پیکاپ ایتال دیزاین ؛‌‌ خودرو لوکس کویین تسنزا

پیکاپ ایتال دیزاین معرفی شد؛ یک وانت ساختار شکن و لاکچری

پیکاپ ایتال دیزاین که کویین تسنزا – Quintessenza نام دارد، می‌خواهد با معرفی سطح جدیدی از وانت‌های لوکس در بازار انقلاب به‌پا کند.

ایتال دیزاین، غول طراحی ایتالیایی با رونمایی از پیکاپ کویین تسنزا (Quintessenza)، دنیای خودروهای لوکس را به سطحی فراتر ارتقا می‌دهد. این شاهکار مهندسی، تلفیق بی‌نظیری از یک خودروی گرندتورر کشیده و یک وانت است که برای گشت‌وگذار در طبیعت وحشی و تجربه سفری رویایی طراحی شده است.

پیکاپ ایتال دیزاین چه چیز جدیدی برای ارائه دارد؟

با ورود به کویین تسنزا، با کابینی جادار و لوکس روبرو می‌شویم که با فاصله محوری ۳.۲۱ متر، فضایی بی‌نظیر برای ۴ سرنشین فراهم می‌کند. صندلی‌های ردیف عقب به‌صورت چرخان طراحی شده‌اند تا با باز کردن سقف، امکان تماشای آسمان بیکران را برایتان فراهم کنند. یخچال کوچک و قابل جابه‌جایی ردیف عقب نیز خیال شما را از خنک نگه داشتن نوشیدنی‌ها در دل طبیعت راحت می‌کند.

پیکاپ ایتال دیزاین ؛‌‌ خودرو لوکس کویین تسنزا

اما طراحان ایتال دیزاین به همین اکتفا نکرده و ردیف جلو را نیز با ظرافت تمام آراسته‌اند. کنسول مرکزی از جنس پارچه بر پایه مرمر و داشبورد معلق، حس لوکس بودن را به اوج می‌رساند. کنترل‌های خودرو به جای کلیدهای متداول، زیر پارچه پنهان شده‌اند و در صورت نیاز راننده، از طریق سیستم نورپردازی نمایان می‌شوند.

پیکاپ ایتال دیزاین ؛‌‌ خودرو لوکس کویین تسنزا

رابط کاربری اصلی کویین تسنزا، فراتر از یک نمایشگر ساده است. با اتصال گوشی هوشمند خود به خودرو و استفاده از نرم‌افزار اختصاصی ایتال دیزاین، می‌توانید بخش‌های مختلف خودرو را کنترل کنید. این نرم‌افزار گوشی شما را به نمایشگر روبه‌روی راننده تبدیل می‌کند و اطلاعات حیاتی مانند سطح باتری، مسیریابی، سرعت و… را نمایش می‌دهد.

پیکاپ ایتال دیزاین ؛‌‌ خودرو لوکس کویین تسنزا

قلب تپنده کویین تسنزا، یک بسته باتری قدرتمند ۱۵۰ کیلووات ساعتی است که نیروی لازم برای حرکت سه موتور برقی را تأمین می‌کند. این موتورها که یکی در محور جلو و دوتای دیگر در عقب قرار گرفته‌اند، در مجموع 777 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. شتاب صفر تا صد پیکاپ ایتال دیزاین در کمتر از 3 ثانیه است! سیستم تعلیق قابل تنظیم نیز امکان تغییر ارتفاع خودرو از 20 تا 29 سانتی‌متر را فراهم می‌کند.

بدنه لوکس کویین تسنزا که بیش از هر چیز یادآور یک گرندتورر بلندقامت است، روی چرخ‌های 24 اینچی سوار شده و با درهای برقی، سوار و پیاده شدن را به تجربه‌ای دلچسب تبدیل می‌کند.

کویین تسنزا، بدون شک یک شاهکار مهندسی و طراحی است که سفرهای لوکس در طبیعت را به سطحی فراتر ارتقا می‌دهد. اما آیا این خودرو می‌تواند به بازار راه پیدا کند؟ نظر شما چیست؟

در گجت نیوز بخوانید:
ببینید با پول نیسان آبی در امارات چه پیکاپ هایی می‌توان خرید درگ تسلا سایبرتراک و فورد رپتور R؛ غول برقی ایلان ماسک در برابر هیولا وی V8 سوپرشارژ + ویدیو بهترین پیکاپ سال ۲۰۲۴ از نگاه موتورترند مرسدس بنز جی کلاس مدل ۲۰۲۵ از راه رسید؛ لوکس‌تر از همیشه با موتور و امکانات جدید خودروهای فوق لوکس مرسدس با برند میتوس به بازار می‌آیند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*