فروش ون باری اینرودز

فروش نقد و اقساط ون باری اینرودز بهمن موتور آغاز شد + جزئیات

شرکت بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای، شرایط فروش نقد و اقساط ون باری اینرودز را با قیمت قطعی ویژه مرداد ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد.

طبق اعلام گروه بهمن موتور، طرح ثبت نام ون باری اینرودز با ظرفیت محدود از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۴ مرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۸ مرداد ماه سال جاری و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

شرایط فروش نقد و اقساط ون باری اینرودز – مرداد ۱۴۰۳

فروش ون باری اینرودز

شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز

بر اساس این طرح ون باری اینرودز با قیمت قطعی ۹۵۷ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و موعد تحویل هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۳ به متقاضیان عرضه می‌شود.

فروش ون باری اینرودز

شرایط فروش اقساطی ون باری اینرودز

همچنین فروش این محصول به صورت قسطی نیز با پیش پرداخت ۵۷۴ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان تومان و ۴ قسط ۱۱۲ میلیون تومانی با فاصله زمانی سه ماهه صورت می‌پذیرد. موعد تحویل فروش قسطی نیز هفته آخر شهریور ماه ۱۴۰۳ اعلام شده است.

شایان ذکر است شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام متقاضی از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریزشده به حساب مبدأ مسترد خواهد شد. متقاضیان می توانند با مراجعه به عاملیت های بهمن موتور در سطح کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*