کال آف دیوتی بلک اوپس 6

بهترین بازی های شوتر که تا قبل از آمدن کال آف دیوتی بلک اوپس 6 باید تجربه کنید

اگر برای انتشار بازی کال آف دیوتی بلک اوپس 6 – Call of Duty Black Ops 6 هیجان‌زده هستید، بد نیست نگاهی به بهترین بازی های شوتر که می‌توانید پیش از عرضه آن تجربه کنید داشته باشید.

نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه‌های جدید کال آف دیوتی همواره جذاب و هیجان‌انگیز است؛ چراکه علاقمندان به بازی ها و کنسول های بازی تقریبا مطمئن هستند که پس از این صبر، تجربه‌ای جذاب و نفس‌گیر از این مجموعه را تجربه کرده و برای مدتی طولانی سرگرم خواهند بود! امسال نیز مطابق همیشه نسخه‌ای جدید از سری Call of Duty معرفی شده و از همین الان نویدبخش اتفاقاتی جذاب در دنیای بازی‌های ویدیویی است. با این وجود شاید بد نباشد تا زمان انتشار رسمی کال آف دیوتی بلک اپس 6 برخی از بهترین بازی های شوتر حال حاضر بازار را نیز تجربه کنیم.

نسخه سال 2023 سری کال آف دیوتی، یعنی مدرن وارفار 3 نتوانست عملکرد چندان درخشانی داشته باشد. همین مساله باعث شده که انتظارات از Black Ops 6 بسیار بالاتر رود. این مجموعه از سری کال آف دیوتی، به جز نسخه چهارم، در تمامی نسخه‌ها درخشان ظاهر شده و ضمن ارائه گیم‌پلی جذاب و درگیرکننده، داستان‌سرایی و جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای را نیز ارائه کرده است.

بهترین بازی های شوتر که می‌توانید پیش از انتشار کال آف دیوتی بلک اوپس 6 تجربه کنید

در عین حال با توجه به زمان چند ماهه باقی مانده تا انتشار رسمی این بازی، علاقمندان به بازی‌های شوتر اول شخص احتمالا فرصت زیادی برای تجربه برخی دیگری از بازی‌های FPS مهم سال‌های اخیر خواهند داشت. کال آف دیوتی بلک اپس 6 همچنین احتمالا تنها بازی شوتر بزرگ 2024 نخواهد بود؛ چراکه با نزدیک شدن به رونمایی احتمالی کنسول‌های پلی استیشن 5 پرو و ایکس باکس میان‌نسلی، احتمالا سونی و مایکروسافت برنامه‌های بزرگی برای ارائه همزمان بازی‌های جذاب برای کنسول‌های جدیدشان خواهند داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
تریلر گیم پلی بازی کال آف دیوتی بلک اپس ۶ منتشر شد + تاریخ انتشار

با این وجود، اگر انتظار برای Call of Duty Black Ops 6 برای‌تان سخت است، چهار عنوانی که در ادامه معرفی می‌شوند می‌توانند جایگزین‌های فوق‌العاده‌ای برای آن باشند.

تایتان فال 2

بازی Titanfall 2 را باید همان کال آف دیوتی دانست که به‌جای دنیای انسان‌ها، در دنیای مبارزان ماشینی در جریان است! این بازی فوق‌العاده همچنین توسط استودیوی خوشنام Respawn طراحی و ساخته شده؛ استودیویی که موسسان آن، ذهن‌های خلاق طراح نسخه‌های اولیه کال آف دیوتی بوده‌اند!

تایتان فال 2

با وجود این که تایتان فال 2 در ظاهر ارتباط چندانی با سری کال آف دیوتی ندارد، اما به‌خوبی توانسته المان‌های برنده نسخه‌های اولیه این بازی را به‌عنوان پایه مورد استفاده قرار داده و با افزودن خلاقیت‌های فراوان به آن در قالب ماشین‌های جنگی جذاب، ضمن ارتقای سطح علمی تخیلی بازی، گیم‌پلی را نیز با پیشرفت‌های فراوانی روبرو کند.

