گلکسی زد فلیپ 6 خرید

5 گوشی جذاب که می‌توان به جای گلکسی زد فلیپ 6 خرید

اگر به هر دلیلی تمایلی به خرید گوشی گلکسی زد فلیپ 6 – Galaxy Z Flip 6 ندارید در ادامه پنج جایگزین اندرویدی فوق‌العاده آن را معرفی خواهیم کرد.

اگر دنبال خرید یک گوشی پرچمدار جذاب و متفاوت باشد احتمالا گلکسی زد فلیپ 6 بهترین گزینه‌ای‌ست که می‌توانید در بازار پیدا کنید. در عین حال نمی‌توان منکر این قضیه شد که پرچمدار تاشو 2024 سامسونگ در مقایسه با نسل قبل تغییرات اندکی داشته و چیزهای چندان جدیدی برای ارائه ندارد. به همین دلیل ممکن است تصمیم بگیرید به جای خرید گلکسی زد فلیپ 6 سراغ یک محصول جذاب دیگر بروید.

در ادامه پنج جایگزین فوق‌العاده برای Galaxy Z Flip 6 را معرفی می‌کنیم که می‌توانند گزینه‌هایی ایده‌آل برای افرادی باشند که به هر دلیلی به این پرچمدار علاقه‌ای ندارند.

5 جایگزین جذاب که می‌توانید به‌جای گلکسی زد فلیپ 6 خرید

پنج دستگاه اندرویدی که در ادامه معرفی می‌شوند قادرند به‌خوبی جای گلکسی زد فلیپ 6 را پر کنند. البته با توجه به ماهیت پرچمدار این گوشی، سری آیفون 15 نیز جایگزین‌های مناسبی برایش به شمار می‌روند؛ اما با هدف محدود کردن جستجو به دستگاه‌های اندرویدی در اینجا از آیفون صرفنظر کرده‌ایم.

گلکسی زد فلیپ 5

همان‌طور که اشاره شد، گلکسی زد فلیپ 6 ارتقایی جزیی نسبت به نسل قبلی خود است. بنابراین واضح‌ترین گزینه برای جایگزینی این پرچمدار تاشو، گلکسی زد فلیپ 5 است که بسیاری مشخصات مشابه را با قیمتی مناسب‌تر ارائه می‌دهد.

گوشی Galaxy Z Flip 5

از منظر ظاهری، به‌جز حلقه‌های دور لنز دوربین عملا تفاوتی میان این دو پرچمدار نیست و در بخش مشخصات فنی نیز به‌جز ارتقاهای سالانه مثل استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 به‌جای نسل 2 و هوش مصنوعی Galaxy AI (که در گلکسی زد فلیپ 5 هم قابل دسترسی است) سایر مشخصات دو گوشی مشابه هم هستند.

البته افزایش رزولوشن دوربین اصلی از 12 مگاپیکسل به 50 مگاپیکسل یکی از تغییرات مهم Galaxy Z Flip 6 نسبت به نسل قبل است؛ اما تفاوت تصاویر ثبت‌شده توسط این دو گوشی اصلا آن‌طور که روی کاغذ به نظر می‌رسد زیاد نیست.

از طرف دیگر افزایش ظرفیت باتری در این نسل نیز با عدم ارتقای سیستم شارژ سریع خنثی شده؛ به‌طوری که شارژ 25 واتی زد فلیپ 6 اکنون یکی از بزرگترین معایب آن در مقایسه با فلیپ فون‌های بازار به شمار می‌روند که عموما ارزان‌قیمت‌تر هم هستند.

گلکسی زد فلیپ 6 خرید

در این بین همچنین افزایش قیمت صد دلاری گلکسی زد فلیپ 6 نسبت به نسل قبل را نیز نمی‌توان نادیده گرفت. این افزایش قیمت طبیعتا برای بسیاری افراد توجیه‌ناپذیر به نظر رسیده و می‌تواند گلکسی زد فلیپ 5 را به گزینه‌ای مناسب‌تر تبدیل کند.

