مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D در گیمزکام 2024 رونمایی شد

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2024، مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D با قابلیت مشاهده تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک رونمایی شد.

نمایشگاه گیمزکام 2024 به‌تازگی در شهر کلن آلمان برگزار شد و شرکت سامسونگ الکترونیکس نیز در این رویداد حضور داشت. در Gamescom 2024 شاهد رونمایی از مانیتور سری اودیسه با نام Odyssey 3D بودیم که از ویژگی‌های پیشرویی مانند قابلیت مشاهده تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک مخصوص بهره می‌برد.

گیمزکام 2024 به‌عنوان بزرگترین نمایشگاه گیمینگ جهان از 21 تا 25 آگوست در شهر کلن آلمان برگزار شد و از بیش از 1400 غرفه‌دار از سراسر جهان از جمله بزرگترین تولیدکنندگان سخت افزار، نرم افزار و محتوای بازی میزبانی کرد. سامسونگ الکترونیکس نیز در غرفه‌ای به مساحت 800 متر مربع که بزرگترین و گسترده‌ترین غرفه این شرکت تا به امروز محسوب می‌شد، میزبان علاقه‌مندان بود و جدیدترین مانیتورهای گیمینگ رده بالای خود از جمله سری Odyssey 3D و مدل‌های سری جی 6، جی 8 و جی 9 را رونمایی کرد.

معاون اجرایی تیم کسب و کار سازمانی و بخش نمایشگرهای شرکت سامسونگ الکترونیکس یعنی هون چانگ در خصوص رونمایی از مانیتورهای گیمینگ جدید این شرکت کره‌ای اظهار کرد:

ما به‌خاطر معرفی مانیتور گیمینگ سه بعدی بدون نیاز به عینک خود در نمایشگاه گیمزکام امسال، بسیار هیجان‌زده هستیم. سامسونگ به رهبری بازار مانیتورهای گیمینگ برتر با توسعه مداوم فناوری‌های پیشرفته، تعهد دارد تا تجربه بازی را به سطح بالاتری ارتقا دهد.

با مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D بدون عینک سه بعدی بازی کنید

مانیتور گیمینگ Odyssey 3D سامسونگ از فناوری نوآورانه و پیشرویی با نام نمایش میدان نوری (LFD) بهره می‌برد و قادر است با استفاده از یک لنز عدسی در پنل جلو، محتوای دو بعدی را به تصاویر سه بعدی واقعی تبدیل کند. ترکیب فناوری ردیابی چشم یا Eye Tracking و View Mapping به مانیتور اودیسه 3D اجازه می‌دهد تا تجربه سه بعدی بهینه بدون نیاز به عینک سه بعدی جداگانه را در اختیار کاربران قرار دهد.

با قابلیت ردیابی چشم یا Eye Tracking، یک دوربین استریوی داخلی به کنترل حرکت هر دو چشم کاربر می‌پردازد و فناوری View Mapping نیز به‌طور مداوم کار تنظیم تصویر را برای افزایش درک عمق انجام می‌دهد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D

مانیتور گیمینگ اودیسه 3D بر اساس ترجیحات کاربران، به‌طور یکپارچه بین حالت‌های دو بعدی و سه بعدی، جابه‌جا می‌شود. این مانیتور در اندازه‌های 27 و 37 اینچی و با نمایشگری با وضوح 4K، زمان پاسخگویی سریع 1 میلی‌ثانیه‌ای GTG و نرخ تازه‌سازی تصویر بالای 165 هرتزی عرضه می‌شود و تجربه‌ای روان و بدون مکث و تاخیر و همچنین بدون پارگی یا جاماندگی تصویر را در هنگام بازی کردن به شما ارائه می‌کند.

سامسونگ مانیتور گیمینگ Odyssey 3D را به‌شکلی ارگونومیک طراحی کرده و پایه تنظیم ارتفاع (HAS)، قابلیت شیب (Tilt)، فناوری Freesync Premium، یک درگاه دیسپلی پورت 1.4 و دو درگاه اچ دی ام آی 2.1 برای آن در نظر گرفته شده است. مانیتور مذکور در جریان رویداد CES 2024 نیز توانسته بود جایزه بهترین نوآوری در دسته بازی و ورزش‌های الکترونیکی (Gaming & eSports) را از آن خود کند.

تجربه بازی در نمایشگاه گیمزکام 2024

در جریان نمایشگاه گیمزکام 2024، سامسونگ با توسعه‌دهندگان برتر دنیای بازی، همکاری کرد و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داد. بازدیدکنندگان در بخش تجربه فراگیر Odyssey، توانستند لذت استفاده از جدیدترین مجموعه مانیتورهای گیمینگ اودیسه از جمله Odyssey OLED G8 با وضوح UHD و نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتزی، مانیتور Odyssey OLED G6 با وضوح QHD و نرخ تازه‌سازی تصویر 360 هرتزی و همچنین مانیتور Odyssey Neo G9 در ابعاد 57 اینچی با وضوح UHD دوگانه را تجربه کنند.