در کنار «تایتان‌ها» که به‌نوعی هسته اصلی گیم پلی بازی به شمار می‌روند، مبارزات پیاده در Titanfall 2 نیز جذاب و پرهیجان بوده و با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی مثل راه رفتن روی دیوار یا استفاده از جت برای افزایش سرعت، سطح بالایی از چالاکی و هیجان را به بازی افزوده‌اند.

در کنار گیم‌پلی عادی و معمولی اکشن شوتر اول شخص، تایتان فال 2 همچنین برای علاقمندان به ژانر شوتر تاکتیکی نیز عنوان مناسبی است. این بازی به همراه یک بخش نسبتا ابتدایی MOBA رونمایی شده که می‌تواند برای علاقمندان سرگرم‌کننده باشد. از طرف دیگر، بخش کمپین بازی نیز با آن که شاید از نظر عمق داستان‌سرایی هم‌تراز سری کال آف دیوتی نباشد، اما می‌تواند در تجربه مبارزه‌ای جذاب خود به‌خوبی شما را با خود همراه کرده و لحظات لذت‌بخشی را برای‌تان رقم بزند.

خرید بازی Titanfall 2 از فروشگاه پلی استیشنفروشگاه ایکس باکسفروشگاه استیم

کانتر استرایک 2

Counter Strike 2 نیز یکی دیگر از بهترین بازی های شوتر حال حاضر دنیاست که پیش از عرضه کال آف دیوتی بلک اوپس 6 باید حتما تجربه‌اش کنید؛ به‌خصوص اگر به بخش مالتی پلیر رقابتی سری Black Ops علاقمند بوده و اکنون دنبال چالشی جدید می‌گردید!

کال آف دیوتی بلک اوپس 6

کانتر استرایک 2 را باید غول آخر بازی‌های شوتر تاکتیکی در دنیا دانست؛ به‌گونه‌ای که بخش مالتی پلیر سری Call of Duty تنها قادر است نقش دست‌گرمی را برای آن ایفا کند! هر حرکت شما در Counter Strike 2 نتیجه‌ای داشته و یک اشتباه کوچک مثل صدای بلندتر از حد قدم‌ها می‌تواند به شکست شما و تیمتان منجر شود!

برای این که بر کانتر استرایک 2 مسلط شوید باید بر نحوه شلیک و حتی عقب‌نشینی سلاح‌های خود در بازی نیز کاملا آگاه باشید! علاوه بر این، در این بازی همچنین خبری از اسلحه‌های دقیق و نقطه‌زن نیست و برای شلیک دقیق فاکتورهای متعددی را باید در نظر بگیرید! تنها با یادگیری این نکات ریز است که می‌توانید به یک سرباز واقعی تبدیل شده و در بخش مالتی پلیر کانتر استرایک 2 حرفی برای گفتن داشته باشید!

بنابراین اگر انتخاب شما یک بازی شوتر تاکتیکی است و قصد دارید با فاصله گرفتن از گیم پلی آرکید بخش کمپین بازی تجربه‌ای جدید کسب کنید، توصیه اکید ما تجربه Counter Strike 2 است تا با آمادگی کامل به استقبال کال آف دیوتی جدید بروید.

خرید بازی Counter Strike 2 از فروشگاه استیم

در گجت نیوز بخوانید:
بازی Counter Strike 2 این ویژگی باورنکردنی جدید را دریافت خواهد کرد

Rainbow Six Siege

اگر سری کال آف دیوتی را به خاطر تنوع کاراکترها و عمق استراتژیکش دوست دارید، حتما Rainbow Six Siege را نیز تجربه کنید؛ چراکه تمام آنچه در خصوص سری Call of Duty دوست دارید را عمیق‌تر و گستره‌تر به شما ارائه خواهد کرد.

کال آف دیوتی بلک اوپس 6

از نظر تاکتیکی، رینبو سیکس سیج به‌خوبی قادر است با کانتر استرایک 2 که بالاتر معرفی شد رقابت کند. با این وجود برگ برنده Rainbow Six اپراتورهای منحصربفرد آن است که هریک مشخصات، توانمندی، اسلحه‌ها و نقش‌های خاصی دارند.

