دستگیری موبایل استقلال آمل

مهدی موسوی، مدیر موبایل استقلال با اتهام هزار میلیارد کلاهبرداری دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری مهدی موسوی، مالک فروشگاه موبایل موسوی آمل که به اسم موبایل استقلال و اسپانسر باشگاه استقلال هم شناخته می‌شد خبر داد. در ادامه با جزئیات خبر دستگیری و کلاهبرداری موبایل استقلال همراه شما هستیم.

تقریبا اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که به لطف فرار مالک کوروش کمپانی از کشور، سیل عظیمی از شاکیان در مقابل دفتر این کلاهبردار تجمع کردند. طبق آخرین اخباری که از پرونده کوروش کمپانی به دست گجت نیوز رسیده، مالک کوروش کمپانی در دبی به سر می‌برد و در حال تفریح با پول‌های مردم است. از همان زمان، زمزمه کلاهبردار بودن موبایل استقلال آمل هم به گوش می‌رسید و خریداران از فرار کردن مالک این فروشگاه هم واهمه داشتند. حالا با اطلاعیه منتشر شده از سوی فرماندهی انتظامی استان مازندران، رسما از دستگیری مهدی موسوی، مالک فروشگاه موبایل موسوی در آمل و اسپانسر باشگاه استقلال باخبر شدیم. در ادامه با جزئیات این خبر و آمار و ارقام کلاهبرداری او همراه شما هستیم.

فهرست عناوین:

دستگیری موبایل موسوی، اسپانسر باشگاه استقلال

سردار حسن مفخمی دقایقی پیش و در حضور جمعی از خبرنگاران، رسما دستگیری مهدی موسوی، مالک موبایل موسوی آمل و همچنین اسپانسر رسمی باشگاه استقلال را رسما اعلام کرد.

دستگیری موبایل موسوی آمل

مهدی موسوی، مالک موبایل موسوی آمل و اسپانسر استقلال

به گفته این مقام انتظامی، دادستان شهرستان آمل حکم بازداشت مالک موبایل موسوی را به فراجا ابلاغ کرده است و این متهم هم اکنون در زندان این شهرستان به سر می‌برد.

رقم کلاهبرداری موبایل موسوی بیش از هزار میلیارد است

دستگیری مهدی موسوی

طبق اخبار بدست آمده، موبایل موسوی آمل احتمالا با اتهام‌های مختلفی از جمله کلاهبردای روبرو خواهد بود. گفتنی است که این فروشگاه علی رغم دریافت پول، حتی گوشی خریدارانی که از 6 ماه گذشته هم ثبت نام کرده‌اند را تحویل نداده است. فرمانده انتظامی محترم شهرستان آمل افزود:

در پی یک عملیات پلیسی، متهمی که بیش از یک هزار میلیارد ریال از مردم در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. سردار مفخمی با اعلام این خبر گفت: تحقیقات نشان می‌دهد که این فرد با روش‌های مختلف اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده بود. همچنین متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در حال حاضر در دست بررسی است.

سرنوشت شاکیان موبایل موسوی آمل پس از دستگیری مالک فروشگاه چه می‌شود؟

شاکیان این پرونده و با توجه به این نکته که مالک موبایل استقلال هم اکنون دستگیر شده است و در داخل کشور حضور دارد می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی و انتظامی شهرستان آمل و با تحویل مدارک، پیگیر پول از دست رفته خود باشند. همچنین شما می‌توانید با پیگیری بخش اخبار موبایل گجت نیوز، از آخرین وضعیت پرونده مالک موبایل موسوی مطلع شوید.