در گجت نیوز بخوانید:
تماشا کنید: یک روز در دنیای واقعی با گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

موتو ریزر پلاس 2024

اگر فقط دنبال خرید یک گوشی تاشو هستید، گلکسی زد فلیپ 6 تنها گزینه بازار نیست. موتورولا ریزر پلاس 2024 یکی از رقبای پریمیوم و مهم Z Flip 6 در سال جاری به شمار می‌رود که اتفاقا در برخی زمینه‌ها بهتر از سامسونگ هم عمل کرده است.

گوشی موتو ریزر پلاس 2024

موتورولا امسال از لولایی جدید و کم‌نقص در گوشی تاشو خود استفاده کرده و آن را به یک صفحه نمایش بیرونی 4 اینچی فوق‌العاده با نرخ رفرش دیوانه‌کننده 165 هرتز مجهز نموده که بر خلاف زد فلیپ 6 به‌طور کامل قادر به اجرای تمامی اپلیکیشن‌هاست. این نرخ رفرش فوق‌العاده همچنین در صفحه نمایش داخلی نیز حضور داشته و در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، ریزر پلاس 2024 را به نخستین گوشی تاشو گیمینگ دنیا تبدیل می‌کند.

ظرفیت باتری پرچمدار موتورولا البته چندان بیشتر از محصول سامسونگ نیست؛ اما شارژ 45 واتی این گوشی آن را به دستگاهی ارزشمندتر تبدیل می‌کند. علاوه بر این، Motorola Razr Plus 2024 همچنین به دو دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت ( یکی عریض و دیگری تله فوتو) مجهز است که هرچند تصاویر ثبت‌شده توسط آن اندکی بیش از اندازه اشباع هستند، اما به‌طور کلی عملکردی هم‌تراز یا بهتر از رقیب ارائه می‌کنند.

گلکسی زد فلیپ 6 خرید

البته اگر قصد دارید ریزر پلاس 2024 را انتخاب کنید باید عملکرد ضعیف اسپیکرها و آپدیت سه ساله آن را در نظر بگیرید که به‌طور کلی شاید چندان بد نباشد، اما در قیاس با تضمین هفت ساله سامسونگ برای پشتیبانی از گلکسی زد فلیپ 6 خنده‌دار به نظر می‌رسد.

نسخه پایه موتو ریزر پلاس 2024 ‌همچنین قیمتی هزار دلاری دارد که در مقایسه با قیمت 1100 دلاری گلکسی زد فلیپ 6 اندکی ارزان‌تر است.

در گجت نیوز بخوانید:
این ۶ گوشی اندرویدی سال ۲۰۲۴ خاص ترین طراحی را در میان تمامی محصولات بازار دارند

گلکسی اس 24 پلاس

اگر قصد پرداخت حدود هزار دلار برای خرید یک پرچمدار اندرویدی دارید، سامسونگ گزینه‌ای دیگر را نیز در بازار دارد: گلکسی اس 24 پلاس!

گوشی Galaxy S24 Plus

این گوشی از طراحی تخت و آشنای سامسونگ بهره برده و ظاهری فاخر دارد؛ ضمن آن که صفحه نمایش 6.7 اینچی آن با رزولوشن 1440p و نرخ رفرش متغیر 120 هرتزی یکی از بهترین‌های بازار به شمار می‌رود. این گوشی همچنین در نقاط مختلف دنیا به تراشه‌های اگزینوس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است که هردو عملکردی پرچمدار و قدرتمند دارند.

گلکسی S24 پلاس همچنین در بخش دوربین نیز به‌مراتب بهتر از زد فلیپ 6 عمل می‌کند. البته هردوی این گوشی‌ها به یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی مجهزند. با این وجود دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو تعبیه‌شده در اس 24 پلاس تفاوت اصلی میان این دو را رقم می‌زند.

از سوی دیگر تست‌های انجام شده روی باتری اس 24 پلاس حاکی از شارژدهی دو روزه آن هستند که بسیار فراتر از شارژدهی یک روزه زد فلیپ 6 ظاهر می‌شود. همچنین شارژ سریع 45 واتی S24 Plus نیز در بخش باتری جایی برای حرف باقی نمی‌گذارد.

گلکسی زد فلیپ 6 خرید

البته طراحی تاشو گلکسی زد فلیپ 6 مهم‌ترین برگ برنده آن به شمار می‌رود. با این وجود اگر الزامی به خرید یک گوشی تاشو ندارید، اس 24 پلاس می‌تواند گزینه‌ای بی‌رقیب برای‌تان باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
به جای گلکسی اس ۲۴ پلاس یکی از این ۵ گوشی اندرویدی فوق‌العاده را خریداری کنید

وان پلاس 12

وان پلاس 12 را باید پدیده سال 2024 دنیای گوشی‌های هوشمند دانست که با مشخصات فنی و قابلیت‌های شگفت‌انگیز خود به یک پرچمدار تمام‌عیار تبدیل شد.

وان پلاس 12

OnePlus 12 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره برده و به حداکثر 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی مجهز است. از سوی دیگر یک صفحه نمایش 6.8 اینچی بسیار باکیفیت و جذاب که نرخ رفرش 120 هرتزی را به کاربران ارائه می‌دهد باعث می‌شود روان‌ترین تجربه از کاربری اندروید و اجرای اپلیکیشن‌ها به کاربر ارائه شود.

در این بین همچنین نباید فراموش کرد که وان پلاس 12 بیشترین میزان شارژدهی را در میان تمامی پرچمداران سال 2024 بازار داشته و با توان شارژ صد واتی خود قادر است در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ شود.

همچنین ماژول دوربین سه‌گانه این گوشی نیز با همکاری برند معروف هاسلبلاد طراحی شده و هرچند بالاترین رزولوشن را در میان محصولات بازار ندارد، اما عملکردی هم‌تراز با برترین پرچمداران سال 2024 ارائه می‌دهد. در این میان همچنین نباید از قیمت پایه 800 دلاری این گوشی هم غفلت کرد که حدود 300 دلار ارزان‌تر از گلکسی زد فلیپ 6 به شمار می‌رود.

گلکسی زد فلیپ 6 خرید

به این ترتیب اگر دنبال قدرتمندترین پرچمدار اندرویدی می‌گردید که در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد، توصیه ما خرید وان پلاس 12 به جای گلکسی زد فلیپ 6 است.

در گجت نیوز بخوانید:
۵ دلیل که وان پلاس ۱۲ از گلکسی اس ۲۴ اولترا گوشی بهتری است

گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد 6 نیز پرچمدار تاشو دیگری است که می‌توانید به‌جای زد فلیپ 6 بخرید. بسیاری از ویژگی‌های این دو گوشی اعم از مشخصات فنی، سیستم دوربین و سرعت شارژ ناامیدکننده با یکدیگر مشترک هستند. البته هردوی این گوشی‌ها در شمار بهترین و قدرتمندترین محصولات اندرویدی به شمار می‌روند و انتخاب بین این دو صرفا به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

گوشی Galaxy Z Fold 6

گلکسی زد فولد 6 نیز به‌طور خاص از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، حداقل 256 گیگ حافظه و 12 گیگ رم بهره می‌برد و همان شارژ 25 واتی را ارائه می‌دهد. با این وجود مهم‌ترین مزیت Galaxy Z Fold 6 امکان تبدیل آن به یک تبلت است که کاربری بسیار جذاب‌تری برای آن در پی خواهد داشت.

گلکسی زد فلیپ 6 خرید

البته قیمت گلکسی زد فولد 6 حداقل 1900 دلار است که آن را رسما به یک گوشی لوکس تبدیل می‌کند. پس با در نظر گرفتن این که گلکسی زد فلیپ 6، خود محصولی گران‌قیمت به شمار می‌رود، اگر دنبال یک گوشی باارزش و با قیمت مناسب باشید، احتمالا گلکسی زد فولد 6 گزینه‌ چندان مناسبی برای‌تان نخواهد بود. در عین حال شکی نیست که با خرید این گوشی یکی از بهترین محصولات تاشو تاریخ را در اختیار خواهید داشت.

در گجت نیوز بخوانید:
گلکسی زد فولد ۶ در برابر گلکسی اس ۲۴ اولترا؛ بهترین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۴ کدام است؟ بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ ؛ طراحی، نمایشگر، باتری، دوربین، سخت افزار و نرم افزار ۵ دلیل برای خرید گلکسی زد فلیپ ۶ و سه دلیل برای اینکه این که این گوشی را نخریم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*