Rainbow Six Siege همچنین این تنوع و گستردگی در تجربه تاکتیکی را با محیط‌های کاملا تخریب‌پذیر نیز ادغام کرده تا تجربه نهایی ملغمه‌ای عجیب و جذاب از شوتر اول شخص و استراتژی به شمار رود. مثلا اگر قصد دارید در بازی از یک طبقه به طبق بالاتر بروید، می‌توانید به‌جای آن که دنبال راه‌پله بگردید، با اسلحه سنگین خود یک دیوار را خراب کنید تا هم بتوانید با استفاده از بقایای آن به طبقه بالاتر بروید و هم اگر خوش‌شانس باشید یک تروفی جذاب و کمیاب «هدشات از پشت دیوار» را نیز به آلبوم افتخاراتتان اضافه کنید!

البته منحنی یادگیری بازی Rainbow Six Siege نسبتا طولانی است؛ اما این مساله باعث نمی‌شود از هر لحظه تجربه بازی لذت نبرید! طراحی بازی به‌گونه‌ای انجام شده از بار نخست تا بار صدمی که آن را تجربه می‌کنید هر دفعه چیز جدیدی برای لذت بردن و یاد گرفتن به شما اضافه می‌شود تا در نهایت به یک استاد مبارزات تاکتیکی تبدیل شوید.

در این بین، توانمندی‌های گسترده و متنوع شخصی‌سازی بازی را نیز نباید از یاد برد که می‌تواند دست‌گرمی فوق‌العاده‌ای پیش از انتشار بلک اوپس 6 باشد.

خرید بازی Rainbow Six Siege از فروشگاه پلی استیشنفروشگاه ایکس باکسفروشگاه استیم

بتلفیلد 2024

شکی نیست که بخش مالتی پلیر سری کال آف دیوتی و خصوصا نسخه‌های Black Ops فوق‌العاده طراحی شده‌اند. با این وجود اگر دنبال مبارزاتی تمام‌عیار در مپ‌هایی بسیار پهناورتر از سری کال آف دیوتی هستید، بتلفیلد 2042 عنوانی‌ست که باید دنبالش بگردید!

بتلفیلد 2042

علیرغم آن‌که مجموعه Battlefield هرگز نتوانسته از نظر پایگاه مخاطبین به سری Call of Duty نزدیک شود، اما ویژگی‌های منحصربفرد آن باعث جذب بسیاری مخاطبین به این مجموعه شده‌اند؛ به‌طوری که اکنون نام این مجموعه تقریبا هم‌معنی بازی‌های شوتر مالتی پلیر هیجان‌انگیز است! به‌طور خاص، نسخه 2042 شروع چندان درخشانی نداشت؛ اما سازندگان آن به مرور زمان با رفع ایرادات توانستند این بازی را به یک عنوان قدرتمند و محبوب تبدیل کنند.

در این بین، مبارزات این بازی نیز به‌طور کلی در آینده نزدیک رخ می‌دهد و مشابهت آن به نسخه‌های اخیر بلک اپس را بیشتر می‌سازد. در عین حال، اسلحه‌های آینده‌نگرانه و استفاده گسترده‌تر از المان‌های علمی تخیلی در سری بتلفیلد یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های Black Ops و Battlefield به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، تجربه شرکت در مبارزات گسترده و نفس‌گیر 128 نفره (کنسول و PC) در بتلفیلد 2042 تجربه‌ای‌ست که سری کال آف دیوتی تا کنون هرگز قادر به ارائه آن نبوده است. این مبارزات گسترده در کنار گیم‌پلی گیرا و نیاز به همکاری تیمی در مبارزات باعث شده که سری بتلفیلد قادر باشد یکی از برترین تجربه‌های شوتر مالتی پلیر سال‌های اخیر را ارائه داده و به یکی از بهترین بازی های شوتر که می‌توان پیش از انتشار کال آف دیوتی بلک اوپس 6 تجربه نمود، تبدیل شود.

خرید بازی بتلفیلد 2042 از فروشگاه پلی استیشنفروشگاه ایکس باکسفروشگاه استیم

در گجت نیوز بخوانید:
9 اشتباه که در هنگام تجربه بازی Battlefield 2042 نباید مرتکب شوید بهترین نسخه های بازی Call of Duty در طول تاریخ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*