گوشی چینی اقتصادی ریلمی C65 5G

ریلمی C65 5G؛ یک گوشی اقتصادی دیگر realme با دوربین جذاب و اینترنت فایوجی

ریلمی C65 5G، جدیدترین گوشی اقتصادی شرکت realme است که با هوش مصنوعی، سخت‌افزار مناسب و قیمت استثنایی در ایران عرضه خواهد شد.

کمپانی realme که به عرضه گوشی‌های اقتصادی و جذاب مشهور است و مدتیست که محصولاتش را در بازار ایران نیز عرضه می‌کند، از یک گوشی جدید رونمایی کرد.

مشخصات فنی و امکانات

ریلمی C65 5G اولین اسمارت‌فونی است که از تراشه Dimensity 6300 مدیاتک بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود که البته تا سقف 2 ترابایت با کارت حافظه جانبی microSD قابل ارتقا است.

گوشی چینی اقتصادی ریلمی C65 5G

سیستم‌عامل این گوشی اندروید 14 است که رابط کاربری Realme UI 5.0 طعم و رنگ دیگری به آن می‌دهد. ریلمی همچنین وعده دو به‌روزرسانی نسخه اندروید و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را برای این گوشی داده است.‌ این گوشی شباهت بسیار زیادی با گوشی‌های تازه رونمایی شده سری realme P1 دارد که در چین رونمایی شده‌اند.

در جلوی قاب ریلمی سی ۶۵ فایوجی یک نمایشگر 6.67 اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز حضور دارد. این نمایشگر با حداکثر روشنایی 625 نیت، از فناوری Rainwater Smart Touch پشتیبانی می‌کند و برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، یک حفره مرکزی تعبیه شده است. و از آنجا که با یک گوشی ارزان قیمت چینی طرف هستیم، حسگر اثر انگشت این گوشی با کلید پاور ادغام شده و در زیر نمایشگر قرار ندارد.

در پنل پشتی، شاهد جزیره دایره‌ای شکلی برای دوربین هستیم که چهار دایره آن را تشکیل می‌دهد یکی از این دایره‌ها برای فلاش LED و دو دایره دیگر برای دوربین‌ها در نظر گرفته شده‌اند که شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و یک حسگر فلیکر است. دایره چهارم صرفا جنبه زیبایی و تقارن دارد!

وظیفه تأمین انرژی گوشی ریلمی را یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بر عهده دارد که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند. دیگر ویژگی‌های برجسته Realme C65 5G شامل استاندارد IP54، درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه اختصاصی کارت حافظه microSD است.

علاوه بر این، ریلمی C65 5G از قابلیت‌های Air Gestures (حرکات هوایی)، Mini Capsule 2.0، Dynamic Button (دکمه پویا) و AI Boost بهره می‌برد. AI Boost ترکیبی از دو فناوری Smooth Boost و Game Boost است که برای کاهش لگ و بهبود عملکرد بازی‌های با نرخ فریم بالا تبلیغ می‌شود.

رنگ‌بندی و قیمت گوشی ریلمی C65 5G

ریلمی C65 5G در دو رنگ سبز تیره (Feather Green) و مشکی درخشان (Glowing Black) عرضه می‌شود. این گوشی همچنین در سه نسخه 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه، 4 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه به ترتیب با قیمت‌های 10499 روپیه (حدود 125 دلار آمریکا)، 11499 روپیه (حدود 140 دلار آمریکا) و 12499 روپیه (حدود 150 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. عرضه این گوشی از امروز در وب‌سایت رسمی ریلمی هند آغاز شده و انتظار می‌رود به‌زودی راهی بازار کشورمان نیز شود.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی ریلمی GT Neo6 SE معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت گوشی ریلمی Narzo 70 Pro 5G با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سونی و شارژ 67 واتی رونمایی شد بررسی اولیه ریلمی ۱۲ پلاس؛ یک گوشی متفاوت در دنیای اندروید بررسی گوشی ریلمی ۱۱ پرو پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*