بازی فیفا 25 - اف سی 25

فیفا 25 با حضور پررنگ بلینگام، ستاره رئال مادرید معرفی شد + ویدیو

اف سی 25 یا همان فیفا 25 به‌صورت کامل معرفی شد. بازی FC 25 که بلینگام ستاره آن خواهد بود، با تغییرات متعدد نسبت به قبل در راه است.

بعد از پایان یورو 2024 با قهرمانی اسپانیای درخشان، حالا آنچه می‌تواند کمبود یک رقابت نفس‌گیر فوتبالی را برای فوتبال‌دوستان جبران کند شاید معرفی نسخه جدید اف سی یا همان فیفا باشد. الکترونیک آرتس هم در حالی که کمتر از یک هفته از پایان این رقابت‌ها می‌گذرد، با انتشار یک تریلر به‌صورت کامل از اف سی 25 یا همان فیفا 25 رونمایی کرده است.

معرفی رسمی بازی فیفا 25 

کاور نسخه آلتیمیت فیفا 25

ستارگان کاور نسخه آلتیمیت اف سی 25

یکی از مهم‌ترین اخبار بازی ها و کنسول های بازی طی هفته اخیر، اعلام زمان رونمایی از FC 25 بود. الکترونیک آرتس در ابتدا تصویری از کاور نسخه آلتیمیت این بازی منتشر کرد که در آن برخی از فوتبالیست‌های خوشنام به چشم می‌خوردند. در این کاور جود بلینگام و آیتانا بونماتی به‌عنوان ستارگان جوان در کنار زین‌الدین زیدان، دیوید بکهام و جانلوییجی بوفون حضور داشتند.

همان‌طور که الکترونیک آرتس در زمان انتشار کاور نسخه آلتیمیت فیفا 25 وعده داده بود، امروز این نسخه جدید با انتشار تریلری به‌طور کامل به نمایش گذاشته شد. در این تریلر حضور پررنگ جود بلینگام توجه را به خود جلب می‌کند؛ ستاره انگلیسی 21 ساله تیم رئال مادرید که اخیراً با گل برگردان خود در یورو 2024 سر و صدای زیادی به پا کرد.

به نظر می‌رسد یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های جدید اف سی 25 نسبت به اف سی 24 حالتی تحت عنوان «راش» (Rush) خواهد بود. این حالت تجربه‌ای 5 به 5 نفره با ترکیب المان‌های بازی‌های مرسوم 11 به 11 نفره را به دنبال می‌آورد و در بخش‌های مختلفی مثل کلابز، کیک آف و آلتیمیت تیم در دسترس قرار خواهد داشت.

این نسخه جدید همچنین از مکانیک‌های جدیدی برخوردار است که الکترونیک آرتس آن‌ها را با عنوان FC IQ توصیف می‌کند. این شرکت می‌گوید FC IQ حاصل هوش مصنوعی جدیدی است که از داده‌های واقعی به‌روز برای شکل‌دهی به تاکتیک بازیکنان بهره می‌برد. در حالت‌های پلیر کریر و منجیر کریر هم بهبودهایی از جمله وجود فوتبال بانوان و سیستمی جدید با نام Live Start Points دیده می‌شوند. به گفته الکترونیک آرتس، سیستم مذکور بازیکنان را در مرکز بزرگ‌ترین اتفاقات در دنیای فوتبال قرار می‌دهد.

بازی فیفا 25 - اف سی 25

بازی فیفا 25 که حالا به‌عنوان اف سی 25 شناخته می‌شود، در 27 سپتامبر مصادف با 6 مهر برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 (و احتمالاً پلی استیشن 5 پرو)، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

از دست ندهید:
بازی UFL، رقیب فیفا و پی اس با سرمایه‌گذاری کریستیانو رونالدو از راه رسید + ویدیو بررسی ویدیویی بازی EA Sports FC 24؛ شروع دوره جدید سری محبوب فیفا بهترین بازی های ویدیویی مستقل سال ٢٠٢۴ از بازی رزیدنت اویل ۹ چه می‌دانیم؟ منتظر این بازی های استثنائی در سال ۲۰۲۵ باشید بهترین بازی های شوتر که تا قبل از آمدن کال آف دیوتی بلک اوپس ۶ باید تجربه کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*