فاو بستیون NAT

فاو بستیون NAT وارداتی، MPV برقی جدید ایران خودرو برای بازار ایران

فاو بستیون NAT به‌عنوان جدیدترین خودرو وارداتی ایران خودرو، یک مینی ون برقی محسوب می‌شود که قرار است به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور تزریق شود.

بنا بر جدیدترین اخبار خودرو، شرکت ایران خودرو نظر به سیاست‌های وزارت صمت در مدت اخیر جهت واردات خودروهای برقی برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی کشور، واردات یک مدل مینی ون یا MPV برقی از برند فاو را در دستور کار قرار داده است. در معرفی اجمالی این خودرو با گجت نیوز همراه باشید.

مشخصات و امکانات فاو بستیون NAT

مینی ون برقی وارداتی ایران خودرو، FAW Bestune NAT E05 یا به اختصار فاو بستیون NAT نام دارد. این خودرو از یک باتری لیتیوم یون فسفات برخوردار است که به‌لطف پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، مدت زمان لازم برای رسیدن ظرفیت آن به 80 درصد در حدود 30 دقیقه است. گفتنی است این باتری در صورت شارژ کامل، شعاع حرکتی 425 کیلومتری را برای خودرو به ارمغان می‌آورد که برای یک تاکسی برقی، رقم مناسبی محسوب می‌شود.

قوای محرکه برقی این خودرو، پیشرانه‌ای با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 155 نیوتن‌متر است. در بحث ابعاد هم بستیون NAT از 4450 میلی‌متر طول، 1840 میلی‌متر عرض، 1680 میلی‌متر ارتفاع و در نهایت 2850 میلی‌متر فاصله محوری برخوردار است. این ابعاد به‌طور کلی فضای داخلی خوبی برای سرنشینان و فضای بار به ارمغان آورده است.

فاو بستیون NAT وارداتی

از جمله امکانات رفاهی فاو بستیون NAT نیز باید به فرمان برقی، صندلی‌های چرمی شش حالته با سیستم تهویه و حالت استراحت برای راننده، صندلی‌های چهار حالته برای سرنشینان، اهرم دنده الکترونیکی، سیستم بازیابی انرژی ترمز و گرمای اضافی، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمز اضطراری، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم ضد واژگونی، کروز کنترل، سامانه سنجش فشار باد تایرها، ترمز پارک الکتریکی، سیستم اتوهلد، درب عقب کشویی برقی و چراغ‌های ال‌ای‌دی در جلو اشاره کرد.

در پایان شما را به مطالعه مطلب معرفی و بررسی دانگ فنگ E70 برقی ایران خودرو، دیگر وارداتی این شرکت برای ناوگان حمل‌ونقل عمومی دعوت می‌کنیم.

ویدیو مرتبط
بیشتر بخوانید:
مشخصات فنی و آپشن های اوپل کورسا و اوپل موکا برای عرضه در بازار ایران رسما اعلام شد سوزوکی جیمنی وارداتی؛ معرفی ویدیویی شاسی بلند آفرودی و پرطرفدار ژاپنی سایپا اطلس آپشنال + مشخصات فنی و قیمت احتمالی افت قیمت خودروهای برقی از بنزینی بیشتر است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*