواوی P70 را در این عکس جدید ببینید

در حالی که طرفداران هنوز انتظار معرفی هواوی پی 70 را می‌کشند، عکس جدید لو رفته از پنل پشتی گوشی Huawei P70 طراحی دوربین آن را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد هواوی کماکان قصد ندارد گوشی جدید مورد انتظار خود P70 را معرفی کند و حتی در رویداد اخیر خود علی‌رغم رونمایی از لپ تاپ میت بوک X پرو 2024 و ایربادهای فری بادز لیپ‌استیک 2، نامی از این گوشی نبرد. با وجود این، اخبار تکنولوژی حاکی از این است که به‌تازگی عکسی از پنل پشتی و قسمت دوربین هواوی P70 به بیرون درز پیدا کرد.

عکس لو رفته از پنل پشتی هواوی P70 

کاربری با هندل RODENT950@ در توییتر تصویری از پنل پشتی هواوی پی 70 را منتشر کرده است. در این عکس طراحی منحصر به فرد قسمت دوربین به چشم می‌آید که پیش‌تر هم در تصاویر لو رفته از این گوشی مشاهده کرده بودیم.

عکس لو رفته دوربین هواوی P70

به گزارش GSMArena، این گوشی جدید هواوی در نسخه‌های استاندارد، پرو، پرو پلاس و آرت (Art) عرضه خواهد شد. همه این نسخه‌ها از چیپست Kirin 9010 بهره می‌برند. انتظار می‌رود نسخه‌های استاندارد و پرو دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H با اندازه سنسور 1/1.3 اینچ داشته باشند و نسخه‌های پرو پلاس و آرت هم به سنسور 1 اینچی IMX 989 مجهز باشند. به نظر می‌آید دو دوربین دیگر این گوشی هم اولترا واید 13 مگاپیکسلی و تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی باشند.

علاوه بر چیپست و جزئیات دوربین، بقیه مشخصات فنی هواوی پی 70 هم چند ماه قبل افشا شده بود. بر اساس اطلاعات لو رفته، این گوشی پرچمدار چینی نمایشگر اولد خمیده 6.7 اینچی دارد که تصاویر را با رزولوشن 1.5K و رفرش ریت یا نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به نمایش در می‌آورد. این محصول جدید هواوی همچنین از هارمونی او اس جدید بهره خواهد برد که بیشتر از هر زمان دیگری به سمت مستقل شدن از اندروید حرکت کرده است.

گزارش‌های قبلی حکایت از این دارند که هواوی P70 تا اواخر بهار به‌صورت رسمی معرفی می‌شود. در آخر، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره این موبایل چیست؟

از دست ندهید:
تویوتا برای توسعه رانندگی هوشمند از هواوی کمک می‌گیرد گوشی ردمی توربو ۳ با فناوری کنترل بدون لمس و تراشه اسنپدراگون معرفی شد مقایسه شیائومی ۱۴ اولترا با سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا ؛ اژدهای چینی در برابر غول کره ای چینی‌ها به‌زودی خاص ترین گوشی تاشو جهان را می‌سازند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*