بازدیدکنندگان غرفه سامسونگ در گیمزکام 2024 به تجربه مانیتورهای زیر با بازی‌های مورد انتظار پرداختند تا حس همه‌جانبه‌ای را تجربه کنند:

  • مانیتور Odyssey 3D سامسونگ، محیطی سه‌بعدی و جذاب را پیش روی بازدیدکنندگان قرار داد تا بازی جدید شبیه‌ساز زندگی KRAFTON با نام inZOI را با گرافیک واقعی و به‌صورت فراگیر و سه بعدی تجربه کنند. گیمرها با این پیش‌نمایش انحصاری، نگاهی به نسل بعدی فناوری و نوآوری بازی داشتند و با زمان پاسخگویی و نرخ تازه‌سازی بالای این مانیتور، اکشنی روان و روایتی جذاب را تجربه کردند.
  • مانیتور Odyssey OLED G8 با رنگ‌های غنی و صفحه بزرگ خود، تجربه لذت‌بخش و پیشرفته‌ای از بازی محبوب Genshin Impact از HoYoverse را ارائه داد. با این مدل، گیمرها قادر هستند از تصاویر پویا و گیم‌پلی روانی که به بهبود اکشن سریع و روایت داستان بازی کمک می‌کند، نهایت لذت را ببرند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D

  • مانیتورهای Odyssey Neo G9 و OLED G9 با صفحه نمایش گسترده و فوق عریض و وضوح بالای خود، تجربه‌ای حماسی و فراموش‌نشدنی از بازی World of Warcraft: The Wat Within ساخته بلیزارد را پیش روی گیمرها قرار دادند. میدان دید گسترده و جزئیات واضحی که در این مانیتورهای گیمینگ در اختیار گیمرها گذاشته می‌شود، شما را در تمام ماجراجویی‌های جدیدتان در دنیای بازی، غوطه‌ور می‌کند. بازی World of Warcraft توسط برخی از بهترین تولیدکنندگان محتوا در اروپا تجربه شد و طرفداران و علاقه‌مندان نیز توانستند برخی از بازی‌های محبوب بلیزارد از جمله Overwatch 2 و Hearthstone را تجربه کنند.

به این ترتیب، بازدیدکنندگان نمایشگاه گیمزکام امسال از فرصت انحصاری لذت بردن از مانیتورهای گیمینگ جدید و رده بالای سامسونگ با بازی‌هایی که تعدادی از‌ آنها هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده‌اند، بهره‌مند شدند.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D

سری اودیسه اولد 2024 در حال گسترش است

سامسونگ در سال جاری با معرفی سه مدل جدید Odyssey OLED G95SD و G93SD و G85SD به گسترش سری تحسین شده و محبوب Odyssey OLED ادامه می‌دهد:

سری اودیسه اولد جی 9 شامل مدل‌های G95SD و G93SD با وضوح QHD دوگانه در ابعاد 5120 در 1440 پیکسل، نسبت تصویر فوق عریض 32:9، طراحی منحنی 1800R، قابلیت اسمارت هاب، گیمینگ هاب، نرخ تازه‌سازی تصویر 240 هرتزی و زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه GTG روانه بازار شده‌اند تا تجربه‌ای فراگیر را در اختیار گیمرها قرار دهند.

مدل 34 اینچی Odyssey OLED G8 با نام G85SD نیز از وضوح QHD دوگانه با ابعاد 3440 در 1440 پیکسل، نسبت تصویر 21:9، طراحی منحنی 1800R، قابلیت اسمارت هاب، گیمینگ هاب، نرخ تازه‌سازی تصویر 175 هرتزی و زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه GTG به بازار عرضه شده است.

موفقیت مانیتورهای اودیسه اولد جی 6 و جی 8 که در ماه ژوئن معرفی شدند، سامسونگ را به این فکر انداخت که حالا مانیتورهای اولد خود را در ابعاد 27 تا 49 اینچ که شامل مدل‌های جدید صفحه عریض نیز می‌شود، روانه بازار کند. در حال حاضر مجموعه کامل محصولات OLED سامسونگ همچنان در حال گسترش است تا بتواند طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها را پیش روی گیمرها قرار دهد.

مانیتور گیمینگ سامسونگ Odyssey 3D

فناوری OLED Safeguard اختصاصی سامسونگ در مدل‌های جدید اودیسه OLED از پیکسل‌سوختگی جلوگیری می‌کند و فناوری OLED Glare Free نیز بازتاب نور را به حداقل می‌رساند تا تجربه بی‌نظیری از مشاهده محتوا را به کاربران ارائه کند. همچنین مدل G95SD از سری Odyssey OLED G9 موفق شده جایزه نوآوری CES را در بخش لوازم جانبی کامپیوتر در نمایشگاه CES 2024 به دست بیاورد.

رهبری بازار جهانی مانیتورهای گیمینگ همچنان در اختیار سامسونگ است و این شرکت کره‌ای برای پنجمین سال متوالی به‌عنوان برند شماره یک بازار معرفی شده است. بر اساس داده‌های اخیر IDC در سه ماهه اول سال 2024 میلادی، سامسونگ در جایگاه اول قرار داشته و 20.6 درصد از سهم بازار جهانی در این دسته را به خود اختصاص داده است. همچنین سامسونگ رهبری بازار مانیتورهای گیمینگ اروپا را با سهم درآمد 24.2 درصدی در اختیار خود دارد.

همچنین بخوانید:
کارشناسان چه نظری در مورد مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G8 سامسونگ دارند؟ نظر منتقدان و کارشناسان در مورد مانیتور گیمینگ ادیسه Neo G9 سامسونگ سری جدید مانیتورهای سامسونگ به بازار عرضه شدند سامسونگ جایگاه نخست فروش جهانی مانیتورهای OLED را از آن خود کرد
این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*