5 میلیون سکه همستر رایگان

هر روز 5 میلیون سکه همستر کمبات رایگان بگیرید + آموزش باز کردن قفل کارت ها (آپدیت 31 خرداد)

آموزش دریافت روزانه 5 میلیون سکه همستر کمبات – Hamster Kombat به همراه راهنمای باز کردن قفل کارت های کامبت. این مطلب هر روز آپدیت می‌شود.

پس از موفقیت نات کوین و تبدیل شدن این بازی تلگرامی به یک ارز دیجیتال، پروژه‌های جایگزین برای کاربران توسعه یافتند. یکی از جذاب ترین بازی‌های کلیکی تلگرام که قرار شده به‌زودی در صرافی‌ها لیست شود، همستر کامبت است. این بازی که هم‌اکنون رکوردهای بزرگی را جابه‌جا کرده، با بیش از 60 میلیون بازیکن فعال، نات کوین را پشت سر گذاشته و آینده خوبی در انتظارش است.

آموزش دریافت 5 میلیون سکه رایگان همستر کمبات

خبر راه اندازی Hamster Kombat روی شبکه بلاک چین تون، امیدها برای لیست شدن توکن همستر در صرافی‌ها را افزایش داده و کاربران سخت در تلاش هستند بلکه بتوانند جاماندگی خود از بازی Notcoin را جبران کنند؛ خصوصا این‌که توکن NOT در 24 ساعت اخیر 100 درصد افزایش قیمت داشته است. برای شروع بازی و جمع‌آوری کوین‌های ربات تلگرامی همستر کمبت می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

عضویت در همستر کامبت

همستر کامبت (کمبات یا کمبت) چیست؟

همستر کامبت یک بازی تلگرامی کلیکی است که ادعا می‌کند به‌زودی در صرافی‌های معتبر لیست خواهد شد. از زمانی که خبر همکاری این پروژه با بلاک چین TON بر سر زبان‌ها افتاده، اعتبار همستر بیشتر شده است. کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی صفحه و انجام برخی تسک‌ها و وظایف مشخص، کوین بیشتری جمع‌آوری کنند و جایگاه خود را ارتقا دهند.

همچنین می‌توانید با دعوت از دوستان خود به ربات همستر کامبت، سکه رایگان دریافت کنید. توسعه‌دهندگان بازی برای جذاب‌تر شدن رقابت، قسمتی را تحت عنوان Mine طراحی کرده‌اند که می‌توانید با ارتقای یک‌سری کارت، سکه بیشتری در هر ساعت استخراج کنید.

کارت‌های کامبو چیست و چگونه به دست می‌آیند؟

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی Hamster Kombat، کارت‌های کامبو هستند. کاربران می‌توانند هر روز، رأس ساعتی مشخص، کارت‌های کامبو را از قسمت Mine خریداری کنند و 5 میلیون کوین رایگان جایزه بگیرند. متاسفانه یکی از مشکلات کاربران، پیدا کردن کارت‌های کامبو و باز کردن قفل آنها است.

در بخش استخراج با چهار زیرمجموعه به ترتیب زیر مواجه هستیم:

  • Markets
  • PR&Team
  • Legal
  • Specials

هر روز رأس ساعت 15:29 دقیقه می‌توانید با مراجعه به وب سایت گجت نیوز، کارت‌های کامبوی جدید را دریافت کنید و 5 میلیون کوین رایگان پاداش بگیرید.

معمولا کارت‌های مذکور در چهار بخش بالا قرار گرفته‌اند و برای دسترسی به آنها باید یک‌سری به‌روزرسانی‌ها انجام داد که گاهی سر درآوردن از پروسه آن گیج‌کننده می‌شود. اگر هنوز هم عضو خانواده میلیونی همستر نشده‌اید، سریعا از طریق لینک زیر وارد شوید.

کامبوی امروز، 31 خرداد 1403

با پیدا کردن 3 کارت کامبو هم می‌توانید یک مرحله سطح خود را ارتقا دهید و هم 5.000.000 سکه جایزه بگیرید. البته توصیه‌ای که همواره باید مدنظر داشته باشید این است که در کامبوی روزانه، همواره نسبت هزینه به درآمد را زیر نظر داشته باشید. (ممکن است برای پیدا کردن 5 میلیون سکه هزینه‌ای بپردازید که ارزشش را نداشته باشد)

امروز مورخ 31 خرداد ماه 1403، سه کارت کامبو عبارتنداز:

 

کارت های کامبو همستر کمبات

  • کارت Gamefi tokens در قسمت Markets
  • کارت Villa for the DEV team در قسمت Specials
  • کارت P2P trading در قسمت Markets

ممکن است برای به دست آوردن یک کارت مجبور شوید سایر کارت‌های خود را مرحله به مرحله ارتقا دهید. برای مثال برای باز کردن قفل کارت CEO نیاز است به قسمت Legal مراجعه کنید و کارت KYC را ارتقا دهید. کامبوی امروز را دریافت کرده‌اید؟ با ما همراه باشید.

زمان مانده تا کامبو جدید

لینک عضویت در بهترین و معروف ترین بازی های تلگرامی: آخرین اخبار و مقالات همستر کمبات: