بازی مافیا 4 - Mafia The Old Country

بازی Mafia: The Old Country معرفی شد؛ سفر به ریشه‌های سیسیل با مافیا 4

نسخه جدید مافیا با نام Mafia: The Old Country معرفی شد. بازی مافیا 4 نوید داستانی واقع‌گرایانه از جرائم سازمان‌یافته در ایتالیا را می‌دهد.

هشت سال قبل سومین نسخه از سری مافیا ساخته استودیو تازه‌تاسیس «هنگر 13» (Hangar 13) منتشر شد که نتوانست بازخورد مثبت گیمرها و منتقدان را به دست آورد. بعد از آن سه‌گانه بازسازی‌شده سری مافیا عرضه شد و بالاخره نوبت به یک نسخه کاملاً جدید از این سری رسیده است. بنا به آخرین اخبار بازی ها و کنسول های بازی، استودیو هنگر 13 در افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام 2024 با پخش تریلری کوتاه از نسخه جدید این سری با نام Mafia: The Old Country رونمایی کرد.

معرفی رسمی بازی مافیا 4

در این تریلر کوتاه از بازی مافیا 4 صرفاً شات‌هایی از چند قاب نقاشی، تفنگ و در نهایت منظره‌ای یادآور ایتالیا به چشم می‌خورد. حتی نام این نسخه جدید هم بر این موضوع صحه می‌گذارد. یکی از قسمت‌های مافیا 2 دقیقاً The Old Country نام داشت که وقایعی را در سیسیلِ ایتالیا در سال 1943 روایت می‌کرد؛ هرچند بخش عمده داستان مافیا در نسخه‌های خیالی شهرهای آمریکا جریان داشته است.

به گفته شرکت 2K، داستان نسخه چهارم مافیا حول محور «ریشه جرائم سازمان‌یافته» در قرن 20 میلادی می‌چرخد. این شرکت در توضیحات خود همچنین از روایت «دوره‌ای خطرناک و بی‌رحم» با «واقع‌گرایی» و «داستان‌سرایی غنی» گفت. حالا باید دید که آیا توسعه‌دهندگان با در پیش گرفتن رویکرد همیشگی این سری که متمرکز روی داستان‌سرایی بود، می‌توانند تجربه ناخوشایند مافیا 3 را جبران کنند یا خیر. دست کم توضیحات رسمی نوید این اتفاق را می‌دهند.

بیشتر از این جزئیات دیگری درباره بازی مافیا 4 در دسترس نیست؛ به‌جز این‌که پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی به‌عنوان پلتفرم‌های آن در نظر گرفته شده‌اند. با این حال، همان‌طور که در انتهای تریلر هم می‌توان دید، جزئیات و حتی تریلر جدیدی از Mafia: The Old Country در ماه دسامبر پیش رو (آذر تا دی) به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این عنوان نهایتاً در سال 2025 به مرحله انتشار برسد.

از دست ندهید:
سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی God of War Ragnarok روی PC اعلام شد کاهش فروش کنسول PS5 در بازار؛ زمان تحول فرا رسیده این دسته شفاف جدید ایکس باکس جذاب ترین گجت این کنسول است قیمت بازی و نقشه بزرگ جی تی ای ۶ شما را دیوانه